Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park**** bij :

113 reviews over Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park in het Nederlands

Super vakantie

Carla, 24-6-2017

Mooi hotel en zwembad. Heel lekker eten
Gereisd familie in januari 2017

Fantastisch hotel !

Katrien Beutels, 27-5-2017

Wij komen al jaren in dit hotel en we hebben het dan ook zien evolueren ' De prijs is gestegen maar we kregen er telkens iets voor in de plaats: zwembad erbij, lounge in de tuin, groot terras aan het restaurant, volledige renovatie van de kamers en noem maar op. Elk jaar was er weer wat verbeterd. Wat we het laatste jaar wel ondervonden hebben is dat heel veel mensen het hotel nu ontdekt hebben ( mond aan mond reclame ? ) waardoor het toch wel erg druk is geworden. We gaan deze zomer weer terug, het voelt toch altijd een beetje als thuiskomen.
Gereisd familie in juli 2015

Servicio muy amable

Dhr Kamiel, 21-5-2017

Niet te evenaren prijs/kwaliteit .

Alle service met de glimlach.

Uniek ingerichte tuin voor een stadshotel.

Deze zeer goede kwaliteit van eten heb ik in Spanje in dit type hotel nog nooit gehad , ik,reis al 15 jaar langs de costa's .

Deze periode uitsluitend gepensioneerden , Gemiddelde leeftijd 75 jr..of ouder .

Hasta el proximo ano

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Zeergoed hotel, zoniet het beste hotel in Roses.

Huysman Luc, 19-10-2016

Zeer aangename verrassing! Een van de betere hotels in Roses. Heel goede service. Lekker eten. Rustig gelegen, dicht bij de zee.

Een aanrader!

Gereisd anders in oktober 2016

zeer goed hotel

familie uit België, met drie tieners, 9-8-2016

heel proper, mooie en goede kamers, voor elk wat wils, en lekker eten. Restaurant soms wel wat druk. Bediening door sommigen kon soms wel wat vriendelijker, maar werd dan weer ruimschoots gecompenseerd door enkele enthousiaste "maîtres d'hotels". Samengevat: absolute aanrader.
Gereisd familie in augustus 2016

Mooi en verzorgd hotel

BlackShadow, 22-6-2016

Het hotel ligt vlakbij het strand maar wel een eindje wandelen van het centrum met winkels.

Aan het strand vonden we het aantal winkeltjes beperkt.

Het hotel is zeer mooi, proper en ruim.

Er is een grote ligweide met voldoende stoelen (die niet gereserveerd mochten worden waardoor we steeds een plaatsje vonden)

Er zijn 3 buitenzwembaden: 1 voor enkel 18+, 1 groot en 1 peuter speelbad (20cm diep)

Aan het peuterbad stonden parasols vast waardoor je steeds wel een schaduwplekje vond.

Het eten was zeer lekker en veel keuze

Gereisd familie in juni 2016

fantasties heerlijk

plessers geert, 1-5-2016

wij vonden alles goed beste hotel.
Gereisd familie in juli 2015

Geweldig hotel

Ria Voskuil de Jong, 1-5-2016

Voor herhaling vatbaar. Komen zeker terug!
Gereisd met partner in april 2016

Gezin met 2kids 8-10

Kim, 28-8-2015

Wij hadden een super vakantie ,eten was TOP!we merkte dat er door de drukte soms vuile borden waren maar dit weet snel opgemerkt door manager en daarna alles top!buiten restaurant is super handig en meestal stond er super vriendelijk man!(luis dacht ik)die alles netjes hielt!grote kamers ,gezellige promenade waar vanaf 22u veel volk is,!voor ons voor herhaling vatbaar !!!
Gereisd familie in augustus 2015

Prachtig uitgangspunt aan Costa Brava

Klaas Haeser, 4-8-2015

4 sterren hotels mag je wat van verwachten, maar dit hotel is 4+ 150 meter van het onmetelijke mooi zandstrand en vlakke wandelpromenade waar je zo naar het hartje van Rosas loopt. Uitzicht vanaf het ruime balkon van je kamer op de bergen van de pyrineën en de prachtige zwembaden voor baby t/m senioren. Ook is er een speciaal bad voor baan zwemmen. Alle baden liggen om het terras van de grote strandbar/restaurant. In dit hotel is een buffet restaurant wat door zeer vriendelijk personeel en het voortreffelijke eten een waar genot is om te vertoeven. De 11 dagen dat wij er waren was het eten niet 1 keer hetzelfde! Parkeren in de garage of bewaakte parkeerplaats raad ik u aan omdat u verzekert ben van een plaats dan. Iedere avond is er volop entertaiment bij de hoofd bar waar de consumpties zeer gunstige prijzen hebben.
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park scoort een 9.04 uit 10 op basis van 117 reviews.