Hotel Mont Palau ***

5,7

23 reviews over Hotel Mont Palau in het Nederlands

Vreselijk gedateerd hotel! Geen 3 sterren waard

Anmi, 19-8-2016

Onbegrijpelijk dat dit hotel aangeboden wordt als 3 sterren waardig. Ik had al rekening gehouden met de prijs/kwaliteit verhouding en de beoordelingen. Ik had gehoopt dat de beoordelingen wat hadden opgeleverd ter verbetering van het hotel maar helaas! De kamers zijn gedateerd, onze eerste kamer was vreselijk, de balkondeuren sloten niet goed, de airco werkte niet en in de badkamer een emmer die als prullenbak functioneerde. De bedden waren ook rampzalig. Wij hebben om een nieuwe kamer gevraagd, dit was moeilijk uiteindelijk was het mogelijk en de kamer zag er beter uit maar eenmaal op balkon werd ik depressief van het uitzicht deze keek uit op een betonnen patio zonder enige zonnestralen. Uiteindelijk werden mensen die op die dag zouden arriveren verplaatst naar een andere kamer en was het ineens toch mogelijk om een andere kamer te krijgen op de 4e etage met uitzicht op het dorpsplein. Dit maakte het wat aantrekkelijker alhoewel er nog veel achterstallig onderhoud op de kamer was en stof onder de bedden. 's Nachts regelmatig rioollucht in de kamer voelde niet gezond.

Het eten was slecht, soms zat er iets bij! Veel buiten de deur gegeten. Dus veel extra kosten gemaakt. Met die hoeveelheden die de Russen opscheppen loop je regelmatig iets mis dat niet aangevuld wordt. De prijzen van de drankjes bij het zwembad zijn niet aantrekkelijk om daar een middag te liggen. In het restaurant waren de drankjes leuk geprijsd maar daar ga je niet voor de gezelligheid zitten. Personeel is over het algemeen wel vriendelijk. Het enige positieve van het hotel is de ligging aan het dorpsplein, in het centrum en dicht bij het strand. Pineda de mar is echt een aanrader maar niet in dit hotel op basis van HP. Op basis van logies kan ik me nog enigszins voorstellen omdat het buiten leven in Pineda gezellig en betaalbaar is. Let vooral op de prijs die je betaald voor je reservering. Ik vond het niet het geld waard, er was een stel die hebben voor dezelfde vakantie € 400,00 meer betaald.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heeft make over nodig

Kaatje, 13-8-2016

Hotel verpauperd. Veel stuk of versleten. Kregen kamer waarvan deurslot stuk was. Even duwtje en hups naar binnen. 3 pers kamer geboekt , was niet bekend?

Sanitair uit jaar 0 en gescheurd, afgebroken. De huishouddames wisten er toch nog iets van te maken. Dit hotel zeker geen 3* waardig.

Ontbijt was oke, jammer vaak vanalles op of laat aangevuld. Avondeten aan de Russen aangepast. Veel en smakeloos. Hotel heeft potentie maar is laks in onderhoud . Ligging aan gezellig pleintje en via winkelstraatje naar zeer fijn strand ! Oja water probleem en lift vaak Out of Order. Zaten vrij hoog . met strandspullen niet handig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Anne, 7-8-2016

Mijn vriend en ik zijn erg tevreden over ons verblijf dat 10 dagen duurde. Het is een gezellig oud vissersdorpje waar de locals in de meerderheid zijn. Niet veel hoge appartementen complexen, waar de Costa Brava toch wel een beetje om bekend staat. Het (zand)strand is erg dichtbij, net als het station (ong. 800 meter). We zijn met de trein naar oa Barcelona, Gerona, Calella en Blanes geweest. Echt aan te raden. Als je van veel winkelen en uitgaan houdt dan is in Pineda de Mar niet veel te beleven, maar de omliggende plaatsjes kun je makkelijk bereiken met trein, taxi of auto voor vertier. Het personeel van de receptie vond ik persoonlijk niet zo vriendelijk, de housekeeping & ontbijt/diner personeel daar in tegen is super vriendelijk!! Kamers zijn oké met goede bedden. Helaas geen minibar aanwezig en een klein balkon, maar op het plein en in de winkelstraat zijn genoeg gezellige terrasjes (vooral het barretje met de gekleurde plastic stoelen in de winkelstraat is erg leuk en bijna altijd wel druk). Het eten is gevarieerd. Wij hebben absoluut niet de hoofdprijs betaald en hadden niet zoveel verwacht maar het is ons heel erg meegevallen, we hebben een leuke tijd gehad en wanneer we weer naar de Costa Brava zouden gaan, gaan we misschien wel weer naar dit Hotel.
Gereisd met partner in augustus 2016

Muy bien !

Alex, 27-9-2010

In het centrum van Pineda gelegen hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt en diner zeer uitgebreid en gevarieerd. Gelegen aan het centrale plein (plaza), midden in Pineda, waar de lokale bevolking 's avonds bijeenkomt en geniet van de plaatselijke folklore. Als je het hotel uitloopt, naar rechts gaat, passeer je dit plein en je wandelt alsmaar rechtdoor over de Dr. Bertomeu, een lange gezellige winkelstraat om tot slot bij de boulevard, het treinstation en het strand uit te komen. Aan de boulevard bevinden zich twee Nederlandse café's! Zeer aangenaam tijdens de WK 2010, ondanks dat Nederland de finale van Spanje verloor. Naast Pinede, iets zuidelijker, ligt Calella. Als je van shoppen houdt is dat plaatsje zeker aan te raden. Lopend is het te doen, maar je kunt ook de trein nemen. Pineda is een rustig dorp, zonder veel uitgaande (dronken) jeugd en geluidsoverlast. Tip: pas je wel even aan aan de Spaanse gewoonten en tijden!
Gereisd alleenreizend in juli 2010

Matig

Tjaaa, 2-8-2009

Leuk voor een klein weekje. Het is geen vakjantie om uit te gaan of te winkelen. 1 lange straat met 20 winkels met het zelfde. Dan een strand en dat is het. het hotel was matig. Kamers erg klein en balkon hoor uit met ze 2 op zitten. je kan je kont niet keren
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Voor die prijs was het goed!!

van der Voet, 24-7-2009

Het Hotel is oud maar schoon, de kamers zijn niet groot maar goed te doen.

Van het eten moet je niet veel verwachten, het allemaal een beetje smaakloos en iedere avond patat, maar er ligt wel veel lekker fruit.

Maar je kan in het dorpje erg lekker eten bij bar eetcafe 't Pleintje!!

Voor de rest is het een heel gezellig niet al te toeristische dorpje.

Met een goede trein verbinding naar de grotere plaatsjes zoals Loret, Barcelona en Malgrat de Mar.

Wij hebben echt een top vakantie gehad en komen zeker terug!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Dit hotel nooit meer.

Snoeyink reizen, 31-8-2008

Ik verwachtte van een drie sterren hotel wel meer als dit. De badkamer is gewoon oud en niet fris meer. En er wordt volgens mij ook geen onderhoud aan gepleegd. De w.c lekte en de bril zat niet goed vast. Het bad is oud en de pasticlaag komt ervan af. De douche vond ik levensgevaarlijk vooral voor kinderen. Deze zat vast aan de muur en was lastig te mengen. De wastafel was gedeelltelijk verstopt, en de vloer was versleten en zag er vies uit.Het eten vond ik beneden maat. Elke dag zo'n beetje hetzelfde en weinig keus. Veel gefrituurde dingen en als alternatief om erbij te nemen was elke dag patat. Geen rijst of pasta of iets dergelijks. Het eten was ook altijd lauw en niet warm. Ik vond dit heel erg jammer en had dit niet verwacht. Wij gaan nooit meer naar dit hotel. Heel jammer.
Gereisd familie in augustus 2008

dit nooit meer

fam van Doorn en van Eck, 13-8-2008

Dat een reisorganisatie dit durft aan te bevelen is gewoon schandalig. De bedden werden nooit verschoond, 2 keer perdag kregen we friet te eten het was gewoon walgelijk, nooit was er afwisseling qua eten. De hotel kamers werden op de franse slag schoongemaakt, en dan het dakterras het zag er niet uit het zwembad was veel kleiner dan dat er in het boek stond en was vreselijk vies, de trappen in het bad waren verrot en het water troebel.
Gereisd met vrienden in juli 2008

heerlijke tijd!

fam dirksen, 9-8-2008

Een leuk, oud, schoon hotel in het oude centrum van Pineda. Klein zwembad, kleine kamers.

De schoonmaak was top, elke dag schone handdoeken. Veel keuze in eten, je moet gewoon iets anders dan de friet durven proberen! En zoveel vers fruit, heerlijk! De halve uren zijn "aanschuiftijden". 600 m van het strand, dat zelfs in hoogseizoen niet heel vol ligt. Naast het hotel gezellige terrasjes met gemoedelijke bediening en prijzen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Gereisd familie in augustus 2008

boek dit nooit

corine, 3-8-2008

je krijgt een half uut de tijd om te eten, maar je hebt nog geen 5 minuten nodig. zo slecht. wij mochten van half 9 tot 9 uur, maar om half 9 werd al wel opgeruimd en warmteelementen uitgezet, ook werd er niets meer aangevuld. je krijgt het goedkoopste wat mogelijk is, alleen een knakworstje of visstick. zelfs dat of de friet krijgen ze nog niet goed gebakken. alles is half rauw en slap.

onze familiekamer was super, ook netjes opgeruimd, maar het uitzicht is een muur. aan de andere kant van het hotel moet nog erger zijn, want dan kun je de muur aan de overkant aanraken. de balkons staan op instorten. het staat vermeld als faminielhotel, maar die kom je er niet tegen en voor de fransen en polen is het een jongerenhotel. dus veel herrie. het zwembad past in iedere kleine achtertuin, 2 slagen en je bent aan de andere kant. het is absoluut geen 3 sterren hotel, maar hooguit 2 sterren.

Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mont Palau bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mont Palau in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mont Palau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mont Palau scoort een 5.69 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: