Camping Eurocamping ****

Camping Eurocamping ****
7,5

365 reviews over Camping Eurocamping in het Nederlands

leuke camping maar wifi is echt slecht

Jesper, 15-8-2017

leuke camping dicht bij het strand.

voor WIFI betaal je voor een week 15,= voor 1 gebruiker en is dan nog bere slecht.

De gratis WIFI kun je helemaal niets mee....

Voor jongeren echt een must dus moet echt verbeteren.

Jammer..

Gereisd familie in juli 2017

Absoluut niet voor herhaling vatbaar!

René van Rijen, 12-8-2017

Een NIET meedenkende camping waneer iets buitenstandaard is. Men wil zelfs de klanten dan niet te woord staan. Receptie personeel zeer onbekwaam. Slagboomcontrole met grootste willekeur.

Tony hoofd beveiliging spreekt alleen Engels waneer het hem uitkomt. Bij moeilijke vragen enkel Spaans!

Zwembad in het midden van camping zo druk dat je niet kunt zwemmen, alleen lopen en kinderen ontwijken. Zwembad bij ingang camping ok.

Staanplaatsen caravan en tenten bijzonder klein. Mensen zitten dan met tuinset op straatje.

Als je wil camperen in die omgeving is VALDARO EEN ECHTE AANRADER.

Voor ons geen 2e keer.

Gereisd familie in juli 2017

Leuk maar de regels worden steeds gekker.

marco, 12-8-2017

We waren hier voor de 4x . Maar wel voor de laatste keer. Wij begrijpen dat er regels moeten zijn maar die moet je niet ieder jaar wijzigen, ik bedoel iedere dag!

In het zwembad hebben ze dit jaar badmeesters ingehuurd die nog geen pleister kunnen plakken maar wel zeuren dat iemand een broodje eet. Althans dat denken we, ze spreken namelijk geen van allen Engels! Oja, het bord geeft aan niet eten, maar ook niet drinken. Dat mag wel. Of de dag erna weer niet. Spelen in het water, mag met bal, of weer niet of met een andere bal of dichter bij elkaar. Begrijpt U het nog?? Wij niet. Zo is het ook op de receptie, bij de toewijzing van plekken( zorg dat U bevriend bent met Tony, een of ander oud mannetje op een scooter waar iedereen bang voor is, dan heb je een perfecte plek), vorig jaar schaduwdoek...echt niet. Dit jaar wel. Dissel over de rand van je plek, dat kan normaal niet, dus wel dit jaar.

En bij elkaar plaatsen met je vrienden, niet mogelijk, tenzij je die Tony kent!!

Conclusie: Nee!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Eurocamping**** bij :

Erg druk weinig/tot niets te doen voor tieners

Marjolein, 11-8-2017

Verbleven in een 6 persoons mobile home met airco. Schandalig dat hier 1400 p w voor gevraagd wordt. WIj waren met 3 personen en zelfs dan erg klein. Kleine plaats zitten 2 ligstoelen bij maar kunnen niet gebruikt worden ivm klein perceel. Voor tieners 15/16 jaar niets te doen. Sanitair is schoon. Ligging is prima vlak bij strand ca 8/10 min lopen. Voor ons geen 2e keer.

Mooie schone camping

Patrick, 7-8-2017

Mooie wel grote camping, wij zaten in een stacaravan. Camping waar veel mensen weer elk jaar terug komen, was wel een beetje te merken, ons kent ons.

Geen probleem voor ons, maar sommige andere campinggasten klaagden hierover.

Zwembad geweldig voor de kids van 2 en 5 jaar oud, eten in het restaurant was ook goed.

Gereisd familie in juli 2017

Top camping op een goede locatie

Fam. Pijnenburg, 6-8-2017

Hele nette camping met 2 zwembaden, strenge badmeester maar dat is echt nodig, wij hebben ons er niet aan gestoord. Vrolijke, lief animatie team. Voordeel is dat je op het zwembad lekker kunt blijven liggen zonder dat ze je van je ligstoel halen. De kinderen zijn vrij om mee te doen. Leuke straatjes om te staan. Mijn zoontje had gelijk vriendjes..Veel NL en BE mensen, vonden wij ok. Top vakantie en volgend jaar gaan we weer voor de 3de x.
Gereisd familie in juli 2017

Een geweldige camping voor jong en oud

Fam Schortinghuis, 5-8-2017

Sanitair geweldig

Boodschappen op loop afstand Vers brood op de camping

Ruime kampeer plaatsen en super schoon

2 mooie zwembaden voor de kleintjes een peuter bad

En nog geen 500 meter van zee en strand echt een aanrader

Er was niets negatiefs

Zijn er 5 weken geweest

Gaan in 2018 zeker terug

Gereisd met partner in mei 2017

Super camping

Marije, 30-7-2017

Super camping. Dit jaar voor 8 ste keer geweest.

Wij en onze kinderen hebben een top vakantie gehad.

Leuke shows en activiteiten van de animatie.

Vriendelijk personeel.

Gave nieuwe glijbanen bij het zwembad.

Soms alleen te streng bij het zwembad.

Onvriendelijk personeel

Cindy van Strien, 29-7-2017

Wanneer je 's avonds na 00.00 nog wakker bent en op fluistertoon met elkaar praat en een drankje doet. Komt de beveiliging zeggen dat je naar bed moet omdat ze al 3 klachtmeldingen hebben gehad. De scooter waarop de beveiliging zelf rijdt maakt meer lawaai dan het gefluister van 2 personen naar mijn idee. Na 3 waarschuwingen blijft de bewaking naast je staan tot je je caravan ingaat. Ik begrijp dat er rust moet zijn maar dat de beveiliging zelf gaat bepalen wanneer je naar bed moet, gaat mij toch te ver.
Gereisd met partner in juli 2017

Super camping mooie zwembaden dicht bij het strand

Arja Versloot, 20-7-2017

Zwembad met attributen heerlijk vertoeven mag alleen eerder open vanaf 1 juni en niet pas tweede zaterdag in juni en verwarmd zal ook wel heel fijn zijn

Hollands eten bij de bar van het andere zwembad.

Verder is alles zeer goed op de camping een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Eurocamping**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping in Sant Antoni de Calonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eurocamping scoort een 7.52 uit 10 op basis van 387 reviews.