Beoordelingen Hotel Belvedere***

Belvedere***
187 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Belvedere***
C/ del Terrer 7, E-43840, Salou

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere*** in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Belvedere scoort een 8,2 uit 10, op basis van 187 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere*** in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Belvedere*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 171 vakantiefoto's van Hotel Belvedere*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Belvedere*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Belvedere*** met andere accommodaties in Salou.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

179 beoordelingen over Belvedere***

187 beoordelingen
7,9
8,4
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Het eten blijft super..."vertalen
N.Reefs
8,0

01-08-2014 Wij zijn pas terug van 13 dagen Belvedere. We zijn er in 2011 ook geweest en ik moet zeggen dat er toch enige minpuntjes zijn. Het servies in de eetzaal is vaak nog vies, en ook de toiletten zijn echt aan opknapbeurt toe en mogen vaker schoongemaakt worden..Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker, alleen sta je soms voor een spiegelei lang in de rij, misschien deze gewoon in de bakken leggen??!!! Het avondbuffet is zeer goed, voor elk wat wils. De ergernis is groot als je ziet hoe de Polen en Russen met gevulde tassen en rugzakken de eetzaal verlaten ondanks het tassenverbod. Hier moeten ze echt strenger op worden, geen tas is geen tas. Heb een vrouw gezien die een rol diepvrieszakjes bij zich had om de broodjes, croissantjes, fruit, tosti's enz. in te doen. Je ziet dat de bediening er zich aan ergert maar er wordt niks aan gedaan. Nuna, van animatie, is top...zij zorgt voor een beetje plezier, zij was er ook al in 2011. Ik zou er nog wel eens terug gaan, maar voorlopig niet.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Vakantieganger
8,0

01-07-2014 Nog nooit zulk vriendelijk personeel gezien.
Heerlijk gegeten. Ontzettend veel en genoeg variatie.
Leuke animatie.
Kindvriendelijk.
De bedden zijn iets minder.

Een superleuk hotel voor een leuke prijs!

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Gezellig en goed hotel"vertalen
tijjani
9,0

17-07-2014 Wij zijn met de kinderen en kleinkinderen naar hotel Belvedere geweest en een super vakantie gehad. Bij dit hotel kregen we bij aankomst meteen de sleutel, ook is er meteen animatie voor de kinderen ook in voor en na seizoen. Eten is goed en afwisselend. Kamers schoon, grote bedden. Net buiten centrum van Salou maar met 10 minuten lopen ben je er. Gratis WIFI in beneden maar ook in de kamers.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Eenvoudig, schoon ***hotel"vertalen
trix
9,0

28-08-2013 Wij zijn vandaag terug gekomen uit hotel belvedere. De minpunten van dit hotel waren, dat er geen nederlands sprekend personeel was bij de animatie voor de kinderen. Daarnaast waren er geen nederlandse gezinnen met kinderen waardoor onze kinderen de aansluiting miste in het contact met andere kinderen.
De bezoekers van hotel belvedere waren voor 92 % russen, 2 % belgen, 2 % duitsers, 2 % engelsen, 2 % nederlanders.
Het leek alsof de russische gasten een voorkeur kregen bij het inchecken bij de receptie. De dame achter de receptie, haar naam was Yulia leek de russische gasten te voorzien van mooie en rustige kamers. Onze voorkeur was ook een rustige kamer, en wij hoopte deze te krijgen aangezien wij in januari 2013 deze vakantie hadden geboekt. Helaas bevond deze aan de zwembadzijde boven het podium van de entertainment.
Aangezien onze vorige accomodatie montagut suites in Malgrat ons beter is bevallen, zal ik een volgende keer daar sneller terug gaan.

met partner, Juli 2013
"Goed 3 sterren hotel"vertalen
Marga
8,0

09-08-2013 Het hotel is zijn 3 sterren meer dan waard. Alhoewel het in het drukke Salou ligt is het er toch vrij rustig wat s 'nachts een plus punt is! Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn best om het naar je zin te maken. Zoals al in vorige beoordelingen staat is het heel erg jammer om te melden dat de taferelen in de eetzaal helemaal waar zijn. s' Morgens 15 minuten wachten voor een eitje of toastie en dan tot de ontdekking komen dat degene die voor je staat 6 toasties ineens op zijn bord legt - weer wachten! Hetzelfde geld voor het andere eten b.v. fruit gaat met de bergen naar de tafel! Achteraf zie je dat de helft terug gaat naar de keuken wat erg jammer is! Voor de rest was alles prima en schoon, net het zwembad was te klein voor het aantal gasten. We hebben op de laatste dag nog handdoeken gekregen bij de receptie zodat we ons nog konden douchen voor ons vertrek :)

met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldig hotel"vertalen
fam leenders
10,0

04-09-2013 we zijn in dit hotel van 20juli tot 27juli.
we hebben een geweldige vakantie gehad,het personeel is heel vriendelijk doen ook zijn best om nederlands te praten,maar met armen en benen kom je al een heel stuk verder.eten was heel goed,het was warm en wat koud moest zijn was ook koud.we hadden een kamer boven het podium maar eigenlijk geen last ervan gehad,we vonden het juist heel gezellig.de kamers werden goed gepoets en elke dag schone handdoeken.en wat betreft de russen we hebben er geen last van gehad.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Drama !"vertalen
johan
5,0
4,0
5,0
6,0

10-08-2013 Kamers smerig, bedden waren keihard, de receptie ( vooral de mannen ) spreken slecht engels en niet echt behulpzaam. Bij het zwembad waren maar 8 parasols waardoor je vroeg op moest om deze te reserveren en anders zat je de hele dag in de zon te smelten. Chagarijnig personeel bij de bar met lange wachttijden. Animatie s'avonds een drama ( low budget ) lange rijen bij het eten en had je weer een paar Russen voor je, kon je nog langer wachten, daarnaast werd je door de bijvullers voor je sokken gereden. Personeel daar ook onvriendelijk ! Uiteraard een paar positieve uitschieters, maar dit hotel voor ons nooit meer !

"Prima Hotel!"vertalen
Groenveld
8,0

16-09-2013 Prima hotel! Eten was perfect! Er zijn uiteraard altijd mensen die niets gewend zijn, en klagen . Die mensen die het thuis beter hebben zou ik dan ook adviseren thuis te blijven ;-)
Het enige nadeel vonden wij de extreme drukte in Salou en op het strand. Niet voor ons maar met jonge kinderen wel.
Dan na deel 2 extreem veel Russen die geen manieren hadden en voor kruipen terwijl je netjes in de rij staat te wachten!
Animatie was ook erg slecht! Ze deden hun best maar mensen liepen allemaal weg omdat het echt saai was!
Schijnt een ander animatie team te zijn, en vielen vaak in de herhaling met het programma.
Verder prima hotel maar voor ons gezin geen Salou meer. Extreme drukte dus te onveilig voor kinderen.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Goed hotel met enkele minpuntjes"vertalen
rebowwixaqu
6,0
10,0

17-07-2013 Het hotel is zeker goed, maar heeft enkele minpuntjes. De animatie is slecht. De mensen die de animatie verzorgen doen echt hun stinkende best, maar hebben een erg mager budget. De boxen voor de muziek die ze moeten gebruiken, halen qua geluid het einde van het terras niet eens. Dan zijn er de russische gasten.... Wat een verschrikkelijk asociaal volk is dat, vooral in de eetzaal (waar je 20 minuten voor aanvang al in een rij moet staan om een plaats te bemachtigen). In de eetzaal is tevens erg goed merkbaar dat er veel te weinig personeel is voor het aantal mensen. 30 minuten wachten op een stukje pizza of een kipshoarma is geen uitzondering. De kwaliteit van het eten is echter uitmuntend. Divers en erg goed bereid. Ook de kamers in het hotel zijn erg netjes. Wij hebben er een goede vakantie gehad, maar ik zal het hotel niet meer boeken!

met jonge kinderen, Juni 2013
"Ideaal hotel voor gezin met kinderen"vertalen
fa739058
10,0

27-10-2013 prachtig hotel, prijs kwaliteit uitstekend, ideaal voor gezin met kinderen, heel vriendelijk personeel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?