Beoordelingen Hotel Belvedere***

Belvedere***
183 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Belvedere***
C/ del Terrer 7, E-43840, Salou

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere*** in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Belvedere scoort een 8,2 uit 10, op basis van 183 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere*** in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Belvedere*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 153 vakantiefoto's van Hotel Belvedere*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Belvedere*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Belvedere*** met andere accommodaties in Salou.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

175 beoordelingen over Belvedere***

183 beoordelingen
7,9
8,4
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Eenvoudig, schoon ***hotel"vertalen
trix
9,0

28-8-2013 Wij zijn vandaag terug gekomen uit hotel belvedere. De minpunten van dit hotel waren, dat er geen nederlands sprekend personeel was bij de animatie voor de kinderen. Daarnaast waren er geen nederlandse gezinnen met kinderen waardoor onze kinderen de aansluiting miste in het contact met andere kinderen.
De bezoekers van hotel belvedere waren voor 92 % russen, 2 % belgen, 2 % duitsers, 2 % engelsen, 2 % nederlanders.
Het leek alsof de russische gasten een voorkeur kregen bij het inchecken bij de receptie. De dame achter de receptie, haar naam was Yulia leek de russische gasten te voorzien van mooie en rustige kamers. Onze voorkeur was ook een rustige kamer, en wij hoopte deze te krijgen aangezien wij in januari 2013 deze vakantie hadden geboekt. Helaas bevond deze aan de zwembadzijde boven het podium van de entertainment.
Aangezien onze vorige accomodatie montagut suites in Malgrat ons beter is bevallen, zal ik een volgende keer daar sneller terug gaan.

met partner, Juli 2013
"Goed 3 sterren hotel"vertalen
Marga
8,0

9-8-2013 Het hotel is zijn 3 sterren meer dan waard. Alhoewel het in het drukke Salou ligt is het er toch vrij rustig wat s 'nachts een plus punt is! Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn best om het naar je zin te maken. Zoals al in vorige beoordelingen staat is het heel erg jammer om te melden dat de taferelen in de eetzaal helemaal waar zijn. s' Morgens 15 minuten wachten voor een eitje of toastie en dan tot de ontdekking komen dat degene die voor je staat 6 toasties ineens op zijn bord legt - weer wachten! Hetzelfde geld voor het andere eten b.v. fruit gaat met de bergen naar de tafel! Achteraf zie je dat de helft terug gaat naar de keuken wat erg jammer is! Voor de rest was alles prima en schoon, net het zwembad was te klein voor het aantal gasten. We hebben op de laatste dag nog handdoeken gekregen bij de receptie zodat we ons nog konden douchen voor ons vertrek :)

met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldig hotel"vertalen
fam leenders
10,0

4-9-2013 we zijn in dit hotel van 20juli tot 27juli.
we hebben een geweldige vakantie gehad,het personeel is heel vriendelijk doen ook zijn best om nederlands te praten,maar met armen en benen kom je al een heel stuk verder.eten was heel goed,het was warm en wat koud moest zijn was ook koud.we hadden een kamer boven het podium maar eigenlijk geen last ervan gehad,we vonden het juist heel gezellig.de kamers werden goed gepoets en elke dag schone handdoeken.en wat betreft de russen we hebben er geen last van gehad.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Drama !"vertalen
johan
4,0
6,0

10-8-2013 Kamers smerig, bedden waren keihard, de receptie ( vooral de mannen ) spreken slecht engels en niet echt behulpzaam. Bij het zwembad waren maar 8 parasols waardoor je vroeg op moest om deze te reserveren en anders zat je de hele dag in de zon te smelten. Chagarijnig personeel bij de bar met lange wachttijden. Animatie s'avonds een drama ( low budget ) lange rijen bij het eten en had je weer een paar Russen voor je, kon je nog langer wachten, daarnaast werd je door de bijvullers voor je sokken gereden. Personeel daar ook onvriendelijk ! Uiteraard een paar positieve uitschieters, maar dit hotel voor ons nooit meer !

"Prima Hotel!"vertalen
Groenveld
8,0

16-9-2013 Prima hotel! Eten was perfect! Er zijn uiteraard altijd mensen die niets gewend zijn, en klagen . Die mensen die het thuis beter hebben zou ik dan ook adviseren thuis te blijven ;-)
Het enige nadeel vonden wij de extreme drukte in Salou en op het strand. Niet voor ons maar met jonge kinderen wel.
Dan na deel 2 extreem veel Russen die geen manieren hadden en voor kruipen terwijl je netjes in de rij staat te wachten!
Animatie was ook erg slecht! Ze deden hun best maar mensen liepen allemaal weg omdat het echt saai was!
Schijnt een ander animatie team te zijn, en vielen vaak in de herhaling met het programma.
Verder prima hotel maar voor ons gezin geen Salou meer. Extreme drukte dus te onveilig voor kinderen.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Goed hotel met enkele minpuntjes"vertalen
rebowwixaqu
6,0
10,0

17-7-2013 Het hotel is zeker goed, maar heeft enkele minpuntjes. De animatie is slecht. De mensen die de animatie verzorgen doen echt hun stinkende best, maar hebben een erg mager budget. De boxen voor de muziek die ze moeten gebruiken, halen qua geluid het einde van het terras niet eens. Dan zijn er de russische gasten.... Wat een verschrikkelijk asociaal volk is dat, vooral in de eetzaal (waar je 20 minuten voor aanvang al in een rij moet staan om een plaats te bemachtigen). In de eetzaal is tevens erg goed merkbaar dat er veel te weinig personeel is voor het aantal mensen. 30 minuten wachten op een stukje pizza of een kipshoarma is geen uitzondering. De kwaliteit van het eten is echter uitmuntend. Divers en erg goed bereid. Ook de kamers in het hotel zijn erg netjes. Wij hebben er een goede vakantie gehad, maar ik zal het hotel niet meer boeken!

met jonge kinderen, Juni 2013
"Ideaal hotel voor gezin met kinderen"vertalen
fa739058
10,0

27-10-2013 prachtig hotel, prijs kwaliteit uitstekend, ideaal voor gezin met kinderen, heel vriendelijk personeel

met partner, Mei 2013
"Hotel prima - eetzaal is een ramp"vertalen
W. de Blaey
7,0

13-6-2013 Net terug van Belvedere,op zich geen reklamaties alleen de eetzaal is een ramp! Druk en alles loopt door elkaar,er is geen variatie in aanbod,iedere dag hetzelfde,ontbijt alle dagen maar 1 soort kaas,wel friten,worst,witte bonen in tomatensaus enz. Maar de zalige spaanse ham Iberico niet 1x gezien ook niet op zondag,alles wordt goed bijgevuld,maar obers kijken niet wat je doet en lopen je kompleet omver.Personeel loopt onderling naar elkaar te roepen en schelden (spreek redelijk spaans,dus versta dit!).Moet een tafel bij gedekt worden smijten ze met servetten en bestek pakken dit vast aan eetgedeelte (erg onsmakelijk)Kinderen lopen overal rond te rennen vooral in het achterste gedeelte van de zaal.Totaal geen rust om te eten.Komt ook nog eens met eten 'savonds het animatieteam verkleed rondrennen langs de tafeltjes bv als baby en maar hard blijven roepen: mama papa pipi! Nooit meegemaakt, kinderen uiteraard nog gekker en drukker.Zijn al heel veel hotels geweest maar dit, nooit meer.

met jonge kinderen, 2013
"Dit jaar voor 3X! perfect nu 17 dagen heeerlijk"vertalen
belvedere FAN!!!
10,0

12-5-2013 Dit is een geweldig hotel voor mensen die graag op vakantie gaan met de kinderen voor een nette prijs, en super kwaliteit krijgen daarvoor! wij zijn 2011/2012/2013 gaan we weer toppie.
-eten echt een buffet super duper, als je nog wat te klagen hebt hierover blijf dan maar thuis haha
-animatie doen ook hun super best, en aardig voor de kinderen
-balie personeel super aardig, zo ook de eigenaar Pablo (nog nooit gehad in salou)
-De koffermedewerker ook super aardig, en iedereen is erg behulpzaam!
-De eetzaal ziet er prima uit, topbuffet en ook het meeste personeel met een lach echt geweldig gewoon (en dat met 35 graden!).
-Portaventura geweldig!
-Binnendoor lopen en je bent binnen 10 min strand/ om de hoek ligt een supermarkt nog geen 5 min lopen.
Ja kan er een boek over schrijven, salou en belvedere zijn geweldig.
We hopen 16 juli jipsy mama weer te zien met angeliek/aart en ashly!
Bekijk onze foto's!

tot snel weer in salou!

met jonge kinderen, Mei 2013
"Super goed hotel"vertalen
tijjani
10,0

18-5-2013 Net terug van weer een meivakantie in hotel Belvedere in Salou.
Nu ging weer kleinzoon van inmiddels 10 jaar mee, maar ook dochter en kleinzoon van 9 maanden. En de rest van de familie :-)
Weer een super vakantie gehad, goede kamer, wisselend eten, met genoeg keus voor iedereen.
Kregen ook nu weer meteen de kamer, dat is zo fijn, na een lange busreis.
Er is ook animatie aanwezig voor groot en klein. Kinderen vermaken zich hier prima, en vervelen zich ook niet omdat er buiten de animatie genoeg te doen is.
Anna en Nuna zijn echt goed in hun vak. Altijd een vriendelijk woord, en leven mee met jouw vakantie
Personeel in eetzaal is erg aardig en als je een vraag hebt, proberen ze je altijd mee te helpen. Show coocking is ook weer aanwezig
Bij de receptie helpen ze ook meteen, had een probleem op de kamer en de monteur kwam echt binnen korte tijd om het op te lossen

Komen hier zeker weer terug, met of zonder de kinderen in kleinkinderen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?