7,3

34 reviews over Hotel Univers (+app.) in het Nederlands

Goed hotel, aanrader!

Sanne, 6-8-2016

Om de "zwarte zaterdag" te ontlopen, een paar dagen dit hotel geboekt na een heerlijke vakantie in Tarragona. Dit hotel heeft een goede ligging aan de haven en boulevard van Roses. Pluspunt het zwembad. Leuke afwisseling met het strand. Vooral kinderen vinden dat heerlijk! Om toch wat te klagen te hebben, het aantal parasols had wat meer gekund en we miste een koelkastje. Het schijnt dat enkele kamers dat wel hebben. Hotel is echt Spaans, andere noemen het gedateerd. Marmeren tegelvloer op de kamers en aan de wand tegeltjes. Lekker hygienisch juist. Parkeren aan de haven voor 2 Euro per dag en voor iedereen gratis Wifi. Wij vinden dit hotel zeker aan te raden.
Gereisd familie in augustus 2016

Redelijk hotel voor een week

fam. doornenbal , 1-1-2015

Voor een week best goed te doen. Bijna elke avond live muziek wat gezellig is s avonds. Kamers vrij gehorig met een te klein balkon.Wij hadden gedeeltelijk uitzicht op zee wat wel weer aardig was. Het ontbijt was slecht , geen vers brood , taaie meuk. Diner was redelijk met voldoende keus. Kortom leuk voor een weekje.
Gereisd familie in juni 2014

Geweldig hotel met vriendelijk personeel

Tanja Hermans, 9-10-2013

Een prachtig hotel met goede service, heerlijk eten en vriendelijk personeel. De ligging van het hotel is ideaal ten opzichte van de haven en centrum van Roses.
Gereisd familie in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Univers (+app.)*** bij :

Gedateerd hotel met een goede prijs

heer Bakker, 7-10-2012

Het hotel is van binnen en van buiten gedateerd. Voor de paar dagen dat wij er zijn geweest een prima keuze maar ik zou er geen twee weken willen zitten. Het eten is goed maar verwacht geen hoogstandjes. Wel is alles goed schoon en dat is ook wat waard.
Gereisd met partner in oktober 2012

Perfect hotel

Peter, 23-9-2012

Ik had wat negatievere berichten gelezen maar na een verblijf van 4 dagen in Hotel Univers klopt daar echt helemaal niets van.

Alles zeer netjes, kompleet en zeer betaalbaar.

(avond eten kan ik niets over zeggen want dat heb ik niet gezien en genuttigd

Gereisd zakelijk in september 2012

Prima hotel

Familie van Giels, 22-7-2012

Wij zijn gewend om altijd vakantie te houden op campings, Dit jaar voor het eerst een hotel. Hotel Univers is een prima hotel als je geen overdreven luxe eist. Kamers worden iedere dag opgeruimd, bedden opgemaakt en schone handdoeken. Eten is goed, voldoende keus. Let niet op reactie's van mensen die zeggen dat het buffet sober is en iedere dag hetzelfde. Ik wil hun ontbijt thuis dan wel is meemaken. Er is echt voldoende keus, De medewerkers zijn er heel vriendelijk en je kunt rustig van je vakantie genieten. Ligging is vlakbij het centrum en aan het einde van de boulevard. Roses is een heerlijk stadje waar je lekker kunt eten tegen betaalbare prijs en gezellig kunt winkelen en terrasjes kunt pakken. Mensen die klagen en negatief doen over dit hotel kunnen beter het HIlton boeken maar daar betaal je dan ook naar. Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd familie in juli 2012

Gewoon goed, zeker voor de prijs

erwin, 18-7-2012

De prijs kwaliteit is gewoon goed.

Eten en ontbijt zijn echt ruim voldoende en lekker. Het is een buffet dus niet echt intiem, maar dat vind je niet snel in een hotel van dit formaat. Kamers zijn schoon douches zijn nieuw, Er zijn wel parasols bij zwembad. Dus kijk niet te veel terug naar de beoordelingen in Juli 2012 was alles top.

Wel een plaats voor het gezin, niet voor jeugd die op stap wil naar de disco.

Gereisd met partner in juli 2012

Typisch oud hotel

Franca, 17-7-2012

Typisch hotel met een voorliefde voor marmer, donker glas en tegeltjes met kleurrijke figuren. Douche was behoorlijk klein, maar kamer was goed schoon. Ontbijt is uitgebreid maar rommelig en niet erg hoogstaand. Ligging aan de haven / strand is mooi.
Gereisd met partner in juli 2012

Ramp!

BIANCA, 25-6-2012

ramp! We waren een weekje in dit hotel en waren enkel tevreden over de ligging,recht aan de haven en het begin van de boulevard en strand,super maar...de kamers waren redelijk ruim maar oppervlakkig netjes,zeer klein bedje(130x190)voor 2 personen!Airco was er wel maar werkte niet,d.w.z.veel lawaai en blazen maar koelde niet.2 x maal gemeld aan receptie maar we wachten nog steeds...Het eten:Buffetten s'morgens en s'avonds, ontbijt sober matig en avondmaal was een moeilijke bevalling om toch maar iets te kunnen eten die enigzins lekker was.kortom Rosas is een mooi stadje aan de middelandse zee maar zoek een ander hotel!
Gereisd met partner in juni 2012

goed hotel voor een goede prijs

best monique, 19-6-2012

juist een weekje in hotel univers verbleven met de duikclub

zeer goed hotel , kamers zijn proper wel iets aan de kleine kant.

eten was heel lekker en keus genoeg, personeel was heel vriendelijk.

hotel ligt vlak aan het duikcentrum en aan de zee. ook de winkels liggen dicht bij. s'avonds live muziek.

Gereisd met vrienden in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Univers (+app.)*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Univers (+app.) in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Univers (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Univers (+app.) scoort een 7.33 uit 10 op basis van 41 reviews.