Accommodaties Sant Antoni de Calonge

12° / 23°

21 april 2015

Sant Antoni de Calonge
82 beoordelingen
Wordt Sant Antoni de Calonge je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Sant Antoni de Calonge.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Sant Antoni de Calonge bij:

23 Accommodaties Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Sant Antoni de Calonge

Alleen accommodaties in Sant Antoni de Calonge worden getoond
Je hebt gekozen Land
Spanje
Regio
Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada)
Bestemming
Sant Antoni de Calonge
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Sant Antoni de Calonge Zoover Awards 2014
Highly Recommended (1)
Recommended (1)
Type accommodatie
Appartementen in Sant Antoni de Calonge (5)
Campings in Sant Antoni de Calonge (2)
Hotels in Sant Antoni de Calonge (6)
Vakantiehuizen in Sant Antoni de Calonge (6)
Villas in Sant Antoni de Calonge (4)
Scoort goed op
Prijs / kwaliteit (3)
Eten (1)
Kamers (1)
Hoeveelheid ruimte (1)
Staat van het sanitair (2)
Aantal sterren
Booking.com (6)
Hotels.com (4)
Expedia.nl (4)
Trivago (4)
Boek direct bij Zoover (1)
Vrij Uit (1)

RosamarVerzorgd hotel, vriendelijk personeel
7,1
23 beoordelingen
1,6 km tot centrum
Dit nooit meerFijne vakantie in Fontainebleau
 1 2

Sant Antoni de Calonge scoort een 7,6 uit 10, op basis van 82 beoordelingen
Wordt Sant Antoni de Calonge je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Sant Antoni de Calonge. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Sant Antoni de Calonge. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Sant Antoni de Calonge. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 5 Appartementen, 2 Campings, 6 Hotels, 6 Vakantiehuizen en 4 Villas in Sant Antoni de Calonge. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 59 vakantiefoto's van Sant Antoni de Calonge. Je kunt 1 video van Sant Antoni de Calonge bekijken. Lees de 82 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Sant Antoni de Calonge. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Sant Antoni de Calonge. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada).