Camping Sandaya Cypsela Resort *****

Camping Sandaya Cypsela Resort *****

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,2
  • Sfeer in stad8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Sandaya Cypsela Resort***** bij :

326 reviews over Camping Sandaya Cypsela Resort in het Nederlands

Prima

Toon, 16-8-2017

Je kunt achter op de canping zittem en dan moet je 1 km lopen voor bakker en receptie en zwembad en de camping zit niet aan het strand
Gereisd familie in augustus 2017

mooie camping

NVG, 13-8-2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad op Sandaya, sanitair was over het algemeen schoon en de douches prima. Het zwembad en voorzieningen waren prima, lekkere verse broodjes in het winkeltje. Ideaal ook dat de supermarkt zo'n grote keuze heeft, daardoor hoef je niet perse van de camping af. Het restaurant verdiend een aandachtspuntje, wij werden bij Le Palmeras zeer onvriendelijk te woord gestaan, dat er na 20.30 uur niet meer buiten gegeten mocht worden en vervolgens werden de menukaarten uit onze handen gegrist! Binnen gaan zitten en na een half uur kwam er nog niemand, dus zijn we weggegaan. Afhaalpunt is prima. We hadden een ruime plek in zone E, wel veel mieren en lawaai of stank van de waterzuivering. Niet fijn als je buiten zit te eten. Sommige plaatsen zijn niet handig ingedeeld door bomen die midden op de plaats staan, daardoor moesten we wat schipperen met de plaatsing van onze tent. Jammer ook dat er halverwege de lanen geen kleine doorgang naar t toiletgebouw zit.

Harry Van Den HEUVEL, 11-8-2017

bediening restaurant boven zwembad niet echt geweldig, De animatie s avonds voor volwassenen gaat elk jaar steeds meer achteruit, het is echt verschrikkelijk in vergelijking met een andere camping.

Pals 2017

Pascal, 11-8-2017

Verrast door ruime staanplaats met volgroeide heggen (e+ plaats) met veel schaduw van bomen. Campingterrein netjes door dagelijks vegen van oa wegen. Toiletgebouw 3 wat verouderd en door drukte niet altijd schoon (ligt meer aan gebruikers dan aan schoonmaakdames). Andere toiletgebouwen gerenoveerd en dus beter. Busservice naar strand prettig. Grote supermarkt op terrein zelf. Strenge bewakers mbt geluid na 00h.

Mooie maar grote camping

IG, 11-8-2017

Mooie camping met een geweldig zwembad. Pendelbus naar strand is ideaal en rijdt een groot gedeelte van de dag om het half uur. Campingwinkel heel uitgebreid assortiment en betaalbaar. Wij hadden geen wachtrijen bij de receptie werden gelijk geholpen.

Nadelen:

Grote camping en wij stonden achteraan dus ver lopen naar zwembad. Tip neem step, skateboard of spacecooter mee voor kids.

Geen plaatsje in de buurt waar je lopend naar toe kunt. 1x terug gelopen van pals maar dat is bijna niet te doen langs de drukke weg af.

Restaurant erg druk en te weinig personeel. Het was rennen en vliegen voor de obers.

Al met al heerlijke vakantie gehad. Volgend jaar gaan wij op zoek naar kleinere camping vlakbij boulevard.

Gereisd familie in juli 2017

Camping met Franse slag, geen Spaans Resort

Erik, 11-8-2017

Net terug van onze 9e vakantie in 13 jaar op Cypsela. De strandjes en dorpjes in de omgeving van de camping maken het verblijf elk jaar weer een genot.

Het personeel bij de receptie straalt geen enthousiasme meer uit. Ze komen kennelijk niet van de camping af en weten dus niet dat je inmiddels achterom over een geasfalteerde weg met je stadfiets prima naar het strand kunt fietsen.

Bij de bar komen we al een paar jaar niet meer: te druk en het personeel weet niet hoe ze het aan moeten pakken. 's Avonds een barretje op zoeken op het strand is daarentegen erg leuk.

Sinds enkele jaren heeft de nieuwe Franse eigenaar, Sandaya, wel geïnvesteerd in uitbreiding van het zwembad maar ook in nog meer stacaravans. Dus zwemmen is er nauwelijks bij, op drukke dagen is het staand afkoelen. Defecten in de toiletgebouwen, losse wc-brillen, verdwenen douchekoppen, verstopte urinoirs worden niet goed hersteld. En dat valt de ANWB inspecteurs die we tegenkwamen niet op.

Dit jaar is er bezuinigd op personeel: voorheen liep er 24/7 een schoonmaakster in elk toiletgebouw, dat is niet meer het geval.

Ook de beveiliging lijkt het niet aan te kunnen, veel niet geregistreerde bezoekers van buiten.

De winkel en de drukke bakker op de camping zijn prima. Rustige en zeker net zo goede restaurants vinden we in dorpjes in de omgeving en aan het strand.

Er komt ander publiek dan in de jaren voorheen.

Waar de camping voorheen de 9 zeker waard was, is het nu een magere 7. Wij gaan op zoek naar iets anders.

Gereisd familie in juli 2017

Groot , groter , Massaal

Van der Horst, 9-8-2017

Een camping met 800 plekken , dat maal 3 of 4 mensen. Is dus ergens tussen 2400 en 3200 mensen. Dranghekken bij de bakker zegt genoeg. Het huisje ( de color serie) was erg netjes, met goede bedden. Verder alles druk, erg druk. Er niet aan toe gekomen om bij het restaurant te eten ivm wachttijden. De camping heeft een beetje hoog Brabantse stukadoors gehalte. Receptie staan lijnen uitgezet ivm de vele mensen. Drie of vier balies met receptionisten, welke een standaard verhaal afdraaien. Een enorme supermarkt met een prima betaalbaar assortiment. Wel wat rumoer 's avonds op de camping door de jeugd of horeca in de buurt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. De regio is wel erg leuk. Dus op zoek naar een kleinere camping
Gereisd familie in augustus 2017

Ton Van ROOIJ, 9-8-2017

Het formaat van onze kampeerplek (E+) was prima. Iets minder fijn was het directe uitzicht op de tl-verlichting van het toiletgebouw.

We waren erg te spreken over de hygiene van de sanitairgebouwen; er leek 24/7 iemand aanwezig te zijn. Ook de tuinvoorzieningen waren zeer verzorgd; werd perfect bijgehouden.

Het zwembad heeft onlangs een update gekregen begreep ik. Het ziet er netjes uit. Echter voor pubers schiet het nog steeds tekort. Evenals het aantal ligbedjes helaas!

Klaas WILTING, 9-8-2017

Geweldige camping en super winkel. Vriendelijk personeel en restaurant was zeer goed

Goeie camping

Stijn LIBBRECHT, 9-8-2017

Voor het algemeen zijn we wel tevreden over de camping. Het is een grote camping met veel voorzieningen. Bij aankomst wordt je begeleid en dat was wel nodig omdat we heel wat manoeuvreerwerk nodig hadden om er te raken. De aangeduide plaats was niet bereikbaar voor ons en we kregen dan een andere niet zo'n grote plaats. De drempel was er zeer hoog en we hebben moeten draaien op het voetbalveld om er op te raken (de buren hadden zelfs schade aan de camper om op hun plaats te raken).
Gereisd anders in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Cypsela Resort in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Cypsela Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Cypsela Resort scoort een 8.03 uit 10 op basis van 435 reviews.