Hotel Bulevard **

7,2

8 reviews over Hotel Bulevard in het Nederlands

hotel met disco

Carla, 3-2-2011

Onder het hotel is een disco, want 's nachts wel voor lawaaihinder zorgt. Prima gelegen in de drukste straat van Playa. Ideaal om terrasjes te gaan doen, strand is vlakbij.

Goed hotel voor jongeren.

Gereisd met partner in juli 2004

teleurstellend

victoria, 17-8-2010

Toen wij aankwamen in het hotel was ik zeer ontevreden over de kamer! de kamers zijn heel klein en het bed slecht, de tv was ook heel klein,je kan beter een apartement nemen in playa d aro. Het ontbijt was ook heel slechts elke dag hetzelfde en de broodjes waren hard ook lag het fruit (apels en peren) al dagen op de zelfde schaal het stof kon je er van afblazen. verder was de plaatst wel oke maar als je niet van drukte houd moet je niet in dit hotel verblijven s'avonds hoor je super veel lawaai.
Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel aan drukke weg

Jorieke, 10-8-2009

Het hotel is gelegen aan de hoofdstraat waar je nogal wat overlast van het verkeer en de jongeren. Maar dit betekend ook dat je 's avonds mooi mensen kan kijken.

Playa is een mooie stad alleen begint het uitgaansleven pas om 03:00 uur.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bulevard bij:

prijs kwalitijd en rechtover bar "BONA"

Aerts Stephan, 11-7-2009

Wie van drukte houdt en bij alles kort bij, temidden van ontelbare mooie winkels en

eetgelegenheden en als vlaming tegen bar "BONA".

Gereisd met partner in juli 2009

Goed, schoon hotel.

Simone Provenzano, 31-7-2008

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Ontbijt is wat eentonig als je het 2 weken moet eten. Ligging is echt super!! Lopend naar het strand en de winkels!!

Gereisd met partner in juli 2008

Gillend naar huis (na 1 nacht)

Branten, 25-7-2008

Het bed en de herrie van de airco waren zo bar slecht dat wij hier absoluut geen redelijke nachtrust konden krijgen. Het bed was zo hard als een plank en de vering deed gewoon pijn aan je lichaam. Ook het kussen leek wel een opgevouwen handoek met een kussensloop er omheen en dat bovedien stonk naar het zweet van de vorige bezoekers. Voor de rest was het hotel ok met die verstanden dat het 2 sterren betreft. Maar voor 2 sterren had ik toch minimaal een redelijk bed verwacht. Wij zijn woensdag in de middag aangekomen en donderdag om 7 uur in de ochtend gillend naar huis vertrokken ondanks dat de plaats zelf leuk was. Wij hebben dit echter niet aangegeven aan de hostes.
Gereisd met partner in juli 2008

Joost, 20-8-2007

Perfecte ligging aan de boulevard. Netjes en schoon. Op een paar minuten lopen van het mooie grote, brede zandstrand. Op een minuut op 5 loopafstand een grote gratis parkeerplaats (waar op vrijdag markt is en je dus niet mag parkeren die dag).
Gereisd met vrienden in augustus 2007

jan ria, 16-8-2007

ik ben er 4 dagen geweest het was voor mijn top
Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bulevard bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bulevard in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bulevard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bulevard scoort een 7.22 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: