Hotel Xaloc ***

Xaloc
5,5

12 reviews over Hotel Xaloc in het Nederlands

Vreselijk!!!!!!! Echt noooooooit meer!!!!!

Esther, 28-6-2017

Na 15 uur rijden nog een uur op zoek naar een parkeerplek. Kamer veroudert maar wel schoon. Het eten is echt onwijs slecht, het kan natuurlijk voorkomen dat je iets niet van een buffet lust, maar dat je er hondsberoerd van word mag natuurlijk nooit gebeuren!! Wij hebben dit aangegeven bij de receptie en werden uitgelachen en werd ons doodleuk vermeld dat de receptioniste te moe was en dat wij onze klacht maar bij de manager moesten neerleggen. Ontbijt bestaat uit keihard brood en oude producten geen keus. Van ellende hebben wij ochtend en avond eten buiten de deur moeten eten. Met deze insteek boek je natuurlijk geen halfpension. Nadat dat wij onze klacht omtrent het eten meldde werden wij uitgelachen door het personeel en nagewezen. Zo slecht zijn wij nog nooit behandeld in een hotel echt dramatisch!! Wij zijn van ellende 3 dagen eerder naar huis gegaan. Dit is niet waar je het hele jaar hard voor werkt en naar uitkijkt. Wij voelde ons alles behalve welkom in dit hotel.
Gereisd met partner in juni 2017

Klein en rustig gelegen

De Rudder - Van de Sompel, 11-8-2014

Het was nu ons tweede jaar in dit hotelletje, dat onze voorkeur geniet door de rust van een kleinschalig hotel in een rustige baai. Te voet ben je langs het strand en de baai direct op het grotere strand van Playa d'Aro en bij de winkeltjes. Het zwembad is klein, maar wel eens leuk om met je voeten aan de rand ontspannen in de stroming van de jacuzzi te vertoeven en even te genieten van de zon in de ligzetels, of een verfrissende sprong na een warme dag. Mooi en gezellig terras. Onze kamer was dit jaar wel wat klein (derde kleiner bed op tweepersoonskamer erbij gezet). Het eten viel mee, alleen zou er wel wat meer alternatief mogen zijn voor de elke dag weerkerende frieten, en zou het keukenpersoneel er moeten op toezien dat al het eten warm blijft op de buffetschalen. Wel vriendelijk personeel!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heel fijn hotel!

Nicolette, 29-7-2012

Net terug, erg tevreden, met Playa d'aro zelf ook, is een bruisend stadje, heel veel lekkere restaurantjes en winkels, leuke boulevard (10 min. lopen)! Niet doorsnee Costa Brava. Veel Spanjaarden en Fransen. Kleine prima kamer aan de achterkant, wel met grote schone badkamer en airco; we kwamen er alleen om te slapen. Hotel is heel rustig en schoon. Tv op de kamer met Spaanse, Franse en Russische zenders. Geen Rus gezien trouwens. Zwembad erg klein maar prima voor mijn zoontje van 5. Er zijn veel kinderen maar die zie je alleen op het strand en bij het ontbijt. De zee is heerlijk en ook leuk om te snorkelen bij de rotsen. Het terras met het uitzicht op strand en zee is voortreffelijk. Het strand heeft kleine kiezeltjes. 's Avonds kun je buffet eten voor 12 E, kind 6 E, prima voor een keertje. Een aanrader dit hotel, ook met kinderen. Verderop: Caleta Palace is een grote chaos. Geen animatie of speeltuin, maar ook niet gemist. Veilige omgeving. Parkeren 14 E p.d..
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Xaloc bij:

Rustig hotel met fantastische ligging

Annemarie, 29-7-2012

Wij verbleven in juni 2012 in dit hotel. Het hotel ligt heel rustig. Als je drukte zoekt is het maar een klein stukje lopen naar de winkelstraat van Platja d'Aro of naar de lange boulevard met veel terrasjes. Parkeren bij het hotel kun je gratis op straat maar zeker in het hoogseizoen is daar niet altijd plaats. Parkeren op het hotelterrein kost 10,- Euro.

De kamers zijn niet groot. Vraag een kamer met zeezicht (met fijn balkon), geweldig uitzicht op palmentuin van buurcomplex en zee .

Terras aan het hotel ligt prachtig, zwembad is klein maar het strand in de baai is ruim. Op het strand zijn douches, toiletten en een strandtent.

De enige tegenvaller voor ons was dat je niet buiten mag eten. Alleen in juli en augustus is er één per week een barbecue. Ontbijt en diner zijn in buffetvorm. Elke dag voldoende keus en vers. Drankjes zijn niet duur, een fles wijn kost 7 Euro, een fles water 1,70 Euro. Wifi in de lobby is gratis.

Als je rust zoekt en een fijn strand is dit een prima hotel!

Gereisd met partner in juni 2012

Fantastisch kleinschalig hotel!!

D.kl, 4-7-2011

Klein, gezellig hotelletje.

Prima ligging, rustig en toch op enkele minuten wandelen van het centrum.

Lekker eten, telkens soep, saladebuffet en ongeveer 5 soorten hoofdgerecht en meerdere desserts, telkens gevarieerd (misschien iets te vaak frieten).

Kamers zijn ruim en zeer proper, prachtig uitzicht als je terras hebt.

Bovendien beschikt dit hotel over een prachtig terras waar je zalig tot rust kan komen!

Wij gaan er zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Klein, gezellig, vriendelijk hotel

Greet, 17-7-2008

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel. mooie propere kamers. Wij hadden een kamer gereserveerd voor 2à4 personen. We hadden een zeer ruime kamer en groot balkon gekregen.

Het zwembad is klein, maar dit stoort niet. want de zee is heel dichtbij!(trapjes af aan het hotel en je staat al op het strand) het eten was niet slecht, maar iedere dag frieten is toch te veel van het goeie. Over het algemeen, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2008

A.Bouwmeester, 9-10-2007

een gezelig Hotel kamers wat klein eten goed en vriendelijke mensen daar volgend jaar gaan we weer daar heen na 7 keer Playa ,d Aro.
Gereisd met partner in september 2007

Pintens Sylvia, 30-7-2007

Wij waren 3 weken geleden in xaloc.

Voor ons is dit hotel fantastisch.

Rustig, en vlak aan het strand.

Het eten was eentonig en heel kleine bufetten,maar wel elke dag vers wat ook belangrijk is.

Wij gaan zeker terug!! Het rustige strandje, uit het centrum.. Voor wie van rust houd en het savonds bruisend wil is dit echt ideaal! Met kinderen niet echt aan te raden omdat je dan op kleine kamers opeen gepropt zit en er is geen animatie en het zwembad is piepklein.

Gereisd met partner in juni 2007

Elly en Jan, 19-7-2007

Het hotel is aan een kleine baai gelegen,rustig geen lawaai van de straat,met een leuk terras met zeezicht.Het eten is wat sober.Het hotel heeft veel kamers aan de achterkant zonder balkon,die klein en donker zijn.Dus als je een balkon wil moet je zeezicht boeken.
Gereisd met partner in juli 2007

Dennis en Jose, 19-4-2007

Wij zijn in augustus 2006 onverwachts in dit hotel terrecht gekomen omdat wij met 4 personen in een appartement schuin tegenover dit hotel verbeleven wat voor 4 personen veel en veel te klein was, dus hebben wij besloten naar hotel Xaloc te gaan met zijn tweeen dat is ons uitstekend bevallen, kamers waren schoon en netjes met airco wat heel erg nodig was, ontbijt was niet uitgebreid maar ruim voldoende als je niet zo'n grote ontbijter bent. Het is wel een klein stukje lopen naar het centrum. Parkeren bij het hotel is een ramp. Zwembad is niet veel groter dan een badkuip maar daar hebben wij toch geen gebruik van willen maken, strand is fantastisch daar, soort van prive gedeelte. Personeel erg vriendelijk en spreken gelukkig engels. Wij komen hier zeker terug want Playa de Aro is echt fantastisch.

Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Xaloc bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xaloc in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xaloc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Xaloc scoort een 5.54 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: