Camping Enmar **

Camping Enmar **
9,3

Uitstekend

50 reviews over Camping Enmar in het Nederlands

Super gastvrij, klantvriendelijk en gezelligheid

Fam uit limburg, 8-8-2017

Mooie familie camping, dicht bij het strand. Leuke stadjes in de omgeving. Over het algemeen veel jonge spaanse gezinnen, die er een ander dagritme op na houden. 23.00 uur stil wordt dan ook niet altijd gehaald. Maar ondanks de gezellige drukte, prima kunnen slapen in onze tent.

Hygiëne op de camping staat op een zeer hoog niveau, zowel in de toiletgebouwen als op de camping. Iedereen is super behulpzaam en de norm van klantvriendelijkheid ligt hoog. Kortom "Top"!!

Goed gedaan camping Enmar.

Gereisd familie in augustus 2017

fijne vakantie gehad

jan r, 5-8-2017

vriendelijk personeel zeer behulpzaam

het is schoon en netjes camping word goed onderhouden

Gereisd met partner in september 2016

Een geweldige camping waar je nog echt gast bent

Cor Jansen, 6-7-2017

De ligging is uitstekend. Het personeel is zeer hulpvaardig.

! toilet gebouw is wat krap maar in het voorseizoen genoeg.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Enmar** bij :

Een camping om terug te komen.

Peter en Christine Peters, 6-7-2017

Bijzonder vriendelijke ontvangst met een welkomstdrankje. Je wordt rondgereden in een golfkarretje naar de, oever het algemeen schaduwrijke, vrije plekken waar je dan je keuze uit kunt maken en eventueel met hulp van medewerkers de plaats betrekken. De mensen bij de receptie, op het terrein ja eigenlijk allemaal zijn uitermate vriendelijk, behulpzaam, Het sanitair is prima en wordt goed schoon gehouden. Dat geldt ook voor het gehele terrein. Lig je aan het heerlijke zwembad, komt ineens een ober langs met verse meloen. Waar kom je dat nog tegen?

Een camping om terug te komen.

Super leuke camping

Jolanda, 24-6-2017

Zeer leuke mooie en vooral schone camping. Sanitair wordt de hele dag door schoongemaakt. Personeel zeer en zeer vriendelijk en behulpzaam. Helpen zelfs met de caravan op zijn plaats te zetten zonder dat er maar wat gevraagd wordt. Echt klasse. Restaurant ook zeer aan te bevelen
      Gereisd met partner in juni 2017

Wij vonden het een geweldig mooie camping.

Jacques Opgenoorth, 18-3-2017

Een super camping . Wij zijn op advies van bekende er heen gegaan, en Geen Spijt. En wat vooral heel fijn was zij waren zeer vriendelijk voor onze gehandicapte dochter wij werden via de goederen lift naar het restaurant gebracht . Al iemand klaagt over rumoer dan moet je een hutje op de hei nemen wan op elke camping is er wel iets . Hier konden wij het niet beter treffen. De mini supermarkt was zelfs bereid om op aanvraag van een product er voor te zorgeenheid dat het de dag erop al daar was . Zwembad klasse santitari werdt goed verzorgd en was zeer schoon . Geluidsoverlast van Spanjaarden is normaal zo zijn die mensen nou eenmaal. Wij hebben van geen enkele persoon gehoord dat het niet goed was . We hebben voor 2017 weer geboekt en direct werdt er rekening meegehouden voor onze gehandicapt . Camping Enmar wij komen Weer met plezier. Tot Ziens.
      Gereisd met partner in oktober 2016

Leuke camping

Fam. van Schoote, 4-12-2016

Leuke camping dicht bij het strand en stadje. De eigenaren zijn zeer aardig en behulpzaam. Het station naar Barcelona is 600 meter verwijderd van de camping.

De winkels liggen in de nabijheid. Van de trein die langs het strand loopt heb je weinig last. Schoon en goed onderhouden sanitair.

De kleine winkel op de camping wordt uitgebreid.

Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastische, nette, kindvriendelijke camping.

Edith Bollen, 21-11-2016

Zeer vriendelijk onthaal. Steeds behulpzaam. Op camping kan je niet verwachten dat het 24/7 stil is. Ook zeer diervriendelijk. Zowel buitenlanders als Spanjaarden zijn er thuis. En dat merk je. Voor ons al 30 jaar de uitlaatklep bij uitstek. Ondertussen zijn de kleinkinderen ook al verkocht. Verheug me om maart 2017 alweer zuidwaarts te gaan. Steevast opnieuw Camping Enmar.
      Gereisd anders in maart 2016

Leuk, maar niet fantastisch

Familie van Gils, 16-9-2016

Aan de camping zelf aan de mensen die er werken, mankeert niks. Er is een (kunst)voetbalveld, basketbalcourt, speeltuintje, zwembad met pierenbad en twee glijbanen en een restaurant. Zelfs aan een wasserette en een mini-campingwinkel ontbreekt het niet. En toch voelde het voor ons niet als de droomvakantie. Misschien omdat het een echte Spaanse familiecamping is. Het is altijd druk, er is altijd rumoer, mede ook door de doorgaande weg waar de camping aan ligt.

Pineda de Mar is gezellig, maar niet heel bijzonder. Tossa de Mar is bijvoorbeeld een stuk mooier. Wel zijn er een paar fijne strandtentjes en kun je op verschillende plaatsen heerlijk tapas eten.

We hebben eigenlijk niet echt minpunten, maar toch zouden we er niet nog een keer terug gaan.

Gereisd familie in augustus 2016

Goede camping

danielle.jacobs, 4-9-2016

Goede camping op een paar honderd meter van het strand. Fijne ontvangst aan de receptie. Werden naar onze plek gebracht en ze hielpen om onze vouwwagen goed te zetten. Wij waren er net op het eind van de zomervakantie. Hierdoor niet zo veel Nederlanders. Spanjaarden waren wel nog goed aanwezig en ook wel te horen. Maar dit stoort ons niet zo. Zwembad is niet zo groot. Apart bad met kleine glijbaantjes die overigens wel super zijn volgens onze zonen. Winkeltje heeft lekker brood en van alles en nog wat. Sanitair was netjes, douches niet echt warm dus ik weet niet hoe dat is als de camping helemaal vol staat. Lekkere koffie in het restaurant, hier niet gegeten. Camping is zeker een aanrader.
      Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Enmar** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Enmar in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Enmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Enmar scoort een 9.25 uit 10 op basis van 69 reviews.