Aparthotel Michelangelo ***

7,7

22 reviews over Aparthotel Michelangelo in het Nederlands

nooit meer

anneke, 24-9-2015

De ligging van het hotel was perfect. Er is ook elke dag schoongemaakt. Alleen het gebouw is aan een opknapbeurt toe. Rondom het zwembad was er op verschillende plaatsen de tegels verzakt.Het merendeel van het personeel kon geen engels, daarom moest je met handen en voeten duidelijk proberen te maken wat je bedoelde.En vooral het ouder personeel was totaal niet behulpzaam als je wat wilde weten.Een bar was er niet aanwezig hoewel dat wel in de beschrijving staat. Als je iets wilde drinken moest je naar een hotel aan de overkant gaan.Ook voor de animatieavonden.
Gereisd met vrienden in september 2015
Ines Marzol, Director de Marketing, 30-9-2015

Geachte klant,

Wij danken u ten zeerste voor uw tijd om uw ervaringen te delen met andere lezers. Wij nemen nota van al uw opmerkingen en we zullen deze aan de bedrijfsdirectie overmaken. Wij publiceren onze appartementen met een cafe/bar en animatie in het Da Vinci aparthotel, omdat dit alles deelt uitmaakt van een complex. Wij zijn blij dat u onze locatie goed vond en we hopen dat u in staat was om te rusten gedurende op uw vakantie.

Dank u voor ons te kiezen voor uw verblijf.

Met vriendelijke groet,

Ines Marzol

Manager

gewoon goed

nancy, 13-8-2015

we hadden een appartement met 2 aparte slaapkamers en ertussenin de living en keuken,en zelfs 1 badkamer met ligbad,en bij de ouders slaapkamer en badkamer met inloopdouche,beide badkamers waren perfect voor ons ! de airco in de living werkt supergoed,als je je kaartje laat insteken in het contact,is alles zeer fris nadat je van het avondeten/avondwandeling terugkomt.we hadden een reuzegroot balkon met mooi zwembadzicht vanop het 4de,en idd het hotel ligt niet pal in het centrum dus geen last van nachtlawaai,en toch ben je maar 5 min stappen vh strand.spijtig wel dat alle animatie/miniclub,in hotel davinci te doen is...aan de receptie spreken velen perfect engels.en heel vriendelijk! zwembad was geen probleem van handdoek gaan leggen smorgens vroeg,da was ok,er bestonden wel geen ligkussens op de zetels,waarom niet??
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Ines Marzol, Director de Marketing, 18-8-2015

Beste Nancy,

Hartelijk dank voor uw commentaar. Het verheugt ons zeer dat u en uw familie bij ons in Salou zo’n geweldige vakantie heeft gehad. Zoals u zegt ligt Best Michelangelo op luttele meters van het heerlijke strand, in een zone met prachtige uitgaansgelegenheden. We zijn blij dat u er zo van genoten heeft. We nemen uw opmerking over de activiteiten in Best Da Vinci en de ligkussen in Best Michelangelo graag mee voor verbetering.

We zullen u bij uw volgende bezoek aan De Costa Dorada met veel plezier opnieuw bij ons ontvangen.

Hartelijke groet,

Ines Marzol

Manager

Goede ligging

A. de Reuver, 2-8-2012

Maakt deel uit van BestHotels. Vrij eenvoudige entree, bij de receptie is men vriendelijk maar medewerkers kunnen niet allemaal goed engels. Kamer is ruim (1 twee-persoons slaapkamer en 2 slaapbanken), airco hangt in de kamer, reikt niet echt tot de slaapkamer en badkamer. Bedden niet fijn. Groot balkon, badkamer ruim en schoon. Stroom valt regelmatig uit. Elke dag schone handdoeken, er wordt goed schoongemaakt. De ligging is perfect, je loopt de straat uit en staat op de boulevard. Het hotel staat niet in een al te drukke omgeving, dus geen overlast van uitgaande jongeren.
Gereisd met partner in juli 2012

leuk hotel

Sjoerd, 21-10-2009

Leuk hotel erg kindvriendelijk. We hebben er een super tijd gehad. In Salou is super veel te doen en is echt een toeristen plaats. Het zwembad was niet super groot maar groot genoeg. Het eten was lekker en niks op aan te merken
Gereisd met jonge kinderen in juli 1995

heel prettig hotel

hannah, 17-6-2009

Wij zijn van 30 mei tot 13 juni voor de derde maal in Michelangelo geweest.Het was weer als vanouds.Vriendelijk personeel,klacht over een kapot raam werd direct gemaakt,elke dag schone handdoeken,goed eten,genoeg keus.Wat ons opviel, was dat nog steeds hetzelfde personeel er was als in 2007.Receptie,personeel eetzaal ,koks en kamermeisjes.Het hotel heeft maar drie sterren,maar qua vriendelijkheid, service en eten zouden het er wel vier mogen zijn. In het najaar zullen wij er zeker weer naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Middelmatig

Paul, 22-10-2008

De kamer is normaal te noemen. Twee slaapbanken van goedkope kwaliteit en een gedateerde inclomplete keuken met oude kookplaat. Het hele hotel is uiterst gehorig maar dat is nu éénmaal inherent aan de goedkope spaanse manier van bouwen. De badkamer is gerenoveerd maar ook op zijn spaans. Lekker goedkoop zodat de doucheslang het als eerste begeeft.Wel een lekker ruim balkon met een standaard plastic zitje. Het eten is middelmatig.Personeel is echter uiterst vriendelijk.Dit hotel heeft 3 sterren maar dat zijn dan wel spaanse sterren!!!! en daar mag men graag mee strooien.Je vraagt je wel eens af wie al die onterechte sterren uitdeelt. Verder is Salou duur geworden.Bijna alle winkels ter plekke zijn overgenomen door Indiërs. Er zijn nog maar weinig echte spanjaarden. Als je er verder geen bezwaar tegen hebt om de hele dag verder te worden lastig gevallen door inwoners uit Kameroen e.o die je constant rotzooi proberen te slijten terwijl je even rustig zit dan is Salou voor jou!!!!!
        Gereisd met partner in oktober 2005

E. Eegerdingk, 17-11-2007

Wij zijn in de herfstvakantie in dit hotel geweest. De hotelkamer was goed, de keuken was enigzins gedateerd maar wel compleet.

De eerste dagen konden wij in htl Michelangelo eten wat redelijk tot goed was, er was mogelijkheid om dingen bij een kok te bestellen die dan bv je vlees of

s morgens een eitje of flensje bakte. Doordat het wat minder druk werd moesten we vanaf maandag in hotel Da Vinci eten, Dit was veel minder welk tijdstip je ook kwam het vlees en de groentes waren niet warm, ook s morgens waren de eieren al gebakken en lagen in een bak te druipen in de olijfolie. Daarnaast was er weinig variatie in de gerechten.

Gereisd familie in oktober 2007

W. Visser, 11-10-2007

Waren al eerder hier geweest, was ons goed bevallen vandaar dat wij opnieuw deze keuze hebben gemaakt.
        Gereisd met partner in september 2007

Gerben, 16-8-2007

Michelangelo is een goed/mooi hotel. Vriendelijk personeel. Lekker eten zowel smorgens als savonds. Heel dichtbij het strand/boulevard en ongeveer 5 minuten lopen om uit te gaan.

De kamers waren erg ruim en een groot balkon. Er waren niet echt veel jongeren maar meer gezinnen in dit hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

marco, 19-6-2007

02-06-2007/16-06-2007

michelangelo,is een goed hotel voor zowel jong als oud.dicht bij het strand,boulevard,centrum.ontbijt was goed ,ruime keuze.avondeten in het hotel in buffetvorm,moet warmer,soms

tegen het lauwe aan.personeel is daar super.ze zijn vriendelijk en behulpzaam.schoonmaakster was perfekt iedere dag schone handoeken "erg prettig met 2 kleine kinderen",en iedere dag alle bedden opgemaakt.

ik zou er zo weer naar toe gaan,het is gewoon een goed hotel voor een redelijke prijs.

Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Michelangelo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Michelangelo in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Michelangelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Michelangelo scoort een 7.72 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: