Camping Stel ***

WebsiteLink naar website

85 reviews over Camping Stel in het Nederlands

Geweldige camping!

Familie van Heel, 14-8-2017

Geweldige vakantie gehad op camping Stel. Goede ligging direct aan zee, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi sanitair. Echte aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Deze camping heeft alles wat je zoekt!

Fam. van Kleef, 9-8-2017

Wij hebben nu 2 jaar op deze geweldige camping gestaan. Onze kinderen die al wat ouder zijn, vinden het hier fantastisch! Animatie is echt top, heerlijk zwembad, fijne winkeltjes, zee op loopafstand, vriendelijk personeel, en alles is schoon en netjes. Iedere middag wordt er langs de boulevard een twintigtal kraampjes opgezet met allerlei souvenirs enz. In de omgeving zijn genoeg supermarkten en vanuit de camping kan je naar Barcelona, Cambrills en Salou en er zijn prachtige baaien als je er naar op zoek gaat.

De camping is groot en soms moet je uitkijken dat je niet door fietsers van de benen wordt gereden.. De plaatsen richting het strand zijn kleiner dan de plaatsen voorop de camping. Van de weg en de spoorlijn hebben wij niet veel hinder ondervonden.

Kortom, een heerlijke plek om vakantie te vieren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Camping naast zeer drukke spoorlijn.

Opmodok, 24-6-2017

Spoorweggeluid zijn we wel gewend van oa. Sanguli, maar hier is het wel heel erg. Het lijkt wel of er elke 10 minuten een trein langs davert.

Verder is dit een prima camping met prachtig zwembad en veel sportfaciliteiten. Gratis wifi voor 2 apparaten.

Je kunt gelukkig ook hier zelf je plaats kiezen en in het voorseizoen waren overal grote plaatsen genoeg vrij.

Het sanitair is prima en de winkeltjes niet duur. Ik heb er spijkerharingen gekocht voor een bedrag dat 1/5 was van de prijs die ze bij van Duinkerken in Nijkerk kosten.

Eventueel zij er op fietsafstand 4 supermarkten (wo. Aldi en Lidl).

Het strand is direct bereikbaar onder de spoorlijn door. Na de boulevard richting Playa Bara is een leuk voetpad langs de zee naar Roc de Sant Gaietà.

Gereisd met partner in juni 2017

Thuis komertje

Henk van 't Holt, 19-5-2017

Een heerlijke camping, prachtige zwembad, toiletten, douch e.d., dicht bij een heerlijk en schone zee/strand. leuke winkeltjes en eet gelegenheden op de boulevard (s avonds), voelt na 26 jaar als thuis komen.
Gereisd met partner in juli 2016

Eigenlijk gewoon goed

fam. Donker, 17-8-2016

Goed onderhouden camping met prima faciliteiten, directe toegang tot een mooi strand met een schone zee. Bovendien een fraai zwembad voor jong en oud. Sanitair werd erg goed schoongemaakt.

Het water in het zwembad was eind juli lauw/warm terwijl het niet uitzonderlijk warm was geweest.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Absolute aanrader

Jerry Walenbergh, 17-8-2016

Heerlijk genoten op de camping, sanitair gewoon super, zwembad is heerlijk ook voor de kinderen, plaatsen zeer ruim we hadden een vouwwagen van een lengte van 10 mtr bij ons en nog plaats over.

Mensen die zeggen dat de plaatsen heel klein zijn hebben waarschijnlijk aan de kant van t strand gestaan, maar je bent vrij om te kiezen in welke kleurzone je gaat staan.

Mooie uitstapjes gemaakt naar tarragona, cambrills en het oude klooster in santes creus zeker de moeite waard.

Wij hebben genoten en komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geen aanrader

Andrea, 8-8-2016

Ten eerste zijn de plekjes zeer klein, wij konden de voortent van de caravan niet eens gebruiken omdat we geen ruimte hadden. Bovendien heb je geen privacy. Je bent omringd door buren die soms asociaal kunnen zijn en ook al zijn ze aardig, is het vervelend om te zien hoe ze op de stoelen zitten en naar je kijken... Voor de kinderen kan het leuk zijn, maar we hebben een ruzie tussen spaanse en nederlandse kinderen meegemaakt waardoor de ouders ook ruzie kregen en dat vonden we eng. Het is daarnaast heel benauwd, 's avonds en 's nachts is het net zo heet als overdag. Er was ook een brand naast Roda de Bera, toen we terug van Barcelona kwamen. Ik werd heel erg verkouden na 3 nachten camperen terwijl in Frankrijk heb ik er geen last van. Het enige voordeel van deze camping is het schone sanitair. Wij zouden deze camping aan niemand aanraden.
Gereisd met partner in augustus 2016

Gemengde gevoelens

Cor, 1-8-2016

Nou moeilijkste beoordeling tot op heden moet ik eerlijk toegeven.

Sanitair goed en schoon, ligging prima zee en zwembad prima tov Barcelona en tarragona prima.

Vele vaste gasten waardoor een gesloten sfeer.

Receptie op de camping helemaal top

Prijs kwaliteit verhouding niet helemaal in evenwicht 65-70 euro per nacht, mag 10-15 procent lager.

Eten op de camping eigenlijk slecht maar dat vind ik op de meeste campings.

Twee lekkere tentjes op de boulevard en een hele lekkere net voor playa bara aan de strandkant.

Zwembad tot en met drie jaar prima met de kleine glijbanen . enige normale glijbaan die er is is van 11 tot 14 en van 17 tot 19 uur open en dan mag je pas naar boven lopen als de ander uitgegleden beneden is dus lang wachten, echt nog nooit meegemaakt , badmeesters zouden wat minder aanwezig kunnen zijn maar krijgen natuurlijk ook hun opdrachten. Fluiten is tot een kunst verheven. Wel een relaxte vakantie gehad en genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig

Ivonne, 28-6-2016

Helemaal super. Spoorlijn hoor je zowat niet. Maar vooral: heel mooi terrein en perfect onderhouden... sanitair is superschoon, zwembad fantastisch, zee op loopafstand met een gezellige strandbar en leuke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Maar bovenal: een pluim voor de mensen bij de receptie voor het regelen van een rolstoel toen mijn been in het gips kwam en het mogen gebruikmaken van de invalide toilet/douche: heeft mijn vakantie -ondanks alle ellende- zeker een stuk aangenamer gemaakt.
Gereisd met partner in juni 2016

Top camping!

Smits, 14-5-2016

Een van de beste campings die we hebben gehad, we zijn hier 2 jaar (2x 3weken) achter elkaar geweest. De ligging is misschien niet helemaal top, naast drukke weg en spoorlijn maar wij hebben hiervan geen hinder ondervonden ook haast niet gehoord.

Het zwembad is perfect, het strand is werkelijk fantastisch en via een doorgang vanuit de camping te bereiken. Het sanitair is het schoonste dat we ooit op een camping hebben aangetroffen wow, ook het sanitair speciaal voor kinderen is top.

Kwaliteit eetgelegenheden voor ons voldoende en prijstechnisch goed.

Het animatie team was bizar goed, kinderen worden hier behandeld als vorsten. Onze zoontje heeft ook meegedaan aan het indianen kamp, een nacht slapen in een tippie en vond dit super.

Wat ook nog een top aan deze camping is, is dat kinderen niet zomaar de camping mogen verlaten ze worden door de beveiliging tegengehouden!

Enige minipuntje zijn de wat kleine plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stel in Roda de Bara , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stel scoort een 8.2 uit 10 op basis van 103 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: