Appartement Ducat del Golf

Ducat del Golf

3 reviews over Appartement Ducat del Golf in het Nederlands

Rob & Conny, 8-1-2007

Heerlijk rustig kleinschalig appartementengebouw. Geen overvol zwembad en om 00.30 uur kun je gerust nog een baantje trekken. Dicht bij een rustig strand. Via het strand is Playa de Pals lopend bereikbaar waar gezellige en goede restaurants zijn. De appartementen verschillen van elkaar. De laatse twee jaar een rustige bungalow in de tuin. Camping met winkel op 200 meter. Restaurant op 50 meter. Direct gelegen aan grote golfbaan. Je bent wel afhankelijk van een auto. Een aanrader voor mensen met kinderen die rust zoeken. Prima appartementencomplex.
    Gereisd anders in januari 2007

Tina, 7-1-2007

Wij zijn hier geweest in aug. 2006. Geen goede ervaring! Er was niets, maar dan ook helemaal niets te doen. Bereikbaarheid was zeer slecht. Slecht aangegeven, en allerlei omleidingen. Appartement was vies en stoffig, kranen lekten, pannen vies, etc. De bedden lagen slecht, waren ook veel te kort, mijn man kreeg erg last van zijn rug. Ligging van ons appartement was prima t.o.v zwembad. We waren heel blij dat we een auto gehuurd hadden de hele week, want we zijn de hele tijd weggeweest om vertier te zoeken, het was er een hele dooie boel. Absoluut geen aanrader. Kies je voor deze regio, ga dan a.u.b naar Playa de Aro. Daar hebben we wel hele goede ervaringen.
      Gereisd anders in januari 2007

Tonny Bergman, 24-7-2006

Goede ligging t.o.v. Zee nml. 50 m. Echter geen boulevard voor te flaneren. Rustige ligging en op complex mooi gelegen zwembad met grasveld. Appartemente zijn gelege rondom zwembad.

Voor een rustige vakantie is dit een uitstekende keuze. Supermarkt, midgetgolf, cafetarie en golf op 50 m. Afhaalmogelijkheden bij restaurant op 50m aan strand.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ducat del Golf in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ducat del Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ducat del Golf scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: