Appartement Cye 4 & 5 Geyser

Appartement Cye 4 & 5 Geyser
Cye 4 & 5 Geyser
7,8

5 reviews over Appartement Cye 4 & 5 Geyser in het Nederlands

Spijtig geen zwembad beschikbaar.

rudy2180, 3-3-2017

Als appartement goed. Luxe moet je er niet verwachten.
Gereisd met vrienden in augustus 2003

Groot appartement

els monden, 21-9-2008

We zijn hier net een week naartoe geweest, heel ruim appt, zelfs wasmachine aanwezig! Vooral gericht op spaanse vakantie gangers ,sommige appt bewoond. Jammer genoeg geen airco en zwembad, maar strand en centrum dichtbij! Prijs kwaliteit heel goed !
Gereisd met partner in september 2008

Daniel Leiden, 16-1-2007

Prima app. wij hadden een ''penthouse'' zo leek het wel half juli 2005, twee weken voor nog geen 500 euro, een geweldig groot balkon, wij kregen waar voor ons geld en vrijwel geen overlast gehad. alleen de sloten op de deuren naar het balkon waren niet geweldig goed!
    Gereisd anders in januari 2007

R.van Zalen, 22-2-2006

Ik had de bovenste etage met "n gigantisch dakterras met 2 ligstoelen,met "n prachtig uitzicht,waardoor je ook de zee kon zien,en port adventure kon zien liggen,en je zit meteen bij het centrum.
      Gereisd alleenreizend in oktober 2005

Fabian, 6-8-2005

Prima appartementencomplex. Het is goed schoon gemaakt en netjes ingericht. Zwembad aan de kleine kant, maar dat geeft niets want het strand is niet ver weg. Die heb je zo bereikt. Het ligt aan een pleintje waar ook het begin is van een winkelstraat. Het is wel behoorlijk Engels geöriënteerd. Hou er rekening mee. Ik heb nog nooit zoveel Oasis gehoord als tijdens die vakantie.
        Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cye 4 & 5 Geyser bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cye 4 & 5 Geyser in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cye 4 & 5 Geyser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cye 4 & 5 Geyser scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: