Camping Valldaro ****

7,8

347 reviews over Camping Valldaro in het Nederlands

Super camping

Emmeloe, 6-9-2017

Veel voorzieningen met fijn restaurant zowel bij het zwembad als bij de minigolf met vriendelijke medewerkers.
Gereisd met partner in september 2017

Beste familie,

dank u voor de moeite die u genomen heeft om een review te plaasten op de site van Zoover.

Het is goed om te horen dat u het fijn heeft gehad. We zien jullie graag terug op Valldaro.

Met vriendelijke groet

Mega camping

Ella, 4-9-2017

Vijf dagen geweest rond 14 augustus

Pluspunten:

Schone camping, redelijk veel schaduw, geen gras maar zandgrond, twee zwembaden (baby/peuter zonder schaduw en giga zwembad (geschikt voor banen zwemmen in de ochtend) met gras en schaduw en badmeesters), bar/restaurant bij laats genoemd zwembad: prima hamburgers en koffie. Avondeten restaurant matig/redelijk. Grote campwinkel zeer uitgebreid. Na 23:00 controle op stilte door bewaker (maar heeft dat zin als muziek doorgaat tot 00:30?)

Minpunten:

Straten met idem nationaliteiten, elke avond tussen 22:00-00:00 muziek en rumoer bij WiFi opstelpunten door hangende jeugd. Deed geen oog dicht (ook niet met wijn op).

Conclusie voor ons: geen mega camping meer.

Beste familie,

dank u voor de tijd die u genomen heeft om een commentaar te plaatsen op de Zoover site.

Succes met het uitkiezen van een kleinere camping volgend jaar.

Net en groot

Patrick, 24-8-2017

Goed onderhouden maar grote camping. In hoogseizoen 9000 personen op de camping. Strand ca. 25min lopen, stadje 20min. Avond animatie viel tegen, niet gezellig en weinig bezoekers. Snackbar 'orangerie' gesloten wegens personeels gebrek. In deze bar ook een tekort aan personeel met als gevolg lang wachten op een drankje of 25min in de rij gaan staan. Horeca gelegenheden op de camping hanteren verschillende prijzen, wat toch vreemd is. Bijzonder groot aantal Nederlanders op de camping, prima als je er van houdt maar wij houden meer van een kleinere spaans georiënteerde camping en zullen hier dus ook niet meer naar toe gaan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste familie,

dank u voor het commentaar dat u geplaats heeft op deze Zoover site.

We zullen uw commentaar over het restaurant met hen opnemen en bekijken hoe we het komend jaar de service kunnen verbeteren.

De 2 restaurants die we hebben op de camping worden door uitbaters beheerd en zij hebben hun eigen menu en daardoor kunnen de prijzen hier en daar ook uiteen lopen.

Zeker nog een keer!

Familie Berkhuijsen, 20-8-2017

Mooie camping, Groot, maar in 2 gedeelte, dus niet merkaar Dat het zo groot is. Wij stonden Naast de midgetgolfbaan en daar was om de 2 avonden een nederlandstalige zanger, muziek stopte klokslag 12 uur. Wat we wat minder vinden us Dat de animatie op verschillende plaatsen was, dus de kinderen hadden het gevoel te Moeten gaan zoeken. Het grote zwembad was erg lekker en verkoelend, het nieuwe zwembad daarintegen was erg troebel, warm en vies, dus daar zijn we niet meer naartoe gegaan. Het strand van platja d'aro is op loopafstand, maar te stijl aflopend en wold voor kinderen, maar Er zijn genoeg andere strandjes in de buurt. Ff zoeken op Google maps. Voor ons een hele leuke camping en zeker voor herhaling vatbaar

Beste familie,

dank u voor uw commentaar op de site van Zoover.

We hebben inderdaad 1 dag problemen gehad met het zwembadwater. Nadat we het water hadden vervangen was het water weer schoon.

We hopen jullie volgend jaar weer terug te zie op onze camping.

met vriendelijke groet,

slechte animatie, duffe horeca

Marco, 17-8-2017

Campingplaatsen prima. Wc en douche dichtbij. Platja d'Aro kwartiertje lopen. Het strand ook. Leuk stadje.

Animatie echt ondermaats. We hebben juist voor deze camping gekozen omdat het op internet en FB leek alsof de animatie top was. Pffff wat een duffe zooi zeg! Paar avonden live muziek waar geen kip was. En wat voor n live muziek. Tja, je moet er van houden. Country op een keyboard.

Onze 4 kids tussen 10 en 14jr oud, helaas niks te doen voor ze....

Dan de horeca. Snackbar was dicht door personeelsgebrek. Kan je niet maken tijdens hoogseizoen. En bij de bar, tijdens avondje disco ( enige drukke avond) een rij van een half uur. Niet overdreven. Maar 2 personen mogen de bestelling opnemen en de rest loopt glazen en borden af te halen.

Ook was de horeca gewoon noet gezellig ingericht. Jammer. Gemiste kans.

Al met al, het viel dus n beetje tegen. En we hebben echt geen grote wensen...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste familie,

allereerst bedankt dat u de tijd genomen heeft om een reviw te plaatsen.

Het is jammer dat onze camping niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. het kan natuurlijk dat de muziek van de animatie niet uw smaak is, maar in principe is er in het hoogseizoen elke avond wat anders, oa live muziek, discomobil, waterdisco, een goochelaar, flamenco etc, dus meestal voor ieder wat wils..

Voor de tieners worden ook sporttournooien ed georganiseerd en disco en schuimfeesten etc.

Wat betreft uw klacht over de lange wachttijden bij het restaurant: dit zullen we met de uitbaters van het restaurant opnemen en bekijken hoe we hier kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Grote, goed onderhouden, schone camping

Lizet, 16-8-2017

Grote camping, bestaat uit 2 delen, maar daar merkte wij weinig van. Ligt vlakbij Lidl, Aldi en Carrefour maar camping heeft zelf ook een kleine, bij achteruitgang, en grotere supermarkt (bij hoofdingang) waar brood en ook NL producten verkocht worden.

Strand, kleine kiezels, en centrum is toch wel gauw 20-25 minuten lopen.

Wij hadden mobilhome type Mango, prima mobilhome met uitgebreide keukeninventaris. Mochten auto niet bij de mobilhome parkeren. Soms 's-avonds lastig om een plekje bij je “straatje” te vinden. Onze touroperator had mobilhomes vlakbij achteruitgang. Sommige stonden naast elkaar en sommige heel vlak achter elkaar.

In het zwembad, niet zo heel groot, mag niet met balletjes of zo gegooid worden.

Er staan een aantal ligbedjes, zonder parasol, maar die mogen niet op de kleine “ligweide” getrokken worden. Schaduw is alleen op plekken op de weide te vinden en bij de ca. 10 bedjes die onder een “zonnedoek” bij het kinderbad staan.

Onze zoon van 18 ging 's-avonds stappen bij Charlies (zijstraat in de buurt van McDonalds begreep ik) waar veel NL jeugd was.

Beste familie,

dank u voor die tijd die u genomen heeft om een review te plaasten over onze camping op de site van Zoover.

We hopen u nog eens terug te zien op onze camping.

prima camping

Brigitte, 16-8-2017

een nette en schone camping ! zwembaden in 2 gedeeltes verdeeld , groot en leuk zwembad voor de kleintjes ! genoeg plaats om bij het zwembad te liggen alleen te weinig bedjes en deze mag je dan ook niet verplaatsen. ook mag er op het veldje niet met een bal hoog gehouden worden of overgooien in het zwembad met een klein balletje , soms is het zwembad te vol met mensen.

gezellig terras aan het zwembad waar je prima kunt eten , duurt soms een beetje lang omdat alleen Sarah de bestellingen mag opnemen , en soms komt de bestelling niet goed door. de animatie op het podium bij de orangerie begon om 22.00u en is al om 23.30 afgelopen , soms live muziek soms andere activiteiten.

voor de jeugd van 13 t/m 16 is er savonds niets te doen op de camping ( dat is erg jammer dus gaan ze slenteren over de camping , de ouderen kunnen naar de disco in het stadje platja de aro 1 km verderop. ook prima te lopen ! er is 1x een disco avond geweest dat is dan erg leuk voor de jeugd en dat is dan ook meteen een tip voor deze camping om daar iets mee te doen.

zeer mooi strand op 1 km van de camping , lidl en aldi op 3 min afstand . de moeite waard om een dagje Barcelna te doen met stadion tour , wij waren 106 eur kwijt met z´n vieren. met de auto prima te doen je kunt de auto gratis parkeren bovenaan het stadion. leuke shopping centers in de buurt , platja de aro suerleuk , veel winkels en betaalbare eettentjes , dus veel te doen in de omgeving .

Beste familie,

dank u voor uw uitgebreide commentaar op de site van Zoover.

We zullen uw aandachtspunten voor het volgende jaar bekijken.

Komen zeker terug

Danny, 12-8-2017

Zijn juist terug van een prachtige vakantie bij valldaro,super vriendelijk personeel.op de hygiëne kan niemand iets op aan merken,de meisjes zijn een ganse dag bezig met poetsen.tot mijn grote spijt zijn er gasten aanwezig die geen respect hebben en het nodig vinden om er een zooitje van te maken.2 Restaurants aanwezig ,grote uitgebreide winkel met gans de dag vers brood.

Het stadje zelfs is te voet bereikbaar .als ik een minpuntje moet zeggen dan is hét dat er iets te weinig schaduw is aan het zwembad en en nog een sanitaire blok op de camping zou handig zijn

Beste familie,

dank u voor uw commentaar op de site van Zoover.

We zullen de opmerking over de schaduw bij het zwembad bekijjken.

We zien jullie graag volgend jaar terug!

Met vriendelijke groet

Wederom TOP in en omgeving Camping Valldaro !!!

Roy_Nicole, 9-8-2017

Dit jaar voor de tweede keer geweest op Camping Valldaro. Wederom een goede vakantie gehad. De camping is steeds bezig met vernieuwingen en opknappen. Mooie zwembaden met ligweide. Lekker gegeten in restaurant (aan de Spaanse zijde) Topavond bij de restaurant/bar midgetgolf. Het enige wat jammer was was het feit dat bij de Orangerie (restaurant/bar) het personeel te vaak liet afweten. Soms lang wachten op je drankje/eten. Maar oké!! Geen verwijt naar de uitbaters. Zij deden er alles aan om het goed te doen. Sanitair is schoon wordt onderhouden maar is toch wel aan vervanging toe! (in het bos) Platja D'aro blijft leuk. Ondanks dat we al zo'n 10 jaar in de regio komen nog steeds nieuwe strandjes/dorpjes enz ontdekt. Wij gaan terug.
Gereisd met partner in juli 2017
Directie Camping Valldaro, directrice, 8-9-2017

Beste familie,

dank u voor uw commentaar op deze pagina van Zoover.

Goed om te lezen dat de camping goed bevallen is!

We zullen uw opmerkingen over het personeel van het restaurant en het sanitair meenemen en kijken of we dat voor komend jaar kunnen verbeteren.

We zien jullie graag terug op onze camping.

Prima

Birdie, 9-8-2017

Deze camping is schoon en netjes met fantastisch onderhouden groen. De medewerkers zijn doorgaans zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het is wel een Nederlandse enclave. De restaurants op de camping zijn middelmatig. De snackbar was gesloten wegens te kort aan personeel. Zwembaden zijn leuk zeker voor de kleintjes, de grote grasweiden maken dat je altijd een plekje hebt. Het restaurant bij de midgetgolf is qua eten een snackbar en wat ons betreft niet eens een goede. De sfeer daarentegen is superhollands en dat kan de avond maken. Allerlei mooie strandjes liggen binnen bereik. Receptie wijst je de mooiste plekjes. Al met al een prima plek om zomervakantie te vieren

Als tip meer spaans eten in restaurantje op de camping zou welkom zijn.

Directie Camping Valldaro, directrice, 8-9-2017

Beste familie,

dank u voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaasten.

Goed om te horen dat u een leuke vakantie bij ons heeft gehad. We zullen uw opmerkingen over de restaurants met hun opnemen en zorgen dat de service volgend jaar beter is.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Valldaro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valldaro in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valldaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valldaro scoort een 7.75 uit 10 op basis van 363 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: