Camping Internacional de Calonge ***

Internacional de Calonge
7,7

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Internacional de Calonge bij:

257 reviews over Camping Internacional de Calonge in het Nederlands

Prachtig gelegen terrascamping

Floris, 18-9-2017

-geen camping voor kleuters, geweldig voor kinderen vanaf jaar of 8 t/m 18

-twee zwembaden met een ligweide (geen gras) met ligbedjes, geen handdoekjes leggen..

-ligging aan zee, brug over de weg, dan een trap van 100 treden naar het strand

-terrascamping, kuiten worden goed getraind de eerste 3 dagen, maar er rijd een treintje als je liever niet loopt

-grote uitgebreide betaalbare supermarkt met brood en koek-gebak afdeling -sanitair iets verouderd, heerlijke douches maar super schoon

-paden van gravel en beton, word elke dag geveegd.

-kampeerplekken zijn niet afgebakend met hegjes maar zijn dus terrassen

- in de avond na 24.00 uur stil, ook voor de jeugd die is wezen stappen, wordt goed op gecontroleerd dat er geen lawaai gemaakt wordt.

-leuke campingactiviteiten elke avond muziek/dans etc. , ook betaalbare drankjes.

-snackbar goed, restaurant ook goed! (en betaalbaar)

omgeving dorpjes zijn prachtig, playa dáro erg leuk, kun je lopen... maar ook met de bus of taxi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

caravan was vies en verouderd

Fam Wijnhoven, 6-9-2017

De omgeving van de camping is goed.

Slechte service en slecht onderhoud en schoonmaak van caravan.

Slechte kwaliteit voor de prijs die je betaalt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie nette schone camping. volgend jaar weer.

Fam Kroes, 23-8-2017

Mooi opgebouwde terras camping met een goeie verhouding mobile home,s, carravans en tenten. Erg netjes ( personeel is de hele dag aan het vegen en harken) het kan een klim zijn als je helemaal boven in zit, maar daar is het treintje ook voor. Veel vertier. Platja d aro is wel erg ver lopen. Geen lawaai of overlast van stappende jongeren.

Leuke vakantie gehad!

M. Hoekmeijer, 22-8-2017

Wij hebben hier echt genoten. Omdat we bovenaan de camping zaten hadden we een prachtig uitzicht. Inderdaad een klim maar die kans is ook groot als je een vakantie op een terrassencamping boekt. Wij boekten via een touroperator. Alle lof voor deze medewerkers! Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en er werd gecontroleerd of de gasflessen nog vol zaten. Ook hebben we prima gegeten in het restaurant. Gezellig terras. Ook onze kinderen ( twee gezinnen) jongste 17 en oudste 25 vonden het fijn hier. Zij konden prima uit in pladja d' aro per bus of taxi.

Mobile home voor 14 dagen best te doen. Ons bed was wat doorgezakt. Keukeninventaris minimaal maar net genoeg.

Groot terras aan de caravan met waterdichte overkapping. Strand was prima, wel wat grof zand. Een einje lopen vanaf de top van onze berg maar een beetje beweging vonden wij niet zo erg.

Kortom, een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top camping! Niet als je slecht ter been bent..

Fam van E, 18-8-2017

Schoon, goede bewaking, groot maar gezellig. Alleen naar het strand is een stuk naar beneden en terug een hele klim. Er gaat een treintje, maar dieclaat wel op zich wachten.

Prima camping

Jet, 16-8-2017

Wij hebben via de camping zelf een tent gehuurd wat aanzienlijk goedkoper is dan via touroperator. Een basic tent met de hoognodige inventaris, wij hadden bv zelf een waterkoker mee wat goed uitkwam. Bedden zijn niet geweldig met dunne matrassen, buren hadden dan ook allemaal extra matrassen gevraagd en gekregen. De bedden stonden behoorlijk scheef, na melding bij receptie heeft iemand er houten plankjes onder gelegd. Nog steeds scheef, maar goed.. De camping is prima als je goed ter been bent maar je klimt de hele dag, toiletgebouw stond lager dus na een frisse douche alsnog bezweet weer bij de tent door de steile klim in de warmte naar de tent. Gelukkig 1 dames en 1 herentoilet achter de tenten zodat we niet voor ieder toiletbezoek moesten klimmen en dalen.Je maakt echter met veel mensen gebruik van dit toilet..Strand is heerlijk! Geen vervelend plakzand en de mogelijkheid tot het stallen van je spullen. Eten en drinken is prima en goed betaalbaar op het terras. tip: happy camper!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Matig

Ray, 16-8-2017

Kleine staanplaatsen , geen privacy , vol met auto's , zwembad saai mocht niks, 2 restaurants waarvan 1 vreetschuur en 1 restaurant redelijk. Heel onvriendelijk personeel bij receptie's . Animatie matig , Pluspunt is het sanitair . Voor ons nooit meer helaas .
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Lotte, 16-8-2017

Nette camping zonder troep.

Te klein strand voor 2 campings. Je ligt echt tegen elkaar aan.

Ik vond persoonlijk de camping te stijl. Even ergens heen lopen deed ik niet snel.

De camping heeft ook geen gezellig hart.

De zwembaden zijn erg saai .

Gewoon 2 vierkanten bakken. je mocht er niets.

Voor ons geen tweede x

Op het strand werden vroeg al de stoelen en de badlakens neergelegd om plekken te reserveren. Deze mensen kwamen vaak in de namiddag even langs, maar hadden wel de leukste plekken bezet gehouden.

Effe wennen..

Dekkers, 13-8-2017

Mooie aankomst op steile entree. Daarna volgt de parkeerplaats. Eh..toch niet.Tussen alle autos bevond zich het tenten en caravangedeelte. Dit geeft esthetisch gezien geen mooi plaatje en alles is grind, weinig groen of bloemen.Hierdoor was onze 1e indruk niet meteen fantastisch. Mobilhomes waren wel nieuw dus prima maar om deze nu bij een toiletgebouw te zetten is wel bedenkelijk. Camping is ondanks de grootte verder wel zeer gemoedelijk en goed georganiseerd. Goede uitvalsbasis voor dagtripjes, het terras van het restaurant is voor deze prijzen prima. Aardig wat gezinnen met 16 plussers en veel mensen die al meerdere jaren hier vertoeven en hierdoor wat kliekvorming zouden kunnen oproepen.

Hoogtepunt voor ons was het Camper terras! Live muziek bij de foodtruck met s'avonds prachtig uitzicht. Gelukkig was deze plek nog niet alom bekend zodat er een knusse sfeer was met leuke acts! Al met al een prima tijd gehad maar we moesten wel ff wennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Superstek

Theo, 12-8-2017

Resturant is goed personeel vriendelijk eten prijs kwaliteit prima
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Internacional de Calonge in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Internacional de Calonge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Internacional de Calonge scoort een 7.69 uit 10 op basis van 281 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: