Hotel La Colina **

3,9

Onvoldoende

7 reviews over Hotel La Colina in het Nederlands

antuan, 23-8-2006

Rot hotel, wc deur-sluit niet, en als die sluit gaat die alleen van buitenkant open. Verder geen koelkast of airco in. Je moet elke keer 5 etages op. Manager, komt gelijk klagen als je muziek een beetje harder zet. Veel te veel rare mensen die s'avonds veel geluid overlast maken. Ik heb geen kakerlaken gezien. Ze zitten niet in de kamer, maar onder in de keuken, waar je eten kunt bestelen.

Hotel boeken ja of nee

Ja--- als je een laag budget hebt

Nee

Geld niet waard, 100 euro meer zit je in Las Vegas , een van de beste hotels in Salou.

Gereisd anders in augustus 2006

BAS,PETRA,MICHEL,LEONI, 6-8-2006

erg naar ons zin gehad. JE komt hier alleen om te slapen en meer niet, voor de rest is het een bouwval maarja je bent toch de hele dag buiten!!!

Gereisd anders in augustus 2006

chantal, 6-1-2006

GA NIET NAAR DIT HOTEL! het is de prijs totaal niet waard, voor nog geen 50 euro meer zit je in een 40 keer beter hotel geloof mij! de deur kon je zo intrappen.. bedden zijn gemaakt van springveren..balkon rot bijna van het gebouw af,gore shit in de wc+douche! je moet om stroom vragen om je haar te kunnen fohnen, kakkerlakken zijn daar je beste vrienden, gore oude mannetjes in je hotel die de eerste dag al gebaren dat ze je willen beffen + 400 treden op! in het boekje ziet de buitenkant er aardig uit maar in het echt lijkt het net een bouwval uit irak!
Gereisd anders in januari 2006

roy, 9-9-2005

ik hooop voor je dat je niet het vaknatie park hebt geboekt want ik heb nog nooit in zo een krot gezeten als dit. als je bijv. op het toillet zat dan viel de deur eruit. en op de laatste dag lagen we te slapen e toen viel mijn man door het bed heen. terwijl hij helemaal niet zwaar is.
Gereisd anders in september 2005

Daniel, 26-7-2005

Wat een slecht hotel zeg, elke dag 90 traptreden omhoog in 35 graden. Bedden zijn allemaal doorgezakt. Deuren die niet kunnen sluiten.Geen lift.Als je de deur van de wc dichtdoet valt de muur uit elkaar. Als je op de wc zit en je leunt iets naar links valt de pot om.Kortom het slechste hotel waar ik ooit in heb gezeten. Je hebt trouwens ook nog een gratis huisdier(kakkerlak)
Gereisd anders in juli 2005

Eddy, 2-7-2005

Ik kom al 3 jaar met veel plezier naar dit goedkope jongeren hotel.

Een redelijk goed hotel als je geen problemen hebt met traplopen, want er is geen lift aanwezig.

Het hotel licht centraal tussen het strand en het nachtleven, verschillende winkels en restaurants.

Het ontbijt was goed maar weinig en de kamers waren klein maar netjes.

Al met al een redelijk hotel tijdens een super vakantie.

Gereisd anders in juli 2005

gonny, 21-6-2005

2 jaar geleden in dit hotel geweest. Echt ontzettend slecht, had meteen al ruzie met de eigenaar omdat hij mijn paspoort de hele vakantie wilde houden. 's Nachts na het uitgaan 10 trappen omhoog moeten omdat er geen lift was is geen aanrader. Het uitgaan heeft deze vakantie nog omhoog gekrikt.

Salou... geweldige vakantie alleen kl*te hotel

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Colina in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Colina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Colina scoort een 3.86 uit 10 op basis van 7 reviews.