Hotel Sant Jordi

Matig

6 reviews over Hotel Sant Jordi in het Nederlands

dit nooit meer

fam ma, 1-8-2009

Vriendelijk waren enkel de hoteleigenaar en de barman, en dan had je het gehad! De hoteleigenares was cruella devil herself, onverzorgd en met een penetrante zweetgeur die dan ook nog eens opdiende!!

Eten; service aan tafel inderdaad maar je moest er wel het losgekomen haar van bovenvermelde dame bijnemen om nog maar te zwijgen over de vlieg die mijn buurman in zijn eten vond.

kamers; tja, in één woord, schandalig zo vuil en ouderwets. Zwembad en ligweide; nog nooit in mijn hele leven meegemaakt dat ik moest toekijken hoe er maandverband, kapotte stoelen, sigarettenpeuken en hondendrollen overal lag.

dus beste lezers, blijf hier weg, want inderdaad je betaalt niet veel maar in de meeste campings heb je meer luxe dan in dit vuil,smerig kot dat trouwens geen hotel is maar een hostal (hetzelfde als herberg)maar meer een stal is!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Fawlty Towers aan de Costa Brava

Peter, 26-1-2009

Hotel Sant Jordi, Rosas is een vuil, vies ding. Parking, zwembad, ontvangstruimte en eetzaal werden tijdens ons 10 daags verblijf NIET EEN KEER gereinigd. Maaltijden waren gewoon niet geschikt voor menselijke consumptie. Het ontbijt bestond ELKE DAG OPNIEUW uit 3 half uitgedroogde sneden brood en 3 minuscule croissants, een schotel met een rij sneden hesp en kaas Vuile, slecht onderhouden kamers waar de verf inderdaad van muren, plafonds en ramen bladdert. Een complete afknapper, ondanks de lage prijs. Een regelrechte schande dat zulk een gore bedoening nog mag openblijven. NOOIT MEER
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

voor herhaling vatbaar

Tone, 10-8-2008

Ook wij waren er voor 2 weken met 2 kids en 2 volw. en zoals pworter zegt....Héél symphatieke mensen.

Familiale sfeer,alsof je er al jaren klant bent al was het voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

Op voorwaarde weliswar dat Marc en André daar nog aanwezig zijn.

Enig minpunt is idd het ontbijt maar dit neemt niet weg dat het en paar sterren meer verdiend alleen voor de vriendelijkheid van die mensen.

Gereisd familie in augustus 2008

Personeel heel gastvrij !!

Pworter, 7-8-2008

Vooral het vriendelijk personeel heeft me in dit hotelletje aangenaam verrast ! Gerant Marc en barman ("pizzaman") Andre zijn heel toffe en vriendelijke mensen. Enkel het ontbijt viel me tegen. Voor de rest niets dan lof, zeker qua Prijs/kwaliteit (901€ in vol seizoen voor 2 volwassenen en 2 kinderen 8/11j). Wij gaan volgend jaar zeker terug !
Gereisd familie in augustus 2008

Niet zo goed

Ann, 6-8-2008

Wij zijn er met onze 2 kinderen (12 en 14) geweest eind juli 2008. In de boeken krijgt dit hotel 2 sterren. Het is echter een hostal (staat in de meeste boeken er niet bij) dit wil zeggen een jeugdherberg. Alles is zeer sterk verouderd. De badkamer is heel klein en de handdouche spuit naar alle kanten. Smorgens heet water, savonds lauw. De kamers zijn zonder airco en de verf komt van plafond en muren. Meetste kamers zonder balkon. Eéntonig van eten elke morgen hetzelfde. Eten werd smiddags en savonds aan tafel gebracht,keuze uit 2 menu's. Savonds mocht je zelf voorgerecht nemen, alle dagen zelfde. Het was er proper daar viel niets op aan te merken. Gratis parking maar er was bijna geen plaats en dan werden de auto's kriskras geparkeerd, stond je vooraan moest iedereen achter je zen auto herzetten als je ergens naartoe moest. Prijs voor ons 4, vol penion was 562euro. Is natuurlijk heel weinig. Gouden tip geef iets meer.
Gereisd familie in juli 2008

Erwin, 16-6-2008

wij(een gezin uit Belgie) zijn vorig jaar eind augustus in dit hotelletje geweest de prijs viel geweldig goed mee( 460 euro voor 4 personen half pension voor 1 week) het is wel een oud hotel en je moet niet direct luxe verwachten maar voor ons was het de bedoeling er een weekje tussenuit te zijn(gezien het slechte weer dat we in Belgie toen hadden)het zwembad hadden we voor ons alleen want het strand ligt op 50 m. de kamers zijn ruim genoeg met douche en wij hadden nog een extra stapelbed(2 kinderen 4en9j) met balkon.het eten werd aan tafel gebracht en er was altijd keuze uit 2 menu's. wij hebben een leuke tijd gehad!
Gereisd familie in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sant Jordi in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sant Jordi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sant Jordi scoort een 4.5 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: