Appartement Nautic Golf

Uitstekend

4 reviews over Appartement Nautic Golf in het Nederlands

Prima appartement

JdF, 12-10-2008

Zaten in appartement op begane grond, dus eigen tuintje waarvan je naar zwembad kon lopen, wat erg goed was. Appartement zelf was OK, alhoewel de bedden niet echt comfortabel waren. Hadden lakens gehuurd via reisorg., die waren ook nogal magertjes. Omgeving is OK, inderdaad op 150 mtr van strand. Winkeltje top voor brood in de ochtend en de krant.
Gereisd met partner in september 2008

familie Jansen, 20-7-2008

Zijn net terug van 2 weken Nautic Golf, echt een hele leuke omgeving, wel alles met de auto doen. Inderdaad, de campingwinkel is erg makkelijk en om nou te zeggen dat je er 's avonds last van hebt. Nee, af en toe wat muziek maar niets ernstig. We hadden het zwembad vaak voor ons zelf en dat was heerlijk. Strand op loopafstand en andere leuke strandjes in de buurt. Veel te zien en te beleven in de omgeving.
Gereisd anders in juli 2008

Fam. Smit, 22-7-2007

Hebben het hier erg naar onze zin gehad. Veel gemak van naastliggende camping (winkel, bakker, afhaal) maar daarentegen ook geluidsoverlast van hun feesten. Park en appartement waren netjes verzorgd en goed onderhouden. Prachtig zwembad dat voldoende groot was om effe te plonsen. Alleen voor kids op zwembad na weinig vertier. Appartement op begane grond gelegen aan tuin met zwembad is aan te raden met kids, dan kunnen ze zo vanuit eigen tuin naar zwembad lopen en hoef je zelf de tuin niet uit om op ze te letten. Al met al een heuse aanrader.
Gereisd anders in juli 2007

fam van der heiden, 22-9-2005

wij zijn in nautic golf geweest, dicht bij strand, mooi zembad, en vlak bij campingwinkel van playa brava, dus elke morgen verse broodjes en take-away restaurant met o.a.pizza en gegrilde kip

wij hebben het erg naar onze zin gehad

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nautic Golf in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nautic Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nautic Golf scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.