Beoordelingen Hotel Belvedere***

Belvedere***
192 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Belvedere***
C/ del Terrer 7, E-43840, Salou

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere*** in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Belvedere scoort een 8,2 uit 10, op basis van 192 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere*** in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Belvedere*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 179 vakantiefoto's van Hotel Belvedere*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Belvedere*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Belvedere*** met andere accommodaties in Salou.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

183 beoordelingen over Belvedere***

192 beoordelingen
7,9
8,4
8,3
Toon score en beoordelingen van:
"Het eten blijft super..."vertalen
N.Reefs
8,0

01-08-2014 Wij zijn pas terug van 13 dagen Belvedere. We zijn er in 2011 ook geweest en ik moet zeggen dat er toch enige minpuntjes zijn. Het servies in de eetzaal is vaak nog vies, en ook de toiletten zijn echt aan opknapbeurt toe en mogen vaker schoongemaakt worden..Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker, alleen sta je soms voor een spiegelei lang in de rij, misschien deze gewoon in de bakken leggen??!!! Het avondbuffet is zeer goed, voor elk wat wils. De ergernis is groot als je ziet hoe de Polen en Russen met gevulde tassen en rugzakken de eetzaal verlaten ondanks het tassenverbod. Hier moeten ze echt strenger op worden, geen tas is geen tas. Heb een vrouw gezien die een rol diepvrieszakjes bij zich had om de broodjes, croissantjes, fruit, tosti's enz. in te doen. Je ziet dat de bediening er zich aan ergert maar er wordt niks aan gedaan. Nuna, van animatie, is top...zij zorgt voor een beetje plezier, zij was er ook al in 2011. Ik zou er nog wel eens terug gaan, maar voorlopig niet.

"Geweldige vakantie super hotel"vertalen
ronnie en daisy
9,0

11-09-2014 In 1 woord perfect. Vriendelijke mensen goed eten fijne bedden.
Meteen op kamer bij aankomst in de ochtend goeie animatie. 1 minpunt te weinig parasols en lig bedden

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk hotel met fijne beveiliging"vertalen
j_jonathans35
10,0

10-10-2014 Bij aankomst uiteraard te vroeg voor de incheck we mochten onze koffers in de afgesloten kofferruimte zetten en kregen daarvoor een afhaal ticket zonder ticket geen koffers.
Super geregeld evenals de dag van vertrek ook gebruik hiervan gemaakt.
Uiteraard is dit kostenloos heb de beveiliger wel een fooi gegeven.
Super fijn hotel echter veel russen die er ook verblijven wat zijn deze personen erg zeg als ze hun ontbijt tafel verlaten gaan ze met tassen vol fruit en toetjes de deur uit best jammer dan nog niet te spreken over de volle glazen vruchtensappen en melk koffie/thee die blijven staan echt zonde.
Voor de rest heb ik voor t personeel niets anders dan lof er is ook een animatieteam aanwezig die gebrekkig nederlands sprak en verstond.
Iedere dag entertainment voor jong en oud dus prima geregeld.
Alleen jammer dat ook hier weer handdoekleggers aanwezig zijn.
En dan ook pas in de middag verschijnen bij het zwembad.
Heb hierover ook geklaagd en de volgende dag gebeurde het idd minder.

"Gemengde gevoelens.."vertalen
mirjam
4,0
6,0

03-08-2014 Wij hebben 2 weken doorgebracht in Hotel Belvedere afgelopen juli en hebben hier gemengde gevoelens over..
De eerste dagen waren fijn. Het eten was lekker de kamer schoon maar daarna werd het snel slechter. Met de aankomst van heel veel Russen was ook direct de kwaliteit van het eten stukken minder! Misschien ook omdat ze inderdaad heel veel opscheppen en ook heel veel weer weggooien! Zonde!
De schoonmaak ging ook hard achteruit. Hebben diverse malen geen handdoeken gekregen en moesten vaak om toiletpapier vragen wat we uiteindelijk maar zelf kochten. Het personeel loopt op hun tandvlees en worden niet zo netjes behandeld door de oostblok gasten en dat merk je.
Jammer want het is verder een leuk hotel met een hele goede ligging!
De Spaanse dames van de receptie wisten niet goed om te gaan met de onbeschoftheid van sommige Russen. Ze willen graag maar de gasten werken niet echt mee. Jammer. aan het personeel ligt het niet...

Met partner, Juni 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
John
8,0

12-10-2014 voor 2e jaar op rij naar Belvedere geweest. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet teveel Nederlandse gasten in Juni.

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Vakantieganger
8,0

01-07-2014 Nog nooit zulk vriendelijk personeel gezien.
Heerlijk gegeten. Ontzettend veel en genoeg variatie.
Leuke animatie.
Kindvriendelijk.
De bedden zijn iets minder.

Een superleuk hotel voor een leuke prijs!

Met jonge kinderen, Apr. 2014
"Gezellig en goed hotel"vertalen
tijjani
9,0

17-07-2014 Wij zijn met de kinderen en kleinkinderen naar hotel Belvedere geweest en een super vakantie gehad. Bij dit hotel kregen we bij aankomst meteen de sleutel, ook is er meteen animatie voor de kinderen ook in voor en na seizoen. Eten is goed en afwisselend. Kamers schoon, grote bedden. Net buiten centrum van Salou maar met 10 minuten lopen ben je er. Gratis WIFI in beneden maar ook in de kamers.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Eenvoudig, schoon ***hotel"vertalen
trix
9,0

28-08-2013 Wij zijn vandaag terug gekomen uit hotel belvedere. De minpunten van dit hotel waren, dat er geen nederlands sprekend personeel was bij de animatie voor de kinderen. Daarnaast waren er geen nederlandse gezinnen met kinderen waardoor onze kinderen de aansluiting miste in het contact met andere kinderen.
De bezoekers van hotel belvedere waren voor 92 % russen, 2 % belgen, 2 % duitsers, 2 % engelsen, 2 % nederlanders.
Het leek alsof de russische gasten een voorkeur kregen bij het inchecken bij de receptie. De dame achter de receptie, haar naam was Yulia leek de russische gasten te voorzien van mooie en rustige kamers. Onze voorkeur was ook een rustige kamer, en wij hoopte deze te krijgen aangezien wij in januari 2013 deze vakantie hadden geboekt. Helaas bevond deze aan de zwembadzijde boven het podium van de entertainment.
Aangezien onze vorige accomodatie montagut suites in Malgrat ons beter is bevallen, zal ik een volgende keer daar sneller terug gaan.

Met partner, Juli 2013
"Goed 3 sterren hotel"vertalen
Marga
8,0

09-08-2013 Het hotel is zijn 3 sterren meer dan waard. Alhoewel het in het drukke Salou ligt is het er toch vrij rustig wat s 'nachts een plus punt is! Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn best om het naar je zin te maken. Zoals al in vorige beoordelingen staat is het heel erg jammer om te melden dat de taferelen in de eetzaal helemaal waar zijn. s' Morgens 15 minuten wachten voor een eitje of toastie en dan tot de ontdekking komen dat degene die voor je staat 6 toasties ineens op zijn bord legt - weer wachten! Hetzelfde geld voor het andere eten b.v. fruit gaat met de bergen naar de tafel! Achteraf zie je dat de helft terug gaat naar de keuken wat erg jammer is! Voor de rest was alles prima en schoon, net het zwembad was te klein voor het aantal gasten. We hebben op de laatste dag nog handdoeken gekregen bij de receptie zodat we ons nog konden douchen voor ons vertrek :)

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldig hotel"vertalen
fam leenders
10,0

04-09-2013 we zijn in dit hotel van 20juli tot 27juli.
we hebben een geweldige vakantie gehad,het personeel is heel vriendelijk doen ook zijn best om nederlands te praten,maar met armen en benen kom je al een heel stuk verder.eten was heel goed,het was warm en wat koud moest zijn was ook koud.we hadden een kamer boven het podium maar eigenlijk geen last ervan gehad,we vonden het juist heel gezellig.de kamers werden goed gepoets en elke dag schone handdoeken.en wat betreft de russen we hebben er geen last van gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?