Hotel Golden Taurus Park ****

8,4

351 reviews over Hotel Golden Taurus Park in het Nederlands

Mooi, gastvrij, luxe, schoon

Pineda de mar, 27-9-2017

Zwembad was wat koud. Maar dat kwam ook door het wat koeler werd
Gereisd met partner in september 2017

Geweldige ligging en prachtig hotel

Erik Melis, 8-9-2017

Mooi hotel prachtig uitzicht goed eten vlotte bediening vriendelijk personeel onthaal ook in het Nederlands en als je de laatste week van augustus gaat heb je nog kermis en vuurwerk op de koop toe.Wij hebben ons daar reuze geamuseerd en keren zeker weer. De animatie was gevarieerd zowel overdag als in de avond. Volgende keer al in.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi maar niet weer.

Dorry2017, 10-8-2017

Het hotel is voor mensen met kinderen en voor mensen die een drukke omgeving willen perfect.Echt rust krijg je hier niet. Verder staat er beschreven wat wel en niet mag, maar de mensen hebben hier lak . een bed bij het zwembad kan je vergeten daar liggen van s'morgens vroeg tot s'avonds handdoeken op, personeel doet hier niets tegen. Geen luchtbedden e.d. in het zwembad? Het lag er vol mee, met vooral (ook) volwassen inclusief een drankje? Het personeel verder is zeer vriendelijk en behulpzaam maar ook zij kunnen er niets mee. Verder leuke animatie met luide muziek tot laat in de avond. Degene die daar van genieten zeker gaan! Voor ons te druk en ergerlijk dat de kinderen laat over de gangen rennen en schreeuwen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Dit is echt thuiskomen

Heleentje Wijnen, 8-8-2017

Het schilderachtige, authentieke stadje is bewaard gebleven. Het oude gedeelte is een bezoekje meer dan waard. Het kerkje rijst boven het stadje uit. Van 24 september tot 1 oktober 2016 vond er het jaarlijkse folklore en dansfestival plaats. Allemaal folklore en dansgroepen uit de hele wereld, van Sardinië tot Australië, van Griekenland tot België! Heerlijk om mee te maken.

Fijne restaurantjes, nauwe straatjes met verborgen verrassingen, terrasjes op de boulevard maken het tot een fantastisch vakantieverblijf.

Het hotel heeft alles wat een vakantie tot een succes maakt. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooie kamers voor elk wat wils, drie zwembaden (ja ook een binnen!) en animatie voor alle leeftijden. Er rijdt een treintje naar het stadje, dus als je niet ver kunt lopen, dan kun je met het treintje, super leuk want kun je meteen zien wat er allemaal te beleven valt.

Barcelona kun je zo heen met de sneltrein, binnen een groot uur ben je er al.

Absoluut een aanrader! En: er is gelukkig nog geen massatoerisme. Wij blijven hier altijd terugkomen.

Gereisd met partner in september 2016

Mooi maar voor ons niet meer

PascalNL, 6-8-2017

Het is op zichzelf een mooi hotel, een zwembad met animatie en lawaai, 1 zwembad wat dieper zwembad en wat rustiger. Alles netjes verzorgd niets meer en niet minder. Eten is goed maar weinig variatie. Elke dag kip, pasta, pizza. Het smaakt op zichzelf wel maar ook niet echt nom nom nom.

Airco op onze kamer deed het niet volledig dus geen koele kamer, en balkon deur kan ook niet open want tot 1 uur lawaai en om 6 uur begint het weer. (Te)veel Engelsen die hun kinderen maar los laten lopen, schreeuwen, over gangen rennen in de nacht etc.

En voor ons ook belangrijk: Je kunt geen rustig stukje hotel vinden waar je even aan de drukte kan ontsnappen. Als je houdt van drukte, animatie, shows, kinderdisco, gewoon eten dan is dit een prima hotel. Wil je een hotel waar je rust kan vinden en drukte kan opzoeken dan is dit hem zeer zeker niet.

Typisch: Zwembanden mogen niet in het zwembad maar het winkeltje verkoopt.... zwembanden. Handdoeken leggen mag niet maar wordt niet tegen opgetreden ook al komen de gasten pas in de middag op hun bedjes liggen. Teveel bedjes voor te weinig ruimte, te weinig parasols.

Animatie is prima. Receptie is ook prima (met inderdaad Nederlands sprekende dames). Handdoek huren kost 6 euro per week + 10 euro borg. Ligging van het hotel is prima direct aan de boulevard met een tunnel onder het spoor direct aan de overkant. Standboulevard is 's avonds ook gezellig (met voornamelijk locals). Late checkout is mogelijk. Dag voor vertrek na 11:00 naar informeren.

Niet alle kamers zijn volgens mij nog gerenoveerd. Onze kamer was netjes opgeruimd maar had wel schimmel in de badkamer.

Vraag eventueel om een kamer aan de rustige zwembad zijde en einde van de gang.

Station is ongeveer 1 5-20 minuten lopen, in ruim een uur ben je in Barcelona. Eventueel kortingskaart voor combinatie trein + rondrit met bus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een aanrader, voor kinderen maar ook volwassen!!!

Peter en Gracielle, 30-7-2017

Een aanrader! Eten was erg goed, volop keuze in alles. Vers bereid elke dag! Ook voor mensen die vegetarisch of glutenvrij eten was er keuze. Het is er zeer schoon, het personeel is bijzonder vriendelijk en altijd behulpzaam. Nederlands sprekende receptioniste en anders spreekt men meerdere talen. Veel voorzieningen om te sporten aanwezig dus voor elk wat wils. Fijne zwembaden. Gewoon een heel goed hotel! All inclusive is een goede formule voor wie wat meer wil. En anders reken je gewoon 2,50 euro voor een pint van 0.5 ltr af aan de kassa. Mag je niet over klagen. Fantastische vakantie gehad!!
Gereisd met partner in juli 2017

Goed, maar niet meer voor ons

Rachelle Frissen, 21-7-2017

Het hotel op zich is prima. Eten is werkelijk heerlijk. Heel veel wordt ter plekke vers gemaakt/gebakken. Ontzettend veel keuze in brood(soorten) en ook salades. Je kan ook je eigen salade maken. Eetzaal is groot, maar kan denk ik in het hoogseizoen niet mee draaien, toch iets te klein dan. Wij waren 22 tot 31 mei gegaan en het water was niet verwarmd dus veel te koud om te zwemmen! Hebben niet kunnen zwemmen dus. Nog erg weinig animatie in die periode, dus overdag niet veel te doen. Jammer als je ook al niet kunt zwemmen! Er zijn overigens 3 zwembaden. Hotel is erg gericht op Engelsen en het zat ook voor 75% vol met Engelsen... Ik zou wel gewoon all-in pakken, hadden wij ook en is goed. Kamer is goed, maar klein. Leuke gamehal om in de avond te spelen.

Pineda zelf is niks aan. Heel klein winkelstraatje, wat je op een avond helemaal gezien hebt. Wel liggen erg veel kustplaatsjes in de buurt. Pak de trein!! Is kortbij en zeer goedkoop. Retourtje Barcelona was €20 voor ons twee samen.

Gereisd met partner in mei 2017

Droom vakantie

Tanja meijll, 1-7-2017

Ben er geweest in 2015 met man en kids van 3 en 10 all inclusive

Pracht vakantie kids hebben genoten, veel en leuke animatie, mooi zwembad, speelplek en minigolf. Ook met slecht weer kan je er binnen spelen, zwemmen en animatie. Geweldig de thema avonden en dat de kids er ook bij betrokken worden zoals dansjes oefenen en uitvoeren voor alle papa's en mama's.

Heerlijk en divers eten, ruime tijden, goede prijs betreft bijbetaling van dingen die buiten de all inclusive vallen.

Diverse talen gesproken door het team waaronder nl.

Op loopafstand van centrum, callelja. Strand kijk je op uit kan je zo heen rollen bij wijze van.

Lieve aardige mensen die er werken. Kamers mooi netjes en ruim. Bidet in de toilet wat erg prettig is. Badkamer met bad, fohn aanwezig voor de ladies.

Zeer zeker nog een keer waard om te gaan!

Ik zeg doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldig hotel

Jolanda en Ger, 24-6-2017

Voor de 3e keer een heerlijke vakantie gehad in dit familie hotel. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. In 20 minuutjes loop je naar Calella en naar Malgrat ben je in 15 minuutjes gefietst. In het centrum van Pineda huur je voor 7 euro een fiets voor 3 uur. Het hotel heeft meerdere zwembaden waaronder eentje aan de rustige kant. In het andere zwembad is er muziek en animatie, dus voor ieder wat wils. Elke avond is er een leuk programma. Musicals, acrobaten, illusionist, erg leuk. Het eten is gevarieerd en erg smakelijk. Ook voor de kinderen is de animatie super. Kortom, ik heb eigenlijk niks negatiefs te zeggen over dit hotel.
Gereisd met partner in juni 2017

Goeie vakantie met een slecht einde

Kevin, 22-6-2017

Hotel was goed kamers zwembad etc zeer goed animatie team leuk dat was allemaal top. Enige smetje op de reis is dat op de laatste dag je autosleutels en sigaretten uit de kamer zijn verdwenen! Bij de receptie deden ze er niks mee komt misschien ook omdat we echt weg moesten om na het vliegveld te gaan.
Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Taurus Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Taurus Park in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Taurus Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Taurus Park scoort een 8.43 uit 10 op basis van 359 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: