Appartement Bella Costa

Appartement Bella Costa

4 reviews over Appartement Bella Costa in het Nederlands

leon Reeders, 6-9-2006

Het is er vies veel lawaai verf komt van het plafon ook de badkuip is over geschilderd ook daar komt de verf los wc lopen niet goed door en je heb daar niet veel het stadje is ook niet veel en vies.
Gereisd anders in augustus 2006

Mandy, 18-8-2006

wij zijn nu 1 week thuis en ben nu aan het bij slapen en de kinderen ook.

Het is geen familieapp complex het is een jongeren complex.

Ik heb 2 wkn niet kunnen slapen en de kinderen ook van de over last en de leiding deed er niks aan.Als we wilde zwemmen moesten we vroeg gaan want daarna werdt je gewoon weg gejaagd door de duitse jongeren.

Gereisd anders in augustus 2006

Wieteke, 8-2-2006

Ik ben hier vorig jaar op vakantie geweest. We hadden ergens anders voor geboekt in Calella, maar kwamen hier terecht. Maar deze appartementen liggen niet in Calella, maar in Pineda de Mar. Als je echt in Pineda wilt zitten, zit je prima, want er zijn veel winkeltjes dichtbij. Maar naar het centrum van Calella is het zeker een half uur lopen. Het is wel heel dichtbij het strand, nog geen 5 minuten lopen! De kamers waren redelijk. Ook wel aardig netjes, alleen ons bad was helemaal gebladderd. En toen we aankwamen deed een lampje het niet, maar dat was de volgende dag gemaakt. Er zit ook 24 uur per dag iemand bij de receptie. Lift is klein, kunnen maar 3 personen in (zonder koffers).

De bereikbaarheid is ook wel goed, omdat er een toeristentreintje langs gaat. Wel zit er een fitnesscentrum naast waardoor je van 's ochtends 9 tot 's avonds 9 harde muziek hoort.

Gereisd anders in februari 2006

Mart, 22-11-2004

Geweldig voor jongere

Alles op steenworp afstand

vriendelijke mensen

extreem gedrag wordt onmiddellijk aangepakt.

Ik(vader) was er met drie kinderen (21/20/17)

Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Costa in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Costa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bella Costa scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.