Hotel Nautilus ***

7,3

11 reviews over Hotel Nautilus in het Nederlands

Heel mooi, rustige omgeving

Ruth, 25-12-2009

Wij zijn met een gezin van 3 kinderen naar hotel nautilus geweest.De omgeving en het hotel was heel rustig,maar toch dicht bij het mooie strand.Een goed verzorgd zwembad en hotelkamer.Wij hadden een heel leuke kamer op gelijkvloers met een klein terrasje voor gezelschapsspelletjes ofzo. te spelen.We zaten op een paar passen van het zwembad en toch was er geen geluidsoverlast.Het eten was simpel ,maar toch zeer lekker ook een klein dessertbuffet met ijs,fruit,sousjes etc.

s'avonds animatie zoals flamenco,bingo,etc.Overdag aan het zwembad animatie en wedstrijdjes voor de kinderen.kortom een zeer geslaagde vakantie!

tips-->*Ga zeker s'avonds eens wandelen op de dijk(promenade)

*Er zijn aan het strand ook enkele leuke zandsculpturen

*mooie kastelen,oude abdijen en bergen te bezichtigen

*met de auto of met het treintje een ritje tussen de bergen is zeker aan te raden

Gereisd familie in juli 2009

Leuk hotelletje,Goede service

Sarah, 12-12-2009

Leuk,klein maar fijn hotelletje,alles wat je moet hebben is aanwezig,maar geen overbodige luxe. Kamers zijn niet te groot,beetje verouderd.(beneden toch)Op 1ste/2de verdieping modernere kamers.

Eten is goed,buffetvorm koud en warm.

5à10min. wandelen naar strand+wandeldijk naar stad rosas.

Goede service. Geen prachtige animatie(maar 1 animator die de bar,spelletjes verzorgd).

Er is ook een speelplaatsje voor de kids(betanque,pingpong,schuifaf)+tennisbaan(beetje verouderd)

Voor de rest alles OK .. Als je niet aan TEveel luxe gewend bent is het een zeer leuke plek !! :)

(wij waren hier met een familie van 5: 1kind van 13,1van 12 en 1 van 5.. +ouders)

wij hebben 2 kamers gekregen : 1van drie en 1 van 2

Gereisd familie in juli 2009

MEER MOET DIT NIET ZIJN

didier, 18-6-2009

Het is al de vijfde keer op rij dat we in de zomermaanden naar dit hotel gaan.

In het hotel voel je je er direct thuis. Zoals verschillende mensen al meedeelden is

nautilus een zeer famieliaal hotel. Het personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn

ruim en het eten is prijs/kwaliteit dik in orde.

Bovendien is het om middernacht altijd gedaan met het lawaai of animatie in het

hotel zodat iedereen nog zijn nachtrust heeft.

Als ik iets negatief moet zeggen is dat er een beetje meer variatie in het ontbijd mag

zijn en een beetje fruit bij het ontbijd.

Gereisd familie in juli 2008

voor ons nooit meer

fam, ten dolder, 16-6-2009

pas op als je gaat douchen, je staat niet onder koud water maar gloeiend heet water, het eten is elke dag zowat het zelfde, eerste paar dagen gaat het nog wel, maar daarna komt het je strot uit.. wij hebben zelf geboekt bij het hotel, aan de een vraagt die voor een half pension voor twee weken 1400 de ander 2200 en wanneer er veel menssen zijn gooit die de kosten van het drinken met een euro omhoog, en wanneer je weg bent, gooit die het weer naar beneden..voor de rest is er niet veel te doen in het hotel..tenzij je van bingo houdt, of een zanger die goed spaans kan zingen, maar laat hem niet proberen engels of uberhaupt ned. te laten zingen want je rent hard weg..voor ons geen nautilus, voor dit geld kan je ergens anders zitten..oja en mocht je toch gaan, neem lekker je eigen handdoeken mee, want hun handdoeken ruikt gewoon naar het eten..
Gereisd met vrienden in juli 2008

"Wat een topper"

sonja, 26-9-2008

Dit is zeer zeker 4 sterren waard !

Een topper waard !We zijn in september 2008 naar het hotel geweest en gaan zeer zeker terug .

Gereisd met partner in september 2008

is zeker geen 3 plus waard

jovin, 4-8-2008

Hadden dit hotel geboekt aan de hand van de beoordelingen. Die kloppen dus totaal niet. Hotel zeer oud, zeer ongezellig. Eten zeer matige keuze en zeer vettig. Heel ongezellige eetzaal. De grootte van de kamers was ok, maar met één kleine ventilator kan je een kamer niet verfrissen. Trouwens zeer muffe geur op de kamer. Moesten s' nachts raam openzetten om frisse lucht binnen te krijgen. Veel lawaai van brommertjes, glascontainer enz. Wij zijn geen moeilijke mensen, maar dit was zijn geld zeker niet waard.Verdient zeker geen drie sterren en een plus.
Gereisd anders in augustus 2008

Rini.heldoorn, 31-10-2007

wij waren hier laatste week augustus en eerste week september. het is ons zeer goed bevallen

en we zullen zeker nog terug gaan

Gereisd met partner in september 2007

fam .noach, 17-6-2007

we komen in dit hotel al vanaf 1998,,het is echt een familie hotel, en zijn zeer gastvrij.het eten is ook goed, en het personeel zeer vriendelijk,de kamers worden elke dag goed schoongehouden.animatie is ook super gezellie,,je voelt je daar gewoon thuis..dit jaar gaan wij weer..
Gereisd anders in juni 2007

fam.noach, 12-3-2007

komen hier al vanaf 1998,,het hotel ligt mooi, en dichtbij het strand en de winkeltjes, al het personeel is lief en vriendelijk, het is zeg maar 1 grote familie hoe ze met elkaar omgaan. het is ook goed en de toetjes zijn lekker..ook voor kinderen zijn ze super lief..altijd wel tijd voor ze..in het hoogseizoen is er animatie voor groot en klein..jammer dat jordy munoz er niet meer is..misschien dat hij dit jaar weer terug komt..ook de mensen die er komen zijn ronduit gezellig..geen aso engelsen..die zo luid zijn..dus kom gezellig naar dit hotel..want wij komen er al 9 jaar en dat zeg toch genoeg...
Gereisd anders in augustus 2006

Henny en Henk van de Steeg, 24-9-2006

Een goed hotel,netjes,vriendelijk personeel,prima eten,gelukkig niet zo overdadig als in sommige andere hotels.

Kortom precies wat je nodig hebt. Maar dat is onze mening en wij gaan zeker weer terug.

Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nautilus*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nautilus in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nautilus scoort een 7.33 uit 10 op basis van 12 reviews.