Hotel Can Serola

Can Serola

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Can Serola bij:

1 review over Hotel Can Serola in het Nederlands

Een Oase van rust en genieten

Esther01, 13-7-2013

Hotel Can Serola is een echte plek om te genieten van rust en natuur. Er zijn 8 kamers met thema en alles in deze plek is prachtig. De franse gastheer Gilbert is een echte gastheer. Hij geeft je een heerlijkk welkom gevoel. De kamers zijn zo prachtig in detail en na 8 jaar nog steeds net als nieuw. De tuinen zijn fantastisch met meerdere plekjes om je terug te trekken. We hadden een special arrangement met massage en avond diner. Alles was overweldigend lekker en van goed kwaliteit. Ook het team let op de kleine dingen. We gaan vaker :-). Bedankt Gilbert.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Serola in Sales de Llierca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Serola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Can Serola scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: