Camping Interpals ****

Interpals
7,6

212 reviews over Camping Interpals in het Nederlands

Gezellige zeer mooie terrassencamping!

jeoff, 26-8-2017

Heel gezellige camping, niet te groot. Als je een tent wil huren doe dat dan bij de camping zelf, die staan op de mooiste plekken en zijn goedkoper. Wij zaten in een 'Canada' tent met uitzicht op zee.

Sanitair is super schoon. Het restaurantje niet heel goed, maar genoeg alternatieven in de buurt.

De camping is niet zo groot en dat vonden wij persoonlijk heel fijn. Onze zoon kon lekker over de camping struinen. Het grindstrand is mooi, ga vooral even via de trappen naar het prachtige naastgelegen baaitje Platja de l'Illa Roja (is een naaktstrand maar de meesten zijn gekleed). We kunnen ook Platje de la Platera aanraden. Heerlijk rustig zandstrand waar veel locals komen en waar de zee niet meteen zo diep is.

Nog een tip: Onder de douchekranen zit een klein hendeltje waarmee je de watertemperatuur kunt wijzigen. Dat hadden wij niet meteen door en anderen ook niet zo te lezen hieronder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

Pieter, 8-8-2017

Een dikke week op Interpals in een huurtent gestaan met twee zoons (5 en 7). Perfect onderhouden en schone camping, gelegen op een heuvel. De eerste dagen zwaar voor de kuiten maar dat went na een dag. genoeg toiletten en doucheruimtes, in de piekuren maar 1 keer een minuutje moeten wachten. De twee zwembaden ogen wat klein, maar omdat de camping ook niet zo groot is was het nooit te vol en konden de kinderen naar hartenlust spelen in het water. Deze camping is ideaal voor kleine voetballertjes, want er is een open-lucht-voetbalzaal met netten er omheen waar altijd wel iemand aan het voetballen is en waar om de dag een toernooi werd georganiseerd door het animatieteam. Soms voor de groten en soms voor de kleintjes. De supermarkt naast de receptie hoort niet bij de camping en is dus groter dan de gemiddelde campingwinkel. Alles te verkrijgen behalve vlees maar er zijn genoeg supermarkten in de buurt (Spar op 300 meter). De animatie was alleen in het spaans en onze kinderen vonden er niet veel aan, maar ja daarvoor moet je naar een mega-camping en dat heeft meer nadelen dan voordelen. Het grootste voordeel van de ligging van Interpals is dat alles op loopafstand is: restaurantjes, winkeltjes en zandstrand allemaal op minder dan 500 meter. Wil je liever naar een echt Costa-Brava-baaitje dan vind je deze op 20 minuten rijden.

Als echte Nederlander heb ik natuurlijk toch nog wat te zeiken: honden zijn helaas toegestaan (ik hou niet van geblaf in de nacht), de bar/restaurant naast de camping zet soms plotseling midden in de nacht de muziek zo hard dat iedereen wakker schiet, en helaas komen er op deze camping ook Fransen (die om 22:00 uur op 10 centimeter naast je tent nog vis gaan roken op de barbeque, waardoor je hele tent onder de rook staat, veel te hard over de camping scheuren met hun auto, of die niet doortrekken na een toiletbezoek). Daar kan een camping natuurlijk niks aan doen maar ik wou het gewoon even kwijt.

In ieder geval komen wij hier zeker nog een keer terug, maar dan met een caravan, dan kan je tenminste verkassen als je Franse buren krijgt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellige, goed onderhouden camping

Laura, 5-8-2017

Schoon sanitair, veel schaduw, kinderen vermaakten zich prima.

Bij de kant en klare tenten zou het makkelijker zijn als er vaste parkeerplekken zijn

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Interpals bij:

Heerlijke familiecamping met alles wat je wilt

Kirsten, 1-6-2017

Wij houden niet van vaak hetzelfde, maar we gaan dit jaar voor de derde keer naar Interpals.

Onze kinderen van 6 en 9 kunnen lekker over de camping struinen. Er zijn speelvelden, kinderclub en een overzichtelijk zwembad met altijd toezicht.

Het sanitair is altijd schoon en ruim voldoende.

Het restaurant op de camping is niet super, maar voor een drankje en ern ijsje prima. In de naastgelegen snackbar kun je patat, verse pizza en shoarma krijgen.

Het strand is prima te lopen. De restaurantjes in de buurt zijn prima. Verder heerlijk dat er een supermarkt aan de camping zit. Maar een stukje terug vind je nog een aantal supermarkten en handige bazaars.

Pals is met het kasteel ook erg de moeite waard. En de omliggende kustplaaties ook.

Barcelona is slechts 1,5 uur, dus voor een dagtocht ook prima te doen.

Wij vonden het super!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wij gaan weer

Mandy, 6-4-2017

Wij zijn afgelopen jaar voor het eerst op de camping geweest. Wij zaten in een tent van de camping zelf. Deze vonden wij veruit het mooiste en stonden op een goede plek. De tenten van andere organisaties waren kleiner/minder mooi en duurder.

De tentjes onderweg naar het strand zijn leuk en lekker. Je kunt er heerlijk eten voor weinig.

Het strand is mooi, lekker breed en de camping ligt dichtbij mooie baaitjes. Zo heb je alles bij elkaar. Wij gingen wel met de auto naar de baaitjes.

wij zijn nog nooit naar een zelfde camping terug gekeerd maar doen het dit jaar voor het eerst wel. Dat zegt genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super fijne camping!!

EEngels, 1-9-2016

Wij zijn in augustus 2016 met onze kinderen van 3 en 5 jaar op deze camping geweest en wij hebben een top vakantie gehad!

Wij hadden een bungalowtent gehuurd via touroperator en hadden een mooie ruime plaats met uitzicht op zee. Het is inderdaad even een klim maar dat weet je met een terrassencamping.

Wat wij fijn vonden is dat de camping niet te massaal is en dat het er 's avonds lekker rustig was. Geen herrie van bijv. een disco.

Het sanitair zag er mooi uit en er werd ook goed gepoetst. Nooit hoeven wachten om te douchen bijvoorbeeld. Bij het bovenste toiletgebouw waren de douches alleen vaak of ineens heel heet of koud waardoor wij besloten naar het andere toiletgebouw te gaan.

Het zwembad was ook prima. Nadeel vonden wij dat er geen peuterbad was dat geleidelijk af loopt. Ons dochtertje van 3 wilde daarom de eerste week niet zwemmen terwijl ze bij vrienden van ons op de camping zo het zwembad in liep.

Het restaurant is prima maar niet hoogstaand en ik denk dat ze hier meer uit zouden kunnen halen. Je zit hier wel gezellig.

Afstand naar het strand is wel wat verder dan 400 meter maar goed te doen. Wel een drukke weg er naar toe waardoor je de kinderen goed bij de hand moet houden. De zee is hier gelijk diep dat is een nadeel. Wij gingen liever naar Estartit war het strand langzaam in zee afloopt.

Wat ons betreft zeker een aanrader deze camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeker niet de mooiste camping aan de Costa

Dennis, 28-8-2016

Wij hebben op deze camping een tent gehuurd via een organisatie.

De tent was prima in orde met alles wat je nodig hebt alleen liggen deze tenten op slechte plekken op het bovenste gedeelte van de camping, een behoorlijke klim dus.

De plekken op deze camping zijn zéér klein dus de auto kan bij 90% van de plekken niet meer bij de tent staan.

Sommige plaatsen lagen gewoon tussen andere plaatsen. Je had geen vrije kant waardoor je tussen de tenten door, over andermans plaats heen moest om naar de weg te komen.

Heb staanplaatsen gezien waarbij je je scheerlijnen om die van de haringen van de buren kunt doen, zo kort op elkaar, soort Italië praktijken.

Auto moet dus op de algemene parkeerplaats, de meeste zijn met borden niet aangegeven, dus dit resulteerde enkele keren op een woordenwisseling met de campingbeheerder, die om het half uur met zijn golfkarretje met kladblok kwam kijken of alle auto's wel goed staan, om vervolgens daarna kentekens op te schrijven van diegene die fout stonden zodat de eigenaar opgespoord kon worden.

Een stacaravan huren op het nieuwe gedeelte hélemaal achteraan op de camping zou ik zeer zeker niet aanraden, dat is echt een waar caravandorp met 2 meter tussen je voorganger en helemaal afgelegen.

ook bij de bar is er voor kinderen weinig te doen geen muziek en er is daar een saaie sfeer.

vorig jaar stonden wij op Camping Internacional de Calonge en dat is niet te vergelijken met deze camping, veel gezelligger met veel grotere plaatsen.

Enkele pluspunten zijn dat op de receptie aardig personeel zit en dat van de 2 zwembaden de achterste verwarmd is en het sanitair zéér schoon is.

Het strand die erg mooi is, wel 600 meter lopen en niet de 400 die wordt aangegeven.

Wij gaan hier in elk geval nooit meer naar toe en zullen deze camping ook niet aanraden aan anderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

hele kleine plekken; mooie locatie

maja, 25-7-2016

Fantastisch uitzicht op zee. Je loopt er ook zo heen. Volop eetgelegenheden vlak bij de camping. Wij hebben het hier heerlijk gehad.

Sanitair in alle drie gebouwen mooi. Bovenste gebouw heeft niet continu warm water. Lastig bij douchen (vooral de mannen). Medewerkers heel vriendelijk en correct. Helpen je de caravan op de plek te manoeuvreren. Absoluut pluspunt: sanitair is echt superschoon. De dames poetsen de heel dag door en verdienen een dik compliment!

Wij hadden twee heel mooie plekken helemaal bovenaan de camping. Maar deze camping moet eigenlijk opnieuw worden ingericht: de meeste plekken zijn echt heel klein. Denk aan circa 70 m2 voor een grote plek. Op zich genoeg voor jou; maar je buren zitten dan wel ongeveer bij je op schoot. Kortom: dit past écht niet meer. Menig caravan- of tentbezitter zagen wij met een wanhopige blik rondkijken tijdens het opbouwen van voortent of tent.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Eerste keer en redelijk goed bevallen

P-en-R-trips, 18-7-2016

Wij waren dit jaar voor het eerst op deze camping en het is ons over het algemeen wel bevallen. Camping plekken zijn echter niet al te groot, en wij stonden naast een paar mobile home's waardoor er wat weinig parkeerruimte is, maar in het voorseizoen is dit nog wel te doen. Persoonlijk vinden wij de camping wat minder geschikt voor kinderen, en als je bijvoorbeeld slecht ter been bent. Is namelijk een echte terassen camping tegen de heuvels op. Beneden (doorrijden tot aan de rechter achterkant) is er genoeg beschutting van de pijnbomen. Toiletten en douches worden hier goed schoon gehouden en er is altijd warm water. Vlak naast de camping is een grote suprmarkt incl. bakker. De cafetaria op de camping verkoopt o.a. ook Hollandse snacks, maar de kwaliteit vonden we over het algemeen wat minder. Camping ligt op een redelijke loop afstand van het strand, let wel de weg ernaar toe is redelijk stijl naar beneden en uiteraard op de terugweg weer stijl naar boven. Verder geen opmerkingen.
Gereisd met partner in juni 2016

Erg fijne camping

Jvk, 3-7-2016

Het is een fijne camping. We zaten in een bungalow en die was schoon en voldoende voor een goede basis. Het strand is ongeveer 600 meter lopen. Echt de moeite waard. Heerlijke zee om in te zwemmen. In de buurt zitten veel supermarkten. Het zwembad is mooi en goed onderhouden. Echter er staat vaak een windje waardoor het voor kleinere kinderen wat koud is.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Interpals bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Interpals in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Interpals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Interpals scoort een 7.63 uit 10 op basis van 233 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: