Camping Eurocamping ****

7,6

370 reviews over Camping Eurocamping in het Nederlands

Grandioos!

Mirjam Heijnen, 7-10-2017

Wij hebben met de camper 5 dagen op de Eurocamping gestaan en hebben het geweldig naar ons zin gehad! Prachtige goed verzorgde camping! De omgeving is ook schitterend en veel te doen! Mooi strand en gezellige boulevard! Zeer zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2017

mwah..voor ons niet meer.

H Zijlstra, 17-9-2017

we waren hier begin september, en zijn eerder naar huis toe gegaan. o.a. door het dichte restaurant, de niet vriendelijke bediening daar. In het zwembad mocht niet veel. ik snap dat het eind van het seizoen is, dat er dan bijvoorbeeld 1 zwembad dicht is, maar de klimspeeltuin dichtgooien, het restaurant dicht houden, dat kan echt niet (vind ik). ik ben echt niet moeilijk, maar het valt wel erg tegen als alles opgeruimd wordt als er nog veel mensen aanwezig zijn.

we zaten in een stacaravan mediterranee, die viel wat tegen qua ruimte. saaie straatjes, omdat het eind v.h. seizoen was, zat iedereen verspreid over de camping. niet echt gezellig, met 2 bezette caravans in een straat met 20 van die dingen. maar goed. omgeving is prachtig, leuke stadjes zoals Pals, Begur enz.

er wordt heel veel schoongemaakt, afval wordt erg regelmatig weggehaald, overal afvalbakken. goed geregeld. strand vlakbij, supermarkten vlakbij. pinautomaten in de buurt. .

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

supercamping

john, 12-9-2017

geweldig sanitair werd heel de dag gepoetst supermarkt net buiten de camping keuze uit drie stuks prachtige zwembaden op loopafstand het strand was perfect afgezien ik niet ver kan lopen , mooie bar en restaurant op de camping ,gezellige boulevard met eettentjes in overvloed ,net buiten de camping de bushalte 20 minuten naar playa de aro ,heb een topvakantie gehad enige nadeel vond ik dat de plaatsen wat klein waren heb mijn tent aan de vouwagen niet gebruikt maar dat heb je ook niet nodig met 33 gr en auto stondop de parkeerplaats helemaal achter op de camping vond ik niet best meer parkeerplaatsen maken voor zo,n grote camping verderwas alles top misschien volgend jaar weer gaan geen kinderen meer mee dus wee weet

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eurocamping bij:

heerlijke camping met veel gezelligheid

Bea, 1-9-2017

Dit jaar wederom naar Eurocamping geweest. Wij vinden het een gezellige camping maar als je van rust houdt kan het al snel als 'te druk' worden ervaren. Het is een levendige camping. Twee mooie zwembaden, bedjes vaak al snel bezet. Zwembad voor op de camping is vaak wat rustiger dan verderop de camping. Sanitair wordt constant superschoon gehouden, zo ook de rest van de camping. Dit jaar twee keer op de camping gegeten, met name tweede keer viel wat tegen en deden ze wat moeilijk. Aan de boulevard (loop je zo naar toe) keuze genoeg en ook goed betaalbaar. Ligging is perfect; supermarkt DIA direct aan het begin van de camping, drogist/apotheek vlakbij etc etc. Verder kun je bij de ingang van de camping goedkoop met de bus/taxi naar o.a. playa d'aro.

Kortom: aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke Camping

Rutte, 28-8-2017

Wij waren met 3 campers en stonden in zone G dit zijn luxe staanplaatsen. Naast elkaar zoals we in de reservering gevraagd hadden. Erg groot plek 100m2 alleen niet echt veel schaduw. De plekken in zone A en B zijn stukken kleiner en zit je bijna op je buurman zijn lip, maar hier wel veel schaduw. Zwembad is leuk maar eigenlijk te klein voor de hoeveelheid mensen op de camping, aan het begin van de camping is nog een zwembad. Niet veel van gemerkt dat personeel zo streng zou zijn. Camping is erg schoon in ieder straatje prullenbakken, word veel geveegd. Sanitair erg schoon. Op de camping twee tentjes om brood te halen. Supermarkt DIA zit aan het begin van de camping. Strand is dicht bij. Camping af rotonde rechtdoor en de straat uit. +- 10 minuten lopen. Voor kids van +- 15/18 jaar weinig te beleven. Aan de boulevard de standaard toeristenwinkeltjes. Leuk plaatsjes dichtbij zijn Playa d'aro 9km en Palamos 3.5km.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

leuke camping maar wifi is echt slecht

Jesper, 15-8-2017

leuke camping dicht bij het strand.

voor WIFI betaal je voor een week 15,= voor 1 gebruiker en is dan nog bere slecht.

De gratis WIFI kun je helemaal niets mee....

Voor jongeren echt een must dus moet echt verbeteren.

Jammer..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Absoluut niet voor herhaling vatbaar!

René van Rijen, 12-8-2017

Een NIET meedenkende camping waneer iets buitenstandaard is. Men wil zelfs de klanten dan niet te woord staan. Receptie personeel zeer onbekwaam. Slagboomcontrole met grootste willekeur.

Tony hoofd beveiliging spreekt alleen Engels waneer het hem uitkomt. Bij moeilijke vragen enkel Spaans!

Zwembad in het midden van camping zo druk dat je niet kunt zwemmen, alleen lopen en kinderen ontwijken. Zwembad bij ingang camping ok.

Staanplaatsen caravan en tenten bijzonder klein. Mensen zitten dan met tuinset op straatje.

Als je wil camperen in die omgeving is VALDARO EEN ECHTE AANRADER.

Voor ons geen 2e keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk maar de regels worden steeds gekker.

marco, 12-8-2017

We waren hier voor de 4x . Maar wel voor de laatste keer. Wij begrijpen dat er regels moeten zijn maar die moet je niet ieder jaar wijzigen, ik bedoel iedere dag!

In het zwembad hebben ze dit jaar badmeesters ingehuurd die nog geen pleister kunnen plakken maar wel zeuren dat iemand een broodje eet. Althans dat denken we, ze spreken namelijk geen van allen Engels! Oja, het bord geeft aan niet eten, maar ook niet drinken. Dat mag wel. Of de dag erna weer niet. Spelen in het water, mag met bal, of weer niet of met een andere bal of dichter bij elkaar. Begrijpt U het nog?? Wij niet. Zo is het ook op de receptie, bij de toewijzing van plekken( zorg dat U bevriend bent met Tony, een of ander oud mannetje op een scooter waar iedereen bang voor is, dan heb je een perfecte plek), vorig jaar schaduwdoek...echt niet. Dit jaar wel. Dissel over de rand van je plek, dat kan normaal niet, dus wel dit jaar.

En bij elkaar plaatsen met je vrienden, niet mogelijk, tenzij je die Tony kent!!

Conclusie: Nee!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Erg druk weinig/tot niets te doen voor tieners

Marjolein, 11-8-2017

Verbleven in een 6 persoons mobile home met airco. Schandalig dat hier 1400 p w voor gevraagd wordt. WIj waren met 3 personen en zelfs dan erg klein. Kleine plaats zitten 2 ligstoelen bij maar kunnen niet gebruikt worden ivm klein perceel. Voor tieners 15/16 jaar niets te doen. Sanitair is schoon. Ligging is prima vlak bij strand ca 8/10 min lopen. Voor ons geen 2e keer.

Mooie schone camping

Patrick, 7-8-2017

Mooie wel grote camping, wij zaten in een stacaravan. Camping waar veel mensen weer elk jaar terug komen, was wel een beetje te merken, ons kent ons.

Geen probleem voor ons, maar sommige andere campinggasten klaagden hierover.

Zwembad geweldig voor de kids van 2 en 5 jaar oud, eten in het restaurant was ook goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eurocamping bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping in Sant Antoni de Calonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eurocamping scoort een 7.55 uit 10 op basis van 392 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: