Beoordelingen Camping Stel***

83 beoordelingen
Beoordelingen Camping Stel***
Ctra. N-340, km 1182, E 43883, Roda de Bara
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stel*** in Roda de Bara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stel*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Stel scoort een 8,5 uit 10, op basis van 83 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stel*** in Roda de Bara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stel***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Stel*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 113 vakantiefoto's van Camping Stel*** vinden. Je kunt 17 video's van Camping Stel*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping Stel*** met andere accommodaties in Roda de Bara.
Even geduld a.u.b.

8,9
6,5
9,2
8,5
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie en nette camping"vertalen
Michel
3,0
8,0

27-07-2014 Camping Stel is een "keurige" camping. Wij hadden een bungalow gehuurd. Deze was schoon maar erg klein voor de prijs die we ervoor betaald hebben. Het bungalow gedeelte (zitten voornamelijk Spanjaarden) wordt omringd door gazonnetjes. Het was ten strengste verboden daar ook maar iets op neer te zetten. Wat tot overspannen reacties van de beveiligers zorgden. Onze bungalow bevond zich bij de drukke N-340 (zelf weinig last van gehad) maar ver weg van de langs het strand rijdende trein.

Verder is er een mooi schoon zwembad, een heerlijk strand en worden er veel activiteiten voor kinderen georganiseerd. Het personeel is erg vriendelijk.

Helaas kan je niet buiten op een terras eten. Wel is er een snackbar waar eten kan worden afgehaald en hebben de winkels een groot assortiment.

Kortom leuke camping maar de bungalows zijn erg duur in verhouding tot wat je krijgt.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping"vertalen
Harald
9,0

04-08-2014 Wij (gezin met twee kinderen van 9 en 10) hebben van 13 juli t/m 31 juli 2014 verbleven op deze camping. Wij komen volgend jaar zeker weer terug. Zwembad is niet groot, maar voldoet aan onze eisen. Daarnaast krijgen de dames die de toiletgebouwen moeten schoonmaken een dikke pluim!. Deze werden keurig onderhouden. Voor het eten moet je niet op de camping zijn, echter in de directe omgeving zijn er eettentjes genoeg. De plaatsen zijn groot genoeg om een caravan of tent (met luifel) neer/op te zetten. Daarentegen heb je niet veel privacy, omdat je redelijk dicht op de huid van je buren zit. Voor wat betreft de veiligheid. Jonge kinderen komen niet onbegeleid van de camping af. Zo wel bij de voor- als achteringang is er bewaking. Erg prettig.
Een hele fijne camping dus. Zeker één om weer naar toe te gaan.

Met partner, Sept. 2013
"Hele fijne camping"vertalen
Joop G
9,0

19-09-2013 Medio september 2013 weer 4 dagen verbleven op deze camping. Omdat de (merendeel Spaanse) vakantiegangers en vaste gasten bijna allemaal afgebroken hadden, was het heerlijk rustig. Zeer vriendelijke ontvangst bij receptie. Voordeeltarief wegens 60+ kaart. Ondanks rustige periode bewaking continu zichtbaar aanwezig en werd alles prima schoon gehouden.

Met oudere kinderen, 2013
"Mooi, maar wel een paar grote nadelen"vertalen
Mirjam
10,0

12-08-2013 Wij hebben op deze camping een huisje gehuurd in juli/aug 2013.Het klopt wat er op deze site over de camping staat geschreven, hier wil ik wel een aanvulling op geven:
- de huisjes/stacaravans liggen dichtbij een drukke weg, die langs de camping loopt Vooral wanneer je in het eerste blok naast de weg zit, heb je veel last van het lawaai van deze weg. Op de camping zelf, de plaatsten van caravan en tent, heb je hier geen last van.
- de camping heeft een paar regels die op ons erg vervelend over kwamen: Je mag niet zitten/liggen op het gras rondom je huisje/stacaravan. Je mag alleen op je eigen,overdekte terras zitten. Dat is dus altijd in de schaduw. Ook mag je geen stoel met een handdoek erover op het gras zetten (dat deden we soms om hem te laten drogen in de zon). Ook mag je geen waslijn spannen om je handdoek/was op te drogen. Er is strenge controle op deze regels.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Niets te klagen"vertalen
gerardvandenbos
10,0

10-08-2013 Enige klacht is dat er eigenlijk niets te klagen valt.
Wij hadden een huisje van de camping zelf. Ligging ideaal daar was overal schaduw. In deze huisjes zitten voornamelijk spanjaarden. Op de camping was tijdens ons verblijf ongeveer 1 op 5 Nederlands. De Nederlanders staan voornamelijk met caravan of tent op het camping gedeelte.
De animatie is voornamelijk spaans gericht. Voor oudere kinderen leeftijd vanaf 12 is er wat minder te doen - Dat is altijd een moeilijke leeftijd. Het animatieteam is goed er wordt veel gedaan!
Eettentjes aan het strand goedkoop maar niet goed
Supermarkt in de buurt; die op de camping was ook goed.
Goede WIFE zone! Er komen behoorlijk wat mensen voor de tweede, derde of zelfs vaker. Goede bewaking en toezicht op de pubers. Er is een late disco/pub van 24.00 tot 03.00. Muziek is tot 24.00 daarna is het rustig
Personeel is erg behulpzaam.
Ligging aan het spoor bij het strand is absoluut geen probleem
Airco in het huisje = top

Met jonge kinderen, 2013
"Heel mooi kinder badje"vertalen
Chantal
5,0

28-07-2013 Nette camping, mooi kinderbadje, glijbaan niet hele dag open, en je mag niet met zijn tweeën dus met kleine kinderen kun je niet van de glijbaan af. Je mag ook geen drinken mee nemen naar het zwembad, wil je wat drinken moet je het zwembad uit. Winkel is s middags dicht, best gek in het hoogseizoen. Strand is dicht bij en daar kun kun je heerlijk eten. Als er iets is lossen ze het meteen op dat was echt goed. De Rest is veel op Spanje gericht kinderdisco alleen Spaanse muziek. Maar ze doen het wel erg leuk. Voor ons is het een hele leuke vakantie, maar ik vind het veel te rustig niet veel te beleven,

"Bewaking maakt overuren!"vertalen
M.G.M Teeling
9,0

15-08-2013 De camping heeft een aantal pluspunten zoals netheid, ligging en het is schoon.
Ook zijn er minpunten zoals het strakke regime op het park, je mag wel adem halen ( als het maar geen geluid maakt) De vraagprijs van een huisje is hoog en de kwaliteit laat te wensen over. Koken is hier bijna onmogelijk doordat er maar 1 pannetje op een elektrische kookplaat past. De betalingen moesten contant worden afgehandeld, niet meer van deze tijd. Ondanks dat het hier om een internationale camping gaat, spreken de parkmedewerkers, met uitzondering van het receptiepersoneel, geen woord engels. Ook ligt het aan zgn. snelweg met veel verkeer, wat een hoop herrie veroorzaakt. Wij hebben op betere campings gezeten voor minder geld.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Geen aanrader voor oudere kinderen."vertalen
ZooverT
9,0

07-08-2013 Wij sluiten ons geheel aan bij alle positieve reacties op deze camping en haar faciliteiten, alsmede het zeer vriendelijke en behulpzame personeel.

Voor mensen met oudere kinderen tussen de 12 en 16 jaar adviseren wij deze camping echter niet. Praktisch alle animatie, ook op de late avond is puur voor Jonge kinderen. En daarbij is alles in het Spaans.
Buiten een enkele show in de avond welke ook voor volwassenen is maar waarbij je je afvraagt wat de kwaliteit er van is, is er verder echt totaal niets op de camping te doen. Je kan tussen 12 en 3 uur 's nachts naar een soort mini bar/disco maar ook hier van is de kwaliteit bedenkingswaardig.
Een alternatief is naar de boulevard aan het strand, deze is relatief klein maar kent leuke terrasjes, twee strandtentjes en elke avond wat kraampjes met kleding, sieraden, etc.

"Fijne camping"vertalen
marianne
9,0

17-09-2013 camping stel is een mooie,goed verzorgde camping met prima sanitair,een goed animatieteam.
Het personeel is heel behulpzaam

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke camping, alles bij de hand!"vertalen
Sylvia Khadjé
10,0

17-08-2013 Wij camperen al heel lang en ieder jaar op een andere camping. Genoeg vergelijkingsmateriaal. Wij waren hier met 3 kids van 12, 9 en 6 jaar. Het zwembad is heel erg mooi. Er zijn voldoende ligbedden. Daarnaast heb je nog een mooie ligweide. Voor de allerkleinsten is er een mooi apart bad met speeltoestellen. Voor de grotere is er een diep bad. Er zijn massagestralen en bubbelbaden. Een aparte glijbaan, met toezicht! Wel zo geruststellend. Hij is daardoor niet de hele dag open, maar wel op de drukste uren van het zwembad. Het strand loop je zo naar toe vanaf de camping. Prachtig breed strand, groot, je zit niet als mieren op een hoop. Je kunt wel tot 25 meter de zee in, waarbij je nog steeds kunt staan. Fijn dus voor kleine kinderen.Sávonds ontpopt zich een leuke boulevard met kraampjes en verschillende restaurants. Iedere avond is er animatie vanaf 22.30 uur. Ook werden er shows gegeven.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?