Bungalow Villas Actual

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Villas Actual bij :

1 review over Bungalow Villas Actual in het Nederlands

NIET DOEN.

familie, 5-1-2010

Wij hebben drie huizen aangeboden gekregen het was niet te geloven wat een ontzettende oude vervallen troep wij hebben aangetroffen. Na drie huizen te hebben afgewezen hebben wij uiteindelijk twee weken in een net appartement gezeten. Wij zochten rust met het gezin en zaten uiteindelijk tussen de schreeuwende Spanjaarden. We hebben wel het prijsverschil tussen huis en appartement teruggekregen onder voorwaarde dat we niets zouden melden aan de touroperator. Kortom NIET DOEN het wordt gegarandeerd een grote teleurstellingI
Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villas Actual in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villas Actual zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Villas Actual scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.