Appartement Catalunya Park

Catalunya Park
5,8

5 reviews over Appartement Catalunya Park in het Nederlands

Phyl, 31-7-2007

Redelijk! Nauwelijks klachten, je moet er ook rekening mee houden, dat met bijna alle appartementen wel wat mis is. Het is geen overweldigende luxe hier in Salou..
Gereisd met partner in juli 2007

Amar, 17-7-2006

Al die slechte reacties hier .. het valt reuze en reuze mee. Een discotheek onder Ja, wat verwacht je van salou? dan moet je nou eenmaal een beter hotel betalen. De toiletten spoelen wel door, als je een beetje goed drukt. En hygiene is niet top. Alleen toen we aankwamen zagen we het zeep nog op de muren van het schoonmaken. Je moet zelf na een dag of 2 inderdaad wel een schoonmaak herhalen. Binnen 10 minuutjes ben je bij het strand. en er is een andere strand waarbij je er binnen 5 minuten bent. Cafe's restaurants discotheken wat je maar wil alles is om je heen. Onder is een grote gamehal met een bar. In de gamehal worden een paar keer in de week activiteiten gehouden en het zwembad is harstikke leuk. Je bent zoiezo de hele dag weg. Wel zul je rekening houden dat salou wat duurder is. Een tip voor goedkope supermarkt is Suma.
    Gereisd anders in juli 2006

annemieke brink, 10-1-2006

ik heb samen met een vriendin 8 dagen in het appartement catalunya verbleven. het appartement was in zeer slechte staat. toilet trok bijna niet door. het appartement zelf was heel smerig. borg was 50 euro per persoon. maar nadat onze vakantie weer over was, moest iemand komen controleren of we het netjes hadden achter gelaten. de mevrouw keek niet eens, ik krijg gelijk mijn geld terug. de receptie is te ver weg, en er spreekt niemand engels. ik ben heen gegaan om een lijst te halen voor wat er allemaal in het appartement aanwezig hoorde te zijn, hun commentaar was. dat hebben we niet. kom maar als er iets niet is. hoe moet ik weten of er iets niet is als ik niet weet wat er hoort te zijn. strand en uitgaans gelegenheden zijn wel erg dichtbij. maar naar salou gaan doe ik nooit meer.
      Gereisd anders in januari 2006

frank, 3-7-2005

Ligt vrijwel in het centrum en dicht aan 1 van de kleine strandjes. De voorzieningen in de kamer zijn miniem en vrij basaal. Ideaal voor jongeren die tot vroeg in de ochtend willen feesten en daarna een gat in de dag slapen. Op de normale uurtjes naar bed gaan lukt niet door het monotone gedreun van de disco aan de overkant op de hoek. Wij zaten aan de straatzijde (vraag anders een kamer aan de zwembadzijde)
        Gereisd anders in juli 2005

paul, 6-5-2005

paul,

Wij zijn 2 keer in het app.gew.2003/04.1xprima groot balkon schoon.2x echt k*t.eerste kamer kregen we de deur niet op slot.en de wc deur niet open.lekkerrr!nadat we 1 dag bezig zijn geweest,andere kamer gekregen.niet veel beter,maar te doen.echt veel engelse,en ja dus ook veel bier!tip;neem je reisleiding mee.ze zijn er voor.en je komt echt een stuk verder.tip 2neem altijd je app.sleutel mee!nooit inleveren.ivb diefstal.en haal je kamernr.er ook af. mijn cijfer voor jongeren -7 voor gez.-5

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Catalunya Park in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Catalunya Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Catalunya Park scoort een 5.8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: