Camping Riembau ****

Riembau
8,3

13 tips over Riembau

badmen, 4-2-2015

Wifi is slecht. Koop voor 15 euro een data simkaart bij Orange, t.o.v. McDonalds en je hebt 2 GB aan data en daarmee veel stabieler en sneller internet dan de camping Wifi.

Elk jaar hebben ze nog betere beloftes over wifi, maar helaas...

Fam Mattei, 18-9-2014
In Platja kunnen wij restaurants Friends en Don Quijote van harte aanbevelen. Voor kinderen raden wij het strand van S'Agaro aan, echt zand en loopt wat meer af waardoor voor de kindjes wat veiliger. Ben er wel vroeg bij want dit strand is enorm druk!!
marjolijn, 24-8-2014
Ga zeker eens langs de zoo in Barcelona echt een super aanrader ligt pal in het centrum je kan het perfect combineren met een dagje shopping :)

C v Baal, 11-8-2014
Heel snel het internet goed in orde maken.
Jarno Bouwhuis, 9-8-2014
Huur fietsen als je die niet mee hebt. (Ebike voor de vrouw)
marjan, 3-8-2014
Campingdirectie ga op een cursus socialmedia. Dan komt U misschien te weten hoe belangrijk de jeugd wifi vind. En zoek enthousiaste medewerkers voor Uw winkel.

RET, 7-8-2013

De strand bij S'Agaro 5 mintuutjes rijden vanaf de camping, is net iets mooier dan die van Platja D'Aro.

Eet een ijsje bij Dinos ... Super lekker!!

Karen, 5-8-2013
La Fosca is een leuk strand om op te zoeken (wel 20 minuten met de auto).
RET, 4-7-2013

Voor zeer lekkere ijsjes ga je naar Dino's.

In de stad en aan de boulevard zitten veel en gezellige restaurantjes.

Het strand bij Playa 'd Aro vindt ik wel gevaarlijk voor kleine kindjes. Het loopt namelijk niet geleidelijk af in zee. 2 minuutjes verder rijden naar 'S Agaro zeer mooie strand en het loopt wel geleidelijk af. Ook zeer leuk voor kinderen om daar aan de zijkant tussen de "rotsen" met een schepnetje visjes/krabbetjes te vangen, ze zijn uren zoet!

Duran, 18-6-2013
als je van culturele dingen houd zoals schilderijen kunstwerken enz... zijn er in de dorpjes rondom Playa d' Aro ontzettend veel leuke dingen te doen. bijvoorbeeld Figueres waar je het Museum van Dali kunt bezoeken.

Onze bezoekers bekeken ook: