Hotel Montmar ***

Montmar

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Montmar bij:

1 review over Hotel Montmar in het Nederlands

Aanrader!!

yvonne, 5-8-2011

Wij begrepen niet dat er nog geen beoordelingen van dit hotel op Zoover stonden! Wisten ook niet goed wat ons te wachten stond toen we dit hotel geboekt hadden. Echter was het echt fantastisch!

Uitmuntend goede ontvangst, zo onwijs vriendelijk.

Het is een familie hotel. Ze gaan ook echt met de gasten om alsof het ook familie is.

Er is een goede, aardig ruime lift in het hotel. Kamers zijn ook normaal qua ruimte, bedden goed voor een hotel. Schone kamers.

Helaas werkte de airco niet. Internet is er maar werkt langzaam of niet aangezien alle gasten op 1 router zitten. Dat is wel jammer.

Ontbijt is echt uit de kunst! Super goed.

Verse croissantjes, lekkere koffie, vers fruit, toastjes, yoghurtjes, stokbrood, gewone boterhammen, jus d'orange, cakejes... van alles.

Tegenover het hotel is een supermakt, ook handig.

Hotel is op 5 minuten lopen van de boulevard en het strand aan de boulevard.

Wij hebben echt genoten!

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montmar in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montmar scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: