Hotel Helios **

Helios

Onvoldoende

7 reviews over Hotel Helios in het Nederlands

Hotel om te slapen meer niet.

Bart Verkerk, 17-1-2010

Hotel Helios is nou niet een hotel waarvan je zegt daar moet je naar toe gaan.

Als je een slaap plaats zoekt is het een goed hotel met een goed zwembad. Maar het eten is bar slecht en vaak koud en van het zelfde. Wat wel positief was is het personeel die heel aardig is en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in januari 1994

Familie van Zitteren, 20-7-2006

wij waren er in april 2006. We wisten dat we midden in het stadje zouden zitten,dus konden we weten dat het er druk zou zijn,maar zo rumoerig(vaak tot 's morgens vroeg toe) hadden we het niet verwacht.Onze kamers bevonden zich niet aan de zwembadzijde,(was wel opgegeven bij de boeking)maar aan een zijstraatje waarbij we uitkeken op een smerig appartementencomplex.

In het overdekte zwembad ontdekten we de tweede dag dode en nog levende kakkerlakken.

Daar werd door de directie weinig tot niets aan gedaan !!! We hebben daarna geen gebruik meer gemaakt van dit zwembad. De animatie was compleet afgesteld op bejaarden,dus heel kindonvriendelijk. Onze kinderen(22-20 en 16) hebben wel veel gebruik gemaakt van de vele disco's in Lloret. Dat was te gek !!

Gereisd familie in april 2005

Willy G., 20-4-2006

Wij zijn er in augustus 2005 geweest.

Het was gewoon niet goed.

Gordijnen kapot, het eten viel erg tegen,slechte schoonmaak.

Al met al niet aan te raden.

Je kunt beter naar iets anders uitkijken.

Gereisd anders in april 2006

Rene, 1-8-2005

Ben er zo'n 17 jaar geleden geweest en toen was het al een zooitje. Maar ja wat wil je er zitten dan ook alleen maar 17 en 18 jarige die komen om te feesten. Inderdaat het eten was vies de kamers leken wel ruines niet doen dus.
Gereisd anders in augustus 2005

Hella, 31-7-2005

Vies. Veel achterstallig onderhoud. Kapotte stoelen, gordijnen en bedden. In een woord:

AFRADER!!!!

Gereisd anders in juli 2005

baltussen, 8-7-2005

het was perfect zn vakantie heb ik nog nooit gehad
Gereisd anders in juli 2005

chantal, 30-5-2004

eigenlijk wil ik helemaal niet meer aan deze verschrikkelijke vakantie terug-denken maar wil toch graag andere mensen waarschuwen!!! Dit was de meest vreselijke vakantie ooit! Geboekt via go go tours ook erg slecht; zij vinden dat als je een goedkope vakantie boekt, je ook niks mag verwachten. Eten was ronduit slecht, kapotte gordijnen, kapotte deuren, zéér vieze badkamer(vandaaruit zicht in de badkamer van de buren), erg gehorig, zeer brutaal en ongemanierd personeel, geen schoonmaker gezien!!!! zééééér slecht!Heb tijdens deze vakantie 40 handtekeningen (van mensen met klachten) verzameld en opgestuurd, dus mijn man en ik waren zeker niet de enige!
Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Helios scoort een 4 uit 10 op basis van 7 reviews.