Hotel Best Punta Dorada ***

Best Punta Dorada

16 reviews over Hotel Best Punta Dorada in het Nederlands

perfect hotel

van der heijden, 22-8-2008

goed en rustig gelegen hotel.

service was prima en het eten was perfect.

heel geschikt voor gezinnen met kinderen doordat het lekker afgelegen ligt dus rustig.

schitterend uitzicht.

voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2008

jose laros, 12-10-2007

nu een weekje terug van Salou.Inderdaad het hotel heeft een prachtige ligging en de kamers zijn mooi.Maar waar halen ze die extra ster vandaan?De kamers waren niet echt schoon,geen bediening aan zwembad,geen muziek.En wie niet om 10 uur naar bed wilt moet daar echt niet naar toe gaan.Het eten was ook maar zo-zo.Weinig keus en teveel russen.
Gereisd met vrienden in september 2007

jos, 24-7-2007

Zeer goed hotel, zou het niet aanraden voor gezinnen met kleine kinderen, de rust is er heerlijk. Ideaal voor een week(of langer) complete ontspanning.
Gereisd met partner in juli 2007

ONTEVREDEN GEZIN, 9-9-2006

Zo kunnen we ook de punten omhoog houden ,als de beoordelingen zomaar verwijdert worden hier

Ben niet tevreden over dit hotel en jullie verwijderen dan de beoordelingen ,dat is denk ik niet de bedoeling van zo n site ,of wel?Eten was gaar ,gehaltbal helemaal rood van binnen ,de dag erna karbonade niet doorgebakken ,kast van 20 kilo valt op mijn zoon bij ijskaart ,word gewoon weer terug gezet alsof er niks aan de hand is,sorry hoor ,zo ga je niet met mensen om.

Gereisd anders in september 2006

moeder en dochter eijbersen-nieuwdorp, 31-8-2006

wij zijn in hotel punta dorada princes in cap salou geweest,10 dagen.

Wij hadden een prachtig uitzicht op zee,en zwembad we zaten op 5 hoog,de service was ook prima ze waren erg vriendelijk en het eten was ook goed.

De kamers waren erg mooi en schoon.

Om het iets drukker te hebben kun je het treintje of bus pakken,dan ben je zo in het centrum, of lopend gaan 20 min.

en om-op de hoek een idiale supermark.

dus ZEKER NIET slecht

Gereisd anders in augustus 2006

F Hermans, 31-7-2006

Snap niet de beoordelingen van al deze voorgangers Een zeer onvriendelijk hotel voor family s met kinderen Eten zeer beperkt bijna geen keuze bv 2 soorten vlees en vis .Totaal geen sfeer in dit hotel .Wij hebben alleen maar klagende mensen gehoort in de tijd dat wij er waren. Zwembad geen muziek ,geen bal geen luchtbed Kinderen mogen niet in zwembad bij hotel ookal hebben ze 3 diploma s mogen alleen in water als ouders aanwezig zijn .Family s met kinderen doe je dit zelf niet aan dit is een rust oort nl wij gaan zeker hier nooit meer naar terug .

Gereisd anders in juli 2006

laura, 29-7-2006

geweldig hotel! we gaan er zo weer heen, alles gewoon helemaal goed.

We hadden volpension, eigenlijk teveel van het goede, je kunt beter halfpension nemen, want eten is er in overvloed.

Klein minpuntje: korte broek voor de heren tijdens het avondeten en animatie niet bijzonder

Gereisd met partner in juni 2006

kessels, 4-7-2006

mooi hotel,heel lekker eten .lekkere koffie

Mooie ruime kamers. jammer alleen dat het uitzicht iets minder was.je had gelijk inkijk van het hotel wat tegen over lag.in de brochures zag het er mooier uit als in werkelijkheid.qua ligging lag het tegenoverliggende hotel (negresco princess)mooier.maar dat is onze persoonlijke mening. Maar een perfect hotel als jou van rust houd.

Gereisd anders in juli 2006

John & Petra, 5-6-2006

Een super goede vakantie gehad, alleen het keuze menu tijdens de lunch, was geen "feest" en mag voor ons buffetstijl worden.De kamers waren opvallend groot en zeer schoon.

Ongeveer 20 min lopen naar het centrum van Salou.

Verder een aanrader voor een rustige vakantie.

Gereisd anders in juni 2006

Frans De Vries, 24-2-2006

Hallo mensen,

Dit is een geweldig hotel met heel veel goede service en heerlijk eten. Ik ga er zeker nog eens trug hoor. Echt een aanrader.

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Punta Dorada in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Punta Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Punta Dorada scoort een 8 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: