Hotel Belvedere ***

7,6

219 reviews over Hotel Belvedere in het Nederlands

Absoluut achteruitgegaan

Roos, 12-9-2017

Vorig jaar voor het eerst naar dit hotel geweest, alles was top! Service, hygiëne, eten, alles. Dat deed ons besluiten om dit jaar (augustus) weer naar hetzelfde hotel te gaan, waarom immers naar iets anders zoeken als je al een goed hotel weet?

Helaas was de beleving dit jaar heel anders. De kamers werden niet tot zeer slecht schoongemaakt, zand in de bedden, niet vegen onder de bedden. Nachtkleding wat door ons netjes op het kussen was gelegd werd gewoon door kamermeisje op de grond tussen het stof gesmeten. Lamp in de hal was kapot, zeep dispencer was kapot en werd niet vervangen. Wat nog het vervelendste was, was dat handdoeken óf niet werden aangevuld, of voor 1 a 2 personen minder, waardoor we meerdere malen naar receptie konden. Wc papier was er ook vaak niet.

Het eten was ook beduidend minder dan vorig jaar. Veel minder keus, wat er stond was vaak lauw, zag er niet smakelijk uit of smaakte maar zozo. Ook waren er vaak geen borden te vinden, of borden welke nog vies waren. De hygiëne vond ik ook maar matig. Personeel in de eetzaal deed echt hun best, maar toch lange rijen voordat je de eetzaal in kon. Prijzen waren ook aanzienlijk hoger dan in de bar. Waar je in de buitenbar 4 euro voor een kan sangria betaalde, betaalde je in de eetzaal ineens bijna 10 euro terwijl je hetzelfde bestelde.

Overige hygiëne was ook slecht. Openbare toiletten waren vies, nat en stonken en dat op elk moment van de dag. Algehele vriendelijkheid was stukken minder dan vorig jaar. Animatie was een lachertje, stelde niks voor, ik heb ook werkelijk niks aan kinderanimatie gezien behalve 'disco'.

We hebben een geweldige vakantie gehad, maar dat was niet dankzij het hotel, volgende keer boeken we gewoon ergens anders. Jammer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer vieze boel

Nooitmeer, 3-9-2017

Mensen ga er niet heen, kamers worden slecht schoon gemaakt, receptioniste Marina (Russische) heb ik niet kunnen betrappen op 1 glimlach, keek altijd chagrijnig. Eten een aanfluiting vergeleken met vorige jaren. Schoonmaak personeel lacht je recht in het gezicht uit als je zegt dat de kamer slecht is gepoetst. Wij gaan noooooit meer naar dit hotel. Ga er niet heen
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Kijk foto's zeggen genoeg!

Gezin van 4, 26-8-2017

Hoef denk ik niet meer te vertellen als mijn voorgangers!

Het klopt allemaal jammer genoeg, we hebben velen leuke vakanties in dit hotel gehad.

Helaas nu op zoek naar een ander hotel in Salou!

Ruim E3000 met de bus voor een gezin van 4, waarvan 2 kinderen is te belachelijk voor woorden.

Och het weer was super in Salou! Leuke mensen,kaartjes portaventura (gelukkig). Nu weer hard sparen voor volgend jaar.

Nu kijken hoe ik die foto's erop krijg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Belvedere bij:

Na 6x nu slecht/onveilig/vies bezuiniging!

Ohtels een pot nat!, 18-8-2017

Wel goed, (wij zijn hier 6x geweest!!)

De ligging van het hotel,het koelkastje op de kamer nieuw,het oude personeel wat er Nog was (veel is weg),de entree kaarten van portaventura bij boeking +punt, ontbijt was redelijk,bij klachten de manager van dit jaar probeerde wat hij kon!.

Puur om te slapen/paats van het hotel prima (voor gezinnen met kids onder de 12) ivm de prijs/kwaliteit verhouding.

Slechte punten! (dit jaar een echte domper).

Zoals eerdere reviews die kloppen helemaal!

Alles was echt vies,van de eetzaal,wc,zwembad omgeving,gewoon heel het hotel heeft te maken met te weinig personeel.

Sauna gedeelte 1 grote bacterie zone.

Eetzaal ontbijt/avondeten idd lange rij ruim 30 min wachten! terwijl er tafels genoeg leeg zijn binnen.

Het eten is echt een aanfluiting tegenover andere jaren nu koud,minder keuze,wordt erg slecht gewerkt aan hygiene Bah.

Servies vies/nat/of afwezig! kok werkt echt onhygienisch en pakt alles vast met 1 paar handschoenen.

Ohtels Animatie vraagt aan de pubers 5***** reviews te plaatsen!!!!

Echt belachelijk, de animatie een grote aanfluiting!

Bij waterpolo trekt (Atakka) voorheen Peppito zijn zwembroek uit in het water na een potje waterpolo?? id dit normaal? Nee een zwembad vol kleine kinderen.

Betreft de Animatie, idd Maria Maria, Mis Belvedere etc etc kwats.

De animatie drinken zelfs bier en Baco onder het werk?? ja u leest het goed!

23.00 is het afgelopen met de pret! heel het terras leeg aub.

Ook de hele dag lopen ze rond met boxen met kraak muziek! of 1 uur Bingo in goedkope carnavals kleding ja u leest het goed! een heel Uur Bingo pfff.

Betreft de nieuwe (kinkong) idd de aquagym is een grote lachwekkende show, slaat echt nergens op.

Maar goed, dit jaar is het echt zwaar tegen gevallen.

Ook rekenen is het een stuk duurder geworden zelfs en dan zo'n slechte punten.

Wij hebben in twee weken vakantie werkelijk elke dag een reisleiding gezien van touroperator, die klachten aan het oplossen was voor haar klanten.

Betreft schoonmaak, eerste week lieve vrouw deed haar best! tweede week laten ze gewoon je kamer deur open staan zowel balkon als echt de kamer deur!

De slaap kamer is een Hok, maar dat weten we al jaren (maar de rest Was altijd prima, nu dus echt Niet)

Ja betreft zwembad/vloer etc etc alles stuk.

Ik zou nog eens goed nadenken voor diegene die dit hotel wil boeken.

Met kinderen boven de 14 is het werkelijk de moeite niet meer waard! en zeker niet meer in prijs kwaliteit verhouding.

Voor ons de laatse keer Ohtels

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Helaas voor de laatste keer...

Gijs, 18-8-2017

Drie mooie jaren aan vakanties gehad, maar dit jaar was behoorlijk minder.

Ohtels! heeft zichzelf in de voet geschoten om te besparen op personeel…zo dom!!

Het hotel zit weken compleet volgeboekt en als er dan zoveel gasten zijn, dan moet je de schoonmaak op orde hebben, anders wordt het van kwaad tot erger.

Er ontstonden wachtrijen, maar het restaurant was nog niet voor de helft gevuld, puur omdat het afhalen en indekken van de tafels niet snel genoeg kon gebeuren door een gebrek aan personeel.

Het restaurant oogde ook smerig.

Kamers werden niet schoongemaakt, geen enkele dag hadden wij het juiste aantal schone handdoeken, toiletpapier werd niet aangevuld, bedden zouden wekelijks verschoond worden…niet dus.

Ruimte om het zwembad was smerig, water veranderde in de loop van de dag in melk.

Terras en openbare ruimtes waren smerig. De toiletten en omkleedruimten zijn echt aan een renovatie toe!

Dit alles stond in schril contrast tot vorig jaar, toen rond het zwembad dagelijks werd schoongemaakt, we over de kamers geen klagen hadden en het restaurant op orde was.

Tov vorig jaar was de animatie lui en niet in staat de kinderen (en ouders) te vermaken. Dit was vorig jaar met Antoni, Kevin en Alba wel anders!

Pluspunt: koelkast op kamer.

Nu op zoek naar een nieuw hotel in Spanje, waar de bovengenoemde punten beter op orde zijn…iemand suggesties??

Heel slecht hotel

Gerges, 12-8-2017

Wij zijn 3jaar naar belvedère geweest, maar dit jaar is t hotel hééél slecht de kamers zijn vies, de animatie is erg saai, en de personeel is meestal chagrijnig en onbeschoft vooral bij de bar, en t zwembad is erg klein, ze gebruiken het eten 2/3 dagen achter elkaar zonder te veranderen
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk hotel laten punten liggen op schoonmaak

Vd Zanden, 1-8-2017

De 3e keer naar dit hotel gegaan. Ideaal voor kinderen in een rustige buurt van Salou. Het hotel heeft fatsoenlijkbuffet met veel diversiteit. Dit jaar verast doordat er koelkastje op de kamer was. Waarschijnlijk wel de laatste keer. De service is achteruit gegaan. Onze kamer is maar 1x naar behoren schoongemaakt, 1x zelfs helemaal niet en de andere keren maar half. Steeds zelf achter schone handdoeken en toiletpapier aan moeten gaan. Hygiene van de algemene ruimtes, sanitaire voorzieningen laat de wensen over, vaak viies, en nat en onvoldoende gereinigd. In het restaurant te weinig personeel, het personeel kon niet bijhouden met opruimen, schoonmaken waardoor er wachtrijen ontstonden om naar binnen te kunnen. Ook de kwaliteit van het zwembad water liet de wensen over, het was meer een troebel warme zonnebrandsoep waterl dan een fris en schoonzwembad water. Door deze nalatige hygiënische omstandigheden komen wij waarschijnlijk niet meer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima hotel, personeel laat wel steekjes vallen.

Jolanda van den Hout, 1-8-2017

Helaas is het personeel aan de receptie niet geweldig. Er wordt slecht Engels gesproken, klachten worden niet/slecht opgepikt (drie x geen handdoeken, kamer vergeten schoon te maken, lamp kapot in badkamer). In gezelschap meereizende zoon wordt onwel in de wachtrij voor het gesloten restaurant. Op mijn vraag bij de receptie of ik voor hem een bekertje koud water kan krijgen wordt geantwoord dat het nog maar 5 minuten duurt voor restaurant open gaat.

En dan is daar Miguel, hoofd-medewerker van het restaurant. Bekijkt de rij wachtenden, ziet het probleem, zorgt direct voor water. Overigens was Miguel ons al eerder opgevallen. Met zijn meer dan vriendelijke benadering, vrolijkheid en duidelijk hart voor de zaak. Waten álle medewerkers maar zo! Met zijn geweldige uitstraling heeft Miguel en het team van het restaurant onzevakantie toch onvergetelijk gemaakt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer leuk hotel!

S., 26-6-2017

Het zwembad was heerlijk, de accommodaties waren schoon en het is leuk voor alle leeftijden. Het eten was lekker en varieerde elke dag. De kamer was schoon en de bedden lagen fijn. Ik heb erg van mijn vakantie genoten!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Leuke plaats om nog eens terug te gaan

Sandra, 23-5-2017

Wij zijn in de paasvakantie naar Salou geweest, wij verbleven in hotel Belvedere. Eerlijk gezegd was ik eerst wat bang van wat we moesten verwachten. Wij hadden deze vakantie aan een spotprijs kunnen boeken. Dus vreesde ik er wat voor. Maar daar had ik het mis, het was top. De kamers inderdaad misschien wat verouderd maar wel heel netjes. En het eten, wie daar commentaar op had, awel dan weet ik niet wat die thuis gewoon zijn. Het was super lekker en veel variatie ook het ontbijt echt top en dat voor een 3 sterren. Ze mogen er gerust ééntje bij. Qua ligging, rustig gelegen maar toch niet zover van het strand op een klein 15 min wandelen ben je aan de promenade. Moet je zeker eens af wandelen s'avond zijn de fonteinen verlicht echt mooi. Als je met de auto bent moet je zeker eens Girona gaan bezoeken en de nabijgelegen badstadjes, die kan je trouwens ook met de fiets doen heel leuk. Wij hadden er een mooie vakantie en spreken van volgend jaar zeker terug te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Belvedere bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belvedere scoort een 7.56 uit 10 op basis van 220 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: