Aparthotel Caleta Palace ****

Aparthotel Caleta Palace ****
6,8

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Caleta Palace**** bij :

153 reviews over Aparthotel Caleta Palace in het Nederlands

nooit meer!

Zonneke, 11-6-2017

We waren reeds in dit hotel geweest enkele jaren geleden... niets op aan te merken en tevreden terug naar huis... maar dit jaar , verschrikkelijk !!

Er was daar een groep jongeren ( +/- 300 kinderen tussen de 13 en 16 jaar ,voetbalploegen) gelogeerd gedurende 5 dagen, waarvan er wij 7 waren... ik moet er geen tekening bij maken wat we daar meegemaakt hebben...

van nachtrust geen sprake,; in het restaurant lawaai en onbeleefde toestanden, wachtrijen aan het buffet... enz

We zijn in plaats van uitgerust en opgeladen, moe en gefustreerd terug naar huis gekomen...

Gereisd met partner in juni 2017

DE Toplocatie van platja d'aro. super.

remco schraven, 8-9-2016

Zeer mooie ligging. Veel ruimte. Geweldige kamer. Dochter van 17 die lekker kon stappen. Voelen ons erg senang in platja. Liefst volgend jaar weer! All inclusive beviel ons heel erg. De cava ook. Doet de barman heel goed zijn best op.

SUPERVAKANTIE!

Debbie, 1-9-2016

Wij vertrokken met een klein hartje na we de reviews hadden gelezen.

Dit was echter voor niets nodig. Het personeel zelf is super vriendelijk.

Het hotel en de kamers waren proper en werden dagelijks gepoetst.

De handdoeken als ze gebruikt waren dagelijks vervangen.

Het ontbijt, de lunch en avond eten waren zeer gevarieerd en gewoonweg vers en lekker. In de snackbar iets minder gevarieerd. Het lange wachten aan het restaurant wil ik wel even toelichten.

De mensen klagen hierover, maar vergeten er wel bij te zeggen dat dit enkel en alleen is zodat je aan een propere tafel kan gaan zitten.

Voor je gaat zitten heb je een proper tafellaken, propere glazen en bestek. Zonder dat je de rommel moet opkuisen van iemand anders.

Hebben we ook al voor gehad in andere hotels.

Dan wacht ik liever (max 10min) even op een proper tafeltje.

Er was niet altijd plaats aan het zwembad, maar dan gingen we gewoon het trapje naar beneden en op het strand zitten (kiezelstrand), waar altijd genoeg plaats was.

Wel zonder stoelen maar dat stoorde niet echt.

Het hotel heeft over het algemeen een kleine renovatie nodig (zeker de vloeren)

maar wij hebben hier een heel goede vakantie gehad.

Het animatie team is ook heel gevarieerd (Spaans, Nederlands; Engels, Frans) en heel vriendelijk.

Het stadje Platja D'aro zelf is ook heel gezellig, zeker de markt op vrijdag.

Misschien nog 1 minpuntje. Het lawaai van de buiten-unit van de airco op het terras.

Gereisd familie in juli 2016

heel fijn gehad,voor herhaling vatbaar

familie bakker, 20-8-2016

de hotelkamer was groot,ondanks dat er een bed bij was gezet.het eten was goed,heel veel keuze en wij hadden dat eten wat warm hoorde te zijn,ook warm was![wij hebben wel minder gehad in een hotel] personeel is vriendelijk en behulpzaam. het enigste vervelendst wat wij vonden was dat mensen de ligbedden toch gingen "reserveren" terwijl dat het overal aan gegeven was dat het niet mocht....verder ideaal gelegen.trappetje naar beneden en je was op het strand .vlakbij de hoofdstraat met heel veel winkels en erachter de boulevard .was heel gezellig s avonds!volgend jaar weer erheen.
Gereisd familie in augustus 2016

Prima!

fam. Wieggers, 3-8-2016

Zeer ruime hotelkamer. Werd goed schoongehouden. Eten was absoluut ruim voldoende, wachttijd echt niet meer dan 10 minuten.

Jammer dat er in het zwembad niets werd toegestaan (balletje / luchtbedje / etc...)

Strand vlakbij, water zeer schoon. Kiezelstrand best prettig, geen gedoe met zand aan voeten / handdoeken.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Barcelona en Girona goed bereikbaar.

Opvallend: veel geklaag over eten / wachttijden. Daar kunnen wij ons absoluut niet in vinden. Onzin. Verwend gedrag.

Gereisd familie in augustus 2016

Kan beter

Barbier, 15-7-2016

Zwembad erg klein voor de kids erg saai mag nog geen balletje mee het water in. Strand zijn steentjes. Eten is koud en vies. De locatie verder is leuk direct bij de winkels boulevard. Maar het hotel zelf is geen 5 sterre waard. Geboekt via touroperator de hostes vertelde ons op dag van aankomst smaandags om 19.00 in hotel aanwezig te zijn. Heb een uur zitten wachten nu blijkt dat ze er van 18.00 tot 18.45 was heb haar volgende morgen gebeld om iets te vragen ze neemt niet op dus simpelweg je heb er niks aan !

prima de luce

j. van alphen, 2-5-2016

Goede ligging aan een gezellig strandje, goede wandel mogelijkheden, 5 min. lopen en je staat in het centrum of op de lange boulevard. En een goede uitvalbasis voor o.a. fietstochten langs de kust
Gereisd met partner in oktober 2015

Middelmatig

T & G, 24-9-2015

Personeel...van bar tot kamermeisje, van restaurant tot manager: allemaal super aardig en zeer zeer vriendelijk! Echt werkelijk enorme wachtrijen voor het restaurant. Het eten en over smaak valt niet te twisten, maar dit is werkelijk het slechtste wat ik ooit heb gegeten. Wat kun je in hemelsnaam nu verkloten aan kip, vis, aardappelen? Kip is zo droog als wat en de groentes daar zit geen smaak aan. Ik schrijf nooit recensies, maar dit mogen de mensen echt weten. De ligging van het hotel is Super!! In 10 seconden op het strand (blauwe vlag beoordeling). Maar het eten is echt varkensvoer. Wat overblijft word de volgende dag weer verwerkt, soms tot 2x aan toe. Geen variatie. Ontbijt is Elke ochtend hetzelfde. Brood is droog. Het is eenzijdig eten. Verder veel Spanjaarden, rumoerig tijdens het eten. Gelukkig zeer weinig associale Russen. Het hotel is voor een groot gedeelte gereserveerd voor Spanjaarden en voor een bepaald percentage voor buitenlanders. Daarom absoluut geen associaal volk.
Gereisd met partner in september 2015

nooit meer

Paul Lipsch, 2-9-2015

Zeer slecht hotel. Verouderd hotel. Onvriendelijke medewerkers aan de bar. Zeer lange wachttijden aan de Bar ( 20-30 minuten wachten op je drinken). Onacceptabele wachtrijen bij de eetzaal. Eetzaal veel te klein voor het aantal gasten.

Rommelig terras, veel te weinig stoelen.

Zeer zeker geen aanrader...

Gereisd familie in juli 2015

Erg mooi

Linda, 26-8-2015

Het hotel was prima, een beetje verouderd maar de kamers waren erg schoon.

De ligging was super mooi, gelijk aan het strand.

Een groot nadeel vinden wij de enorme rijen voor het restaurant, zowel sochtends als savonds sta je erg lang in de rij voordat je het restaurant in kan.

Voor de rest een super vakantie gehad.

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Caleta Palace in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Caleta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Caleta Palace scoort een 6.77 uit 10 op basis van 158 reviews.