Hotel Maeva Holiday Residence Turquesa **

Hotel Maeva Holiday Residence Turquesa
Maeva Holiday Residence Turquesa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maeva Holiday Residence Turquesa bij:

1 review over Hotel Maeva Holiday Residence Turquesa in het Nederlands

Ben V., 15-8-2005

Dit was echt een vaag hotel. Het personeel is grof, onbeleefd. V.b. je bent nog aan het eten en ineens is je bord al weg. Bij aankomst op de hotelkamer lag er nog een drol van de vorige bewoner in de wc pot. Het personeel werkt met de spaanse slag, siesta de hele dag door. Alleen de schoonmakers werken goed en leveren mooi werk af. Bij het avondeten heb ik vaak een kakkerlak gespot maar ach. Op een dag had ik net gedoucht toen Juan (de handyman) plots voor me stond, of ie even een lampje moest verwisselen. Ik heb toen gezegd...je mag mijn lampje verwisselen. Dus al met al een leuke afsluiter. Misschien ga ik hier nogmaals naartoe, indien Juan hier nog werkt natuurlijk.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maeva Holiday Residence Turquesa in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maeva Holiday Residence Turquesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maeva Holiday Residence Turquesa scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: