Bungalow Vakantieclub Cala Montjoi

8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantieclub Cala Montjoi bij:

1 review over Bungalow Vakantieclub Cala Montjoi in het Nederlands

P.Leeman, 9-2-2005

Het is alweer drie jaar geleden maar 't is ons wel bevallen. Alles is er : van overdekte boogschietbaan tot tennisvelden en minigolf. Fitnessruimte ontbreekt ook niet. En: het meeste is gratis. Het eten is inclusief en LEKKER ! We zijn een paar pondjes aangekomen. Zwemmen in de baai kan goed. Voor snorkelaars is het water helder genoeg, en er is genoeg te zien. Nadelen? Het park is lastig bereikbaar met de auto. 7km smalle bergweg. En: er komen bijna geen Nederlanders, alleen Fransen en Spanjaarden. Wel goed voor je talen. En: kleine huisjes. Wel schoon, hoor. Overigens: de (Belgische)leiding spreekt wel Nederlands.
    Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Vakantieclub Cala Montjoi in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Vakantieclub Cala Montjoi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Vakantieclub Cala Montjoi scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: