Appartement Holiday Center **

Holiday Center

9 reviews over Appartement Holiday Center in het Nederlands

Prima appartement

JW, 16-8-2016

Locatie t.o.v. strand echt super. Boulevard, supermarkt en strand heel dichtbij. Weinig parkeerplekken en appartement wat gedateerd. Wel heel schoon. Zwembad niet groot, maar wel toereikend en schoon.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima

agg078, 26-7-2015

Net terug van een weekje in Holiday Center, Rosas. Toen we aankwamen hadden we al een probleem bij het parkeren. In juli/augustus is het parkeren er wel een beetje een probleem, al valt het gelukkig mee. De inrichting was keurig en mooi, appartement ruim genoeg en we hadden mooi zicht op het strand/de zee.

Veel supermarkten in de buurt die niet al te duur zijn. Veel eetgelegenheden maar niet al te goedkoop. Van het zwembad nauwelijks gebruikt gemaakt aangezien het complex aan het strand ligt. Vond de medewerkers van touroperator wel een beetje lui overkomen. Het stadje Rosas is een leuke stad maar niet voor herhaling vatbaar, je hebt het wel gauw gezien. In de avond is de boulevard vrij levendig, maar ik zou het niet aanraden voor jongeren.

Tip: het stadje Figueres wat 5 kilometer ligt t.o.v. Rosas is zeker een aanrader! Erg leuk stadje met op donderdag een erg grote markt. Verder is hier ook het museum te vinden van Dalí wat ook zeker een aanrader is.

Gereisd met vrienden in juli 2015

De beste plek van de Costa Brava!!!!

Wil, 5-9-2013

Wij huren in dit complex al jaren een appartement rechtstreeks bij de eigenaar. De ligging is perfect, direct aan de boulevard en iedereen heeft zee of zij zeezicht. Perfect onderhouden zwembad. Wat de inrichting betreft van de appartementen, dit is sterk verschillend, sommige zijn prachtig gerenoveerd en bij anderen is het echt een oude bende, met idd losse plavuizen en meubilair dat uit elkaar valt. Vooral touroperator verhuurt de slechtere appartementen vertelde een Nederlandse eigenaar ons. Dit hebben wij zes jaar geleden zelf ondervonden, zelfs de stopcontacten waren nog oude spaanse, die je zonder verdeelstekker niet kon gebruiken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

super!!!!

sheena1982, 18-7-2013

Wij hebben 2 jaar achter elkaar hetzelfde appartement gehuurd, knap zicht op zee, direct aan de dijk, zonnig terras en alles wat je nodig hebt om een leuke vakantie te hebben. wasmachine was ook aanwezig zo moesten we niet te veel kleren meenemen, niet ver van supermarkten, oa Aldi is 10 min. te voet. Met de auto heb je dan nog een carrefour, een lidl en een andere grote supermarkt op 5 min. rijden. Aquapark in de buurt waar gratis bussen naar toe rijden
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Direct aan het strand.

JFM, 7-10-2012

De appartementen liggen direct aan het strand. De inrichting van de appartementen is gedateerd.

In de directe omgeving zijn diverse restaurantjes e.d. aanwezig.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Houd wel rekening met overvolle parkeerplaatsen in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in juli 2011

Het kan beter

Lorraine, 15-9-2012

We zijn net terug van vakantie in holiday center. Op zich een leuk appartementje het balkon was afgeschermd door schuifpuien, Alleen de keuken valt van ellende uit elkaar. Stopcontacten zijn vernieuwd maar vielen eruit omdat het gat te groot was. Tegels op de vloer lagen los. Een boiler van 50 liter (daar moet je met 2 grote mensen en 3 kinders mee douche) We hadden geen wasmachine. Echt kindvriendelijk was het niet, maar goed genoeg om je te kunnen vertoeven. Dit app was zeker niet vernieuwd., zoals eerdere reacties. Maar ligging was perfect en prachtig uitzicht. Voor het geld had ik wel meer verwacht
Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Goede prijs kwaliteit verhouden

Dave, 20-8-2012

Via TourOperator het appartement geboekt voor €650,- per week. (in totaal 2 weken) We hebben getwijfelt omdat de foto's op het internet er niet veelbelovend uitzien. Toch geboekt omdat de prijs perfect was.

Bij aankomst zagen we dat het appartementen verouderd was, maar wel netjes. Zijaanzicht aan zee. 50 meter van het mooie strand. Ruim appartment en genoeg ruimte voor ons vijven. Inductie kookplaat in het keukentje. Wasmachine aanwezig. Van alle gemakken voorzien.

De ligging was voor ons perfect. Direct aan zee, direct aan de boulevard. De boulevard is zeer lang. Naar het centrum van het stadje is zeker 20 minuten lopen. Daar hadden we geen problemen mee. Veel eetgelegenheden. Leuk toeristisch dorpje. Alles is op toerisme ingericht. Stranden zijn schoon en drukbezet, maar genoeg plek voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

geweldig appartement op top locatie

arnonatasja, 17-11-2011

appartement holiday center ligt super,wij hadden een appartement met een nieuwe keuken,alles net gestucadoord
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

geweldig

linda, 28-6-2010

wij waren in 2008 in spanje rosas appartement holiday zag er goed uit en 5 min lopen en je zit op de boulevaard met strand zee restaurants winkels game hal voor kids en nog veel meer. de winkel prijs vind ik wel mee vallen.
Gereisd met vrienden in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Center bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Holiday Center in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Holiday Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Holiday Center scoort een 7.96 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: