Appartement Alboran **

Matig

18 reviews over Appartement Alboran in het Nederlands

Tegenvaller

Sanne, 22-7-2016

Geen airco, rare ontvangst, onvriendelijke receptie en een klein, bloedheet appartement. Ligging met betrekking tot de zee was prima en een fijn zwembad. Maar hier terugkeren, nooit meer.
Gereisd met partner in juli 2016

fantastisch appartement

co en te, 24-7-2009

je wij zijn met zijn tweeen dit jaar in juni 2009 in alboran geweest ,3 weken lang.

goedkoop,geheel gerenoveerd,erg aardige receptie.

gewoon in 1 woord geweldig..

wij waren ook 4 jaar eerder hier in dit appartement geweest,en toen was het in 1 woord erbarmelijk,,, het is nu geheel vernieuwd,echt een aanrader vor mensen die in deze buurt willen zijn.

wij wel,wij komen al 28 jaar in salou,en ja in aug nu binnenkort zitten wij er weer,in 1 woord het kan niet beter en goedkoper zo wie zo niet.

perfect ,mooi appartement,lieve aardige mensen bij de receptie,alles wat je maar kunt wensen vor weinig geld.

Gereisd met partner in juli 2009

Jongeren "goed" familie "slecht"

Davidds, 7-12-2008

Dit is een goed appartement voor jonge groepen. mensen die willen gaan feesten. Ik heb alleen maar een bed nodig,zwembad en een goede ligging en kzen contect. maar voor familie is dit niet goed. Ik vindt het nog cva eigenlijk.
Gereisd met vrienden in december 2008

Geen aanrader

Samantha, 15-8-2008

In 2002 hier geweest, maar aan de reacties te zien weinig veranderd. Bij aankomst bleek er een gat in het plafond van de keuken te zitten en het aanrecht half ingezakt. Het glas in het kozijn van het keukenraam was eruit. Twee dagen later kwamen de kakkerlakken. De ochtend erop bleek dat er geen ander appartement was, toen hebben schoonmakers de kamer helemaal schoongemaakt en ingespoten. Daarna geen kakkerlakken meer gehad. Verder erg donker, redelijk zwembad, maar wel dichtbij de zee etc. Qua appartement geen aanrader.
Gereisd met vrienden in september 2004

liever niet!!!

djil, 3-8-2008

bij aankomst moesten we de sleutel bij een ander gebouw halen drie straten verder! eenmaal in app. donker ingericht, licht in de badkamer deed het niet, erg gezellig! geen airco! vloer was ongelijk, mini keuken, als je wou koken sloegen de stoppen door! en als je op balkon zat had je het idee dat het elk moment instorte. ook veel ouderen mensen die daar standaard wonen. liften zijn doodeng,en bedgoed/handoeken word op donderdag opgehaald maar dan moet het om 10 uur voor de deur liggen, lekkere tyd!! zwembad was wel redelijk! en het app. had sàvonds wel een bewaker!
Gereisd met vrienden in juni 2008

G. de Jong, 17-8-2007

prima verblijfplaats met veel mogelijkheden om erop uit te trekken
Gereisd familie in juli 2007

henriette, 3-8-2007

We waren daar de koelkast deed het niet en we hadden geen warm water en alle meubels daar waren gammel, er zaten alleen maar spanjaarden die geen engels konden we hebben de eerste dagen alleen maar geklaagt en zijn uiteindelijk naar een ander appartement overgeplaatst het eneigste voordeel was dat je dicht bij het strand was maar voor het geld wat we betaald hebben dit was het niet waard !!!!!! Het is dus geen aanrader!!!
Gereisd met vrienden in juli 2007

dais, 6-6-2007

op het eerste gezicht leek het een mooi app. mar toen we binnen kwamen bleek de airco te lekken en konden we niks doen in de keuken omdat die helemaal onder water stond de douche was verstopt maar dat is in de loop van de week gemaakt.

het gordijn hing met knijpers vast.

ook is er in ons app ingebroken, er word dus niet goed opgelet.

het personeel spreekt geen engels en zeggen niks tegen je!

verder is de ligging goed vlak bij het strand en de boulevard ook is er een supermarkt tegenover het app.

verder moet je er alleen maar komen om te feesten!!!

Gereisd anders in juni 2007

Steven1970, 22-5-2007

Ik ben er geweest in de pre historie; in 1986 en in 1987. Tevens mijn kennismaking met Spanje/Salou. ik was toen 16 en 17 jaar. Erg grappig, als je bedenkt dat toen ook al de ventilator stuk was. Room 224 weet ik nog. en na melding kwam een dag later een menneke van 14 met een schroevendraaier. Dat was dan de monteur. In de gangen stonk het naar zoals je groenbak kan ruiken. Walgelijk. toen was er nog een zwembad op het dak, dat was wel fijn maar die is allang weg kennelijk. Salou was erg leuk maar 2 x Alboran was 2x te veel. Het complex tegenover t Alboran-tuin/zwembad, dat was pas een gaaf appartement/hotel!
      Gereisd anders in mei 2007

Denise, 6-3-2007

Toen we aankwamen moesten we naar een ander app. om sleutel te halen!We kwamen 'sochtends om half 6 aan en mochten 'smiddags om 5uur t app in!Er waren geen NL jongeren, alleen vieze Italianen! Geen enkele service, de kamer werd geen 1 keer schoon gemaakt!

Salou was een toppertje, maar het app. is geen aanrader!

Gereisd anders in maart 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alboran bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alboran in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alboran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alboran scoort een 5.21 uit 10 op basis van 19 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: