Hotel Villamarina ***

Villamarina

7 reviews over Hotel Villamarina in het Nederlands

annie, 22-10-2006

wij zijn net terug van villa marina. Het hotel was proma het eten veel hetzelfde maar wel erg goed kamers zijn klein maar ach daar slaap je alleen er waren veel engelsen die er een ontzettende rotzooi van maakten niet normaal daar hebben wij ons wel aan lopen ergeren want het personeel bleef maar opruimen. min punt vonden wij dat je nergens binnen mocht roken terwijl dat wel in de reisgids stond dat dat mocht voor de rest ok
Gereisd familie in oktober 2006

johan, 7-9-2006

animatie erg goed maar voor de engelse eten erg goed en schoon onbijt erg engels bediening erg vriendelijk al in erg goed bevallen kamers klein maar goed aircowerk goed mag beter worden schoongemaat
Gereisd met partner in augustus 2006

chris, 19-9-2005

het eten vond ik wel redelijk te doen

maar de kamers zijn echt niks..

het hotel is toe aan een verbouwing, toen wij zaten te eten vielen de gordijne van de muur. en door het hele hotel stonden emers,en er lagen dekens op de grond om de regen op te vangen.

animatie in het hotel is goed maar alles is voor de Engelse mensen

ik ga er nooit meer heen

Gereisd anders in september 2005

James, 6-9-2005

Het is echt een afrader.

Dit was de 3de keer dat ik naar villamarina ben geweest, en het is nu echt slecht Het is totaal Engels in gesteld Dat betekend geen alcohol onder de 18/alleen maar engels eten (elke ochtend het zelfde)en het eten was gewoon mega slecht/en dan de mensen alleen maar aso engelsen/zwembad is slecht vies water ligbed kon je krijgen maar moest je om 6uur opstaan anders waren ze al bezet

en ik boekte villamarina maar was blijkbaar een dubble boeking dat we in een appartament geplaatst werden (niet eens een appartament van hun zelf) deze was zonder aerco/kei harde bedden alleen hadden we daar geen aso engelsen maar gezellige spanjaarden en een mooi schoon zwembad met een badjufvrouw

Dus Conclusie ga nooit maar dan ook NOOIT naar villamarina En als u een reis boekt, boek dan NOOIT bij REKRO

Gereisd anders in september 2005

jan, 16-7-2005

egt rot, geen lekker eten, slechte kamers en het stonk, ik ga nooit meer terug. alleen is het fijn dat je naar het pretpark kan gaan waneer je wilt. ook is het zwembad wel goed.. maar alleen onvriendelijk personeel dat weinig engels sprak
Gereisd anders in juli 2005

mandy, 9-6-2005

Wij zijn 3 jaar achter elkaar naar dit hotel geweest, en is hartstikke goed. Aardig en vriendelijk personeel waar je altijd mee kan lachen. Het eten was gevarieerd en lekker en de kamers waren schoon. Er waren twee grote buitenzwembaden met een bar in het water. Een echte aanrader!
Gereisd anders in juni 2005

thomas, 29-5-2005

ik vond het een heel goed hotel we zijn er al 2 jaar achtheen naar toe geweest en ze zijn er heel vriendelijk, heel goede animatie en de all inclusive formule was heel goed alleen vond ik het soms binnen niet proper genoeg.de kamers waren netjes en er was airco. het eten vond ik ook lekker alleen 's morgens was het altijd hetzelfde of wel was het anders maar dan was dat weer op zijn engels en dat was niet echt goed maar 's middags en 's avonds heel lekker en wel veel afwisseling
Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villamarina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villamarina in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villamarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villamarina scoort een 6 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: