Camping Sandaya Cypsela Resort *****

356 reviews over Camping Sandaya Cypsela Resort in het Nederlands

Mooie camping maar...

Dirk, 2-10-2017

Mooie camping maar...

Pro:

- veel te doen, je vervelen is onmogelijk

- goede locatie en dichtbij alles, groene omgeving

- goed onderhouden camping behalve de uitrit...

- lekker restaurant maar kan veel beter, is aan de lopende band

- leuk zwembad zowel voor groot als klein, wel wat te ondiep

- mooie onderhouden camping, respect voor de onderhoudscrew

- uitstekende bakker en supermarkt

Contra:

- heel onprofessioneel personeel en heel onbeleefd

- matrassen als beton

- ​geen service en niet klantvriendelijk

- veel overlast van mieren over heel de camping en huisjes

- de uitrit van de camping is schrijnend, offroad voor caravan en mobilhomes

- Sandaya klantendienst is een ramp

- in deze camping ben je niet meer dan een nummer

- schandalig dure WiFi met nog schandaliger bereik

- animatie trekt op niets en mini-disco is elke dag hetzelfde

- heel heel heel druk in het seizoen

- receptie niet behulpzaam, geen talenkennis en lui

1x was genoeg, voor ons nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

wordt steeds minder, lawaai in de nacht!!

mw, 22-9-2017

+ ruime plaats

+ goede schaduwplaats

+ buiten netjes onderhouden

+ animatiebegeleiding zijn enthousiaste jongeren

- de nachten zijn echt verschrikkelijk lawaaierig, heel vaak met receptie en bewaking over gesproken maar ze krijgen het niet onder controle

- sanitair gebouw A is echt oud en niet goed onderhouden

- handdoek leggen op zwembad bedjes verschrikkelijk!

- lifeguards bij het kinderbad continue met telefoon en elkaar bezig en weinig met toezicht houden.

We komen hier al jaren maar sinds de stacaravans de overhand nemen gaat het vakantiegevoel en de mentaliteit van de mensen echt achteruit! Er wordt weinig tot geen rekening gehouden met de mede kampeerders die in een tent slapen. Kleine kinderen, volwassenen, van alles loopt er de hele nacht door over de camping te spoken en schreeuwen waardoor je nog vermoeider terug van vakantie komt dan toen je ging. Dit is echt een vieze nasmaak aan een mooie vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi camping, leuke omgeving, nooit via TO!

Margreet, 3-9-2017

Mooie, nette, grote camping. Schoon, vuilnis wordt regelmatig opgehaald en de hele dag wordt er geharkt en gesnoeid. Mooi zwembad, wel druk maar dat was te verwachten. Streng toezicht door badmeesters. Fijne supermarkt met groot assortiment en nette prijzen. Afhaal/snack was goed maar duur. Waren leuke eetgelegenheden op de camping. Zag er gezellig uit, maar daar zijn we niet geweest. was veel te doen in omgeving zie tips. Touroperator accomodaties zijn oud en vies. Liggen helemaal achterop veld G van de camping. Is 800 meter lopen (dus broodjes halen is 1,6 km!!) Hutje mutje gesitueerd. Advies om hier zeker niet te boeken!! Aanrader zijn de "color" mobile homes. Mooi aangelegd en zeer verzorgd.

Mooie uitval basis voor Girona, Barcelona en vele leuke stranden. Prachtig weer gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heerlijke camping

M. Bakker, 3-9-2017

Heerlijke camping onder de pijnbomen. Zijn nu voor de 3e keer geweest en voelt als thuis komen. Voor het eerst in luxe lodge tent. Was geweldig! We komen volgend jaar graag weer.

Bij het zwembad was het dit jaar wel wat druk, maar dat mocht de pret niet drukken.

Tip: zorg voor voldoende bezetting bij de bar boven het zwembad

en misschien leuk om de game-hal uit te breiden

Gereisd anders in september 2017

M., 1-9-2017

Grote drukke camping met mooi gezellig zwembad en bus naar het strand. Alleen 's nachts erg lawaaierig.
Gereisd anders in september 2017

Christian GILLARD, 31-8-2017

- Te druk bij zwembad.

- Geen controle op reserveren van bedjes.

- Sanitair smerig.

+ Recreatie/Animatie

+ Ruime staanplaatsen

Gereisd anders in augustus 2017

Dit is niet langer de Camping die het ooit was

Geen 5*, eerder 3+ en zeker geen resort, 29-8-2017

Goed: zwembadfaciliteiten.

Niet goed:

accomodatie - inventaris niet compleet + lekkage in de keuken --> diverse keren gemeld bij de receptie. Wordt met moeite wat aan gedaan;

tuin bij de accomodatie bij aankomst - smerig --> er lag van alles op grond. Voor kleine kinderen echt niet plezierig;

handdoekenwissel - veel te laat schone handdoeken --> worden 's morgens opgehaald en 's avonds pas weer aangevuld.

Receptiemedewerksters - geen betrokkenheid. Wordt niet adequaat iets opgelost. Geen interesse, geen follow-up.

Luidruchtig personeel - personeel slaapt in appartementen boven de supermarkt. Wij verbleven in een accomodatie die uitkeek op deze appartementen. Regelmatig luidruchtig personeel na 23.00uur. Smijten met deuren. Volgens personele info werd er door een aantal leden ge-blowd.

Kids-club - onverantwoordelijk gedrag van de leiders: kids club duurt tot 13.00uur. Om 12.30 zwierven de kleintjes zonder leiding over de camping. We praten hier over de leeftijd van 4 t/m 9.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mike SANDERS, 28-8-2017

Uitbreiden van zwemgelegenheid zou zeer gewaardeerd worden en is ons inziens noodzakelijk
Gereisd anders in augustus 2017

leuke camping voor de kids

Roebie, 27-8-2017

ruime plekken (wij zaten op comfort plek). Lekker bomen voor de schaduw. Badhuizen schoon en dichtbij.

Jammer dat de animatieshow pas om 22u begint. te laat voor veel kinderen. Beter om 20u mini disco en dan om 21u de show.

Busje naar het strand is oke, maar in praktijk voor ons niet te doen met stoelen koelbox parasol etc.

Twijfels

md, 27-8-2017

Na 6 jaar gaan we toch op zoek naar een andere camping. Sinds Sandaya het heeft over genomen zien we toch achteruitgang. Op de camping zelf verschijnen meer fransen en met alle respect....die vieren toch anders vakantie.

Sandaya kiest ervoor om groter te worden ,meer caravans te plaatsen, maar de voorzieningen blijven achter. Wij zaten dit jaar in een Lodge tent, prima plekje. Geen klachten hierover.

Familie verbleef op een elite kampeerplek ver weggestopt (nieuwe gedeelte). Het Sanitair zoals wij dat gewend waren is niet meer. Alles gaat stuk en wc papier schaars. Sandaya heeft een nieuw zwembad geplaatst voor de kleintjes. Prima maar het is nu wel heel erg druk!!

Cypsela was een geweldige camping, het gaat helaas ten onder aan het geweld van Sandaya, jammer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sandaya Cypsela Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Cypsela Resort in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Cypsela Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Cypsela Resort scoort een 7.91 uit 10 op basis van 535 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: