Hotel Ca l'Aurèn - Cerdanya Resort ***

8,7

4 reviews over Hotel Ca l'Aurèn - Cerdanya Resort in het Nederlands

Prima in orde!

K.Tas, 11-8-2015

Wij zijn met ons gezin (kk 12/14jr) en 2 andere gezinnen hier 8 dagen geweest. De kamers zijn ruim met zithoek, keuken, WiFi, ruime badkamer, slaapkamers met redelijke bedden. Geen airco maar zeer goed op geschikte temp te houden door screens voor de ramen te schuiven. Het eten (ontbijt- + dinerbuffet) was prima, ruime keuze en netjes gepresenteerd. Ontbijt: brood(jes), croissants, cakejes, div.vers fruit, yoghurt, cruesli, vleeswaren, zoet beleg. Diner: Versch. voorgerechten/soepen, vlees-/vissoorten, vega, friet, warme groenten, uitgebreide salade, veel Versch. kleine nagerechtjes, vers fruit. Bediening in restaurant spreekt zeer weinig Engels, maar is vriendelijk en keurig. Zwembad is eenvoudig, maar keurig schoon, genoeg ligbedden. Tuin met gras en tafels-stoelen waar je 's middags een heerlijk drankje (mojito's!) kunt drinken. De receptie erg behulpzaam en spreekt goed Engels. Al met al: zeer tevreden!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Simone, administratie, 29-9-2015
Heel erg bedankt voor het online zetten van jullie (uitgebreide) mening. Daarnaast zijn we blij dat jullie een goed verblijf bij ons hebben gehad. We hopen jullie in de toekomst nog een keer terug te zien!

Fijn verblijf gehad

Kurt Van Dijck, 10-8-2015

Geboekt via SNP, zij boden een programma met diverse activiteiten.

Het zwembad is top.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015
Simone, administratie, 29-9-2015
Wij waarderen het zeer dat u uw mening hebt willen geven en zijn blij dat de vakantie bij ons goed is bevallen alsmede de activiteiten! Wij hopen julie nog een keer terug te zien!

bijna perfect

philippe brutsaert, 20-8-2014

alles ok behalve de dikte van de muren in het aparthotel, zeker met lawaaierige buren ...
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Super tijd gehad!

Judith, 31-5-2014

Pachtig gelegen met uitzicht over het dal en de bergen daarachter is het Aparthotel Ca L'auren een prima uitgangspek voor wandelingen. We hebben geboekt via touroperator (Reis: Cerdanya 410). We gebruikten de maaltijden in hotel Mutanya. (dit is een spa hotel, er zijn allerhande behandelingen mogelijk) Dit hotel hoort bij de appartementen en was aan de overkant van de weg en het eten was er uitstekend. Elke dag een buffet met daarnaast de keus uit 4 hoofdgerechten die rechtstreeks uit de keuken geserveerd weren. Het zwembad van het hotel had een prachtig panorama uitzicht over het dal. Touroperator leverde ons de wandelroutes aan een er was een Nederlandstalige reisleidster die ons uitleg gaf over de routes.

Het appartement was prima, ruim genoeg. Het enige minpuntje was dat op het bed een kunststof beschermhoes onder het onderlaken zat. Dit zweette erg tijdens de nacht.

Wij komen vast nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ca l'Aurèn - Cerdanya Resort in Prullans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ca l'Aurèn - Cerdanya Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ca l'Aurèn - Cerdanya Resort scoort een 8.72 uit 10 op basis van 4 reviews.