Hotel Best Hotel Oasis Park ***

Hotel Best Hotel Oasis Park
Best Hotel Oasis Park
7,8

197 reviews over Hotel Best Hotel Oasis Park in het Nederlands

Het is en blijft een fantastisch hotel.

Leon Smits, 10-10-2017

Het is, zeker voor de prijs, een goed hotel met een goede staf en goed personeel. Als jezelf vriendelijk bent dan krijg je ook vriendelijkheid terug. Ik kom al jaren in dit hotel, eerst met mijn vrouw en de laatste 2 jaar alleen. Ik ga 2x per jaar en wel in de maand mei en september. Het eten is fantastisch en ik persoonlijk vind het af en toe "over de top". Zo is er een gedeelte waar gewokt, vlees en vis, pasta en pizza's vers worden bereid.Er is zoveel keus dat het af en toe lastig is om een keuze te maken. De kamers worden goed schoon gehouden. Het terras/zwembad is iedere morgen perfect schoon gemaakt en het is jammer dat de mensen er in de loop van de dag een zelf een rommeltje van maken. Hier is niet tegen te werken. Het zou fijn zijn als mensen zelf hun afval opruimen. Er staan en hangen afvalbakken genoeg. Al met al een prima hotel waar ik blijf komen.
Gereisd alleenreizend in september 2017
Hotel Direktie, Director, 17-10-2017

Geachte Gast,

Wij danken u voor uw opinie over uw verblijf in ons hotel.

We zijn blij om te weten dat u in het algemeen zowel van het hotel als de vakantie genoten te hebben. Het stimuleert ons om voortdurend hard te blijven werken aan verbeteringen om een perfecte prijs / kwaliteit aan te bieden.

Heel hartelijk bedankt en tot en volgende maal

Luis Miguel Lamuela

Hotelmanager

Oasis Park 4****

Weer geweldig

Jos Jochems, 9-10-2017

Voor de 16e keer daar geweest, weer was het zeer goed, Personeel heel vriendelijk. Jammer dat de engelse gasten er een zooitje van maken en zelf niets opruimen. Maar ondanks dat volgend jaar weer.
Hotel Direktie, Director, 17-10-2017

Geachte klant,

Wij danken u voor de gemaakte opmerkingen en uw mening over uw verblijf in ons Oasis Park hotel. Dat je alles goed hebt gevonden en een goede vakantie doorgebracht heeft doet ons steeds plezier. Dank u voor uw trouwheid voor zo vele jaren. We zullen blijven werken om nog meer verbetering te brengen in ons dagelijks werk.

Wij hopen u opnieuw van harte welkom te mogen heten bij uw volgende vakantie hier bij ons.

Nogmaals heel hartelijk bedankt

Groetjes

Luis Miguel Lamuela

Manager hotel

In een woord geweldig!

Harrie Jacobs, 28-9-2017

Wij zijn de tel kwijt voor de keren dat we hier zijn geweest,het zal tussen de 10 en 15 keer zijn. Iedere keer verbaas ik mij dat het weer beter is. Het eten is overvloedig maar nog belangrijker, het is heerlijk op smaak.Als gepensioneerd kok kan ik het weten. De kamer is voorzien van een gratis koelkastje en twee grote bedden, en het belangrijkste.....keurig schoon. Personeel is correct en vriendelijk mits je dat zelf ook bent.Heb ik dan helemaal geen opmerking voor verbetering,jawel. Ik erger mij aan de vieze plastic bekers met water die als asbak moeten dienen,ook de tafels buiten zijn niet altijd even schoon.De muziek buiten mag wel wat minder luid en wat herkenbaarder,vooral voor de ouderen. Maar ik moet het eerste hotel nog vinden waar alles 100% is, dus wat zeur ik. Volgend jaar gaan we bij leven en welzijn er zeker weer twee keer heen,we voelen er ons helemaal thuis.
Hotel Direktie, Director, 3-10-2017

Geachte Heer Jacobs,

Het achterlaten van uw opinie over uw verblijf in ons hotel Oasis Park is steeds plezierig. We zijn blij om te weten dat U in het algemeen van de welverdiende vakantiedagen in ons hotel hebt kunnen genieten. Wij proberen altijd de beste kwaliteit /prijs aan te bieden. Wij nemen nota over de kleine opmerkingen om daar waar mogelijk te verbeteren en verwelkomen u graag terug in het hotel bij uw volgende vakantie.

Heel hartelijk bedankt en vriendelijke groeten

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Hotel Oasis Park bij:

Super goed hotel met mogelijkheden voor all incl

Monica, 25-9-2017

Heerlijk eten , schone kamers, vriendelijk personeel, vlakbij strand en boulevard, klein zwembad. Dat zie je niet op de foto

Goede accommodatie. Koelkasten op kamer, goede bedden, fijn balkon.

Hotel Direktie, Director, 29-9-2017

Beste Monica,

Wij danken u voor het achterlaten van uw opmerkingen en evaluaties over ons hotel. We zijn blij om te weten dat u in het algemeen alles goed hebt gevonden om van uw vakantiedagen te genieten. We zullen ons best doen om u te blijven verrassen bij toekomstige bezoeken. U bent steeds zeer welkom.

Nogmaals Heel hartelijk bedankt.

Het Management team

Goed hotel

Kim, 17-9-2017

Goed hotel, goed eten en drinken. Kamers netjes. Alleen heel jammer dat de engelse er zn zooitje van maken. Buiten wordt er niks opgeruimd en in de eetzaal met kleine kinderen ligt van alles op de grond wat het personeel dan maar weer moet opruimen. Ook savonds rennen de kinderen / lopen ze over de pooltafels en schreeuwen ze alles bij elkaar. Helaas deed het personeel hier niks aan
Gereisd met vrienden in september 2017
Hotel Direktie, Director, 21-9-2017

Beste Kim,

Bedankt voor uw opinie over ons hotel bij zoover. We zijn blij om te weten dat jullie, in het algemeen, alles goed hebben bevonden en van uw vakantiedagen bij ons hebben genoten. Dit moedigt ons aan om verder te blijven werken aan het verbeteren van dag tot dag om jullie te kunnen verrassen bij een van de volgende bezoeken.

U bent steeds zeer welkom.

Heel hartelijk bedankt en vriendelijke groeten

Het management Team

prima hotel

J Brasser, 10-9-2017

We zijn hier geweest van 29-8 tot 9-9 en hebben het prima naar ons zin gehad.

Van de meeste negatieve dingen die we gelezen hebben hebben we geen last gehad . Er waren tot zeker 12.00 uur nog plaatsen om een ligbed te zetten.

All-in is prima ,zelf je frisdrank en bier tappen vinden wij makkelijk want je hoeft nooit lang te wachten.Het bar personeel loopt het vuur uit zijn sloffen om iedereen zo snel mogelijk te helpen.Kamer is netjes en goed schoon gehouden.

Het eten is heel goed en er is ruime keus ,je kan bij de kok wokken,vis en vlees klaar laten maken.Er zijn regelmatig mosselen ,krab,garnalen en zalm.

Er is een ruime keus aan toetjes en fruit.Ontbijtbuffet is ook heel uitgebreid.

Het kleine strand is inderdaad een hele klim en ca 95 treden en voor twee ligbedden betaal je €10 en een parasol of onder schaduwdoek kost €7 maar na een paar keer geweest te zijn moesten we geen €17 maar €10 betalen dus dit is een leuk gebaar van de strandbeheerder

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Hotel Direktie, Director, 21-9-2017

Geachte Gast,

Dank u voor het achterlaten van uw opmerkingen over uw verblijf in ons Oasis Park hotel. We zijn blij om te weten dat u in het algemeen, alles goed gevonden hebt en een goede vakantie hebben gehad. We zullen hard blijven werken om zo door te gaan om het vertrouwen van onze gasten te behouden.

Wij verwelkomen u graag terug in ons hotel bij uw volgende vakantie.

Heel hartelijk

Het management team

Mooi hotel met een paar verbeterpunten

Rilana, 27-8-2017

Kamers prima, airco werkte niet hard genoeg, zweten in bed!!! Zwembad is veeeeel kleiner als op de foto's. Te klein voor dit grote hotel. Animatie bijna alleen voor kids tot 22:30!!!! Hierdoor was de animatie voor volw.nog maar een uurtje. Personeel kon gewoon niet lachen (behalve bij de receptie). Liften duurt eeuwen, echt irritant. All incl. Geweldig, schoonmaak ook prima! De weg naar het strand is helaas eerst een enorme helling en daarna een helse daling!!! Daar kan het hotel niets aan doen maar wordt nergens vermeldt en is toch vrij belangrijk. Hotel verder prima! Lekker dicht bij Salou!
Hotel Direktie, Director, 31-8-2017

Geachte Rilana,

Eerst en vooral bedankt om uw commentaartje te plaatsen bij zoover, De airco doet het echt wel goed maar deze zomer was een van de droogste en warmste in de laatste 30 jaar, de vochtigheidsgraad was ook enorm hoog deze zomer. Wat betreft het zwembad is het probleem dat er enorm veel All Inclusive gasten zijn en die blijven natuurlijk rondom het zwembad zitten. We nemen uw opmerkingen graag mede voor verbetering en hopen je toch nog een keertje terug te zien hier bij ons.

Met vriendelijke groet

Hotel Oasis park 4****

Verblijf

Patelski, 24-8-2017

Wij verbleven in dit hotel van 15 augustus tot 23 augustus 2017.een paar dingen vielen ons echt tegen.liften waar je vaak lang moest wachten.complete chaos in het restaurant.het bekende handoekje leggen waar iedereen elkaar aan de kant duwt.personeel in restaurant steeds een lang gezicht en niet vriendelijk.geen fatsoenlijke animatie voor de kinderen als die er al was.eten was wel goed.kamers waren prima in orde.voor een 4 sterren hotel had ik meer verwacht.helaas zullen wij hier niet meer terug keren.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Hotel Direktie, Director, 31-8-2017

Geachte fam. Patelski,

Bedankt voor uw opinie neer te pennen bij Zoover. Hieruit nemen we steeds de minpuntjes op om deze te verbeteren waar mogelijk..

Hopelijk geeft u ons alsnog een andere kans om deze verbetering zelf vast te kunnen stellen

Met Beleefde groet

Het hotelmanagement

Hotel Oasis park 4****

weer goed

fam m brouwer, 21-8-2017

Wij zijn hier voor het tweede jaar achtereen geweest en waren weer zeer tevreden ,jammer dat we de eerste dag zo lang moesten wachten met inchecken 13.00 voor de rest weer zeer tevreden we nemen weer in overweging om volgend jaar weer te gaan.Bedant manager en je vriendelijke personeel voor de fijne vakantie

Hotel Direktie, Director, 23-8-2017

Geachte fam. Brouwer,

Graag bedanken we U voor de trouwheid aan Hotel Oasis park en o ons aan te raden bvia Zoover aan andere mogelijke gasten. Graag zien we u weer voor een derde maal.

Tot spoedig weerziens en zonnige groeten van ons allemaal

Het Management team

Hotel oasis park 4****

Goed hotel!

Femke, 17-8-2017

Prima hotel voor een mooie prijs. Eten is super en de kamers zijn ook goed en werd elke dag schoongemaakt. zwembad is alleen een drama, iedereen staat om 08:00 al klaar met zijn handdoek. Te klein zwembad voor zoveel mensen. Maar ik ben toch meer van het strand dus mij maakte het niks uit.

Ik vind dit hotel zeker een aanrader!

Hotel Direktie, Director, 23-8-2017

Geachte Femke,

Bedankt voor uw kommentaartje bij Zoover. Dit is steeds leuk om te weten dat onze gasten meewerken om te kunnen verbeteren

Hopelijk tot spoedig weerziens

Hotel oasis park 4****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Hotel Oasis Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Hotel Oasis Park in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Hotel Oasis Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Hotel Oasis Park scoort een 7.79 uit 10 op basis van 204 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: