Beoordelingen Camping Franceloc Montblanc Park****

Franceloc Montblanc Park****
29 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Montblanc Park****
Ctra. Prenafeta, km 1.8, E-43400, Montblanc

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Montblanc Park**** in Montblanc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Montblanc Park**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Montblanc Park scoort een 7,1 uit 10, op basis van 29 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Montblanc Park**** in Montblanc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Montblanc Park****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Montblanc Park**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 36 vakantiefoto's van Camping Franceloc Montblanc Park**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping Franceloc Montblanc Park**** met andere accommodaties in Montblanc.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,6
7,6
9,0
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie omgeving en leuke camping"vertalen
m_tekath
9,0

25-12-2013 Zeer leuke camping met mooi zwembad en een super glijbaan voor de wat ouderen kinderen.
Montblanc op 3min met de auto , zeer leuk dorp met mooie restaurants waar je nog voor erg leuke prijs kunt eten ( 9,95 euro voor 3 gangen menu) .
Op half uurtje rijden van Tarragona heerlijk rustig strand en nog geen massa toerisme.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
C.Kroes
8,0

15-07-2013 Prachtige omgeving, alle faciliteiten aanwezig. Camping wordt gerund door Frans/Spaans stel, ze zijn inderdaad minder op overige gasten gericht, maar ze doen erg hun best en zijn flexibel als je zelf ook de nodige moeite toont.
Huisje nieuw ingericht, alles ruim voldoende. De bedden alleen zijn funest voor je rug. Relatief weinig vliegen, wel veel mieren en wespen. Wij hadden een wespennest ontdekt bij ons huisje, maar ze deden er alles aan om het direct te verhelpen. Zwembaden geweldig met de vele glijbanen. Op gebied van veiligheid doen ze hun best met badpersoneel, ze controleren streng. Glijbanen zelf zijn niet helemaal kindvriendelijk, de ondergronden zijn van stenen tegels en niet van rubber zoals bij veel andere Franceloc campings. Animatie in de avond luid, maar wij stonden ver genoeg om er echt last van te hebben. Stadje Montblanc is erg mooi.

Met jonge kinderen, Juni 2013
"Redelijk"vertalen
jonker
4,0
2,0
2,0

14-07-2013 Chalet resort gehuurd voor 2 weken.Dit zijn de meest luxe, nr 14 hadden wij, liggen het hoogst met zicht over de camping en op de bergen. Vloer was heel vies, inventaris half aanwezig, airco werkt niet.Werd niks aan gedaan. Alleen airco gemaakt. het is een franse camping, alles in frans, op zijn frans, beetje Spaans, engels moeilijk. herrie bij zwembad, dreunmuziek tot laat om gek van te worden. Restaurant slecht, wat we bestelden was er niet. Heel veel overlast van vliegen, zowel binnen als buiten. Eindschoonmaak laten doen kost 90 euro, zelf doen kan, maar met een vieze buitenbezem en smerige dweil kom je niet ver.
Wasmachines, 1 voor de hele camping die elke dag stuk was, en weer werd opgelapt na veel gezeur.
Voor jonge kinderen tot 8 of 9 prima camping, voor oudere kinderen of jongeren is het niks. Alles met de auto, We kiezen volgend jaar toch voor een andere camping.

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Mooie camping"vertalen
Robert
8,0

31-08-2012 stacaravan gereserveerd via touroperator. Waren nieuwe chalets. Zag er goed uit. Veel Fransen en Spanjaarden weinig Nederlanders. Inderdaad veel vliegen maar daarintegen geen mug of wesp gezien. Schone rustige camping met veel voor ´jongere´ kinderen

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Goede plek voor kinderen"vertalen
jacc0
8,0

23-07-2012 Leuke camping op rustig gelegen goed afgeschermde locatie met veel faciliteiten voor kinderen. Animatie 's avonds is vooral voor de kinderen leuk. Op kleine 2 km ligt plaats waarop je vanaf camping mooi uitzicht hebt. aanwezig personeel is zeer vriendelijk.
Voor jeugd die wil uitgaan is deze camping niet geschikt.

Met jonge kinderen, Juni 2012
"Hele fijne camping"vertalen
sifloor
9,0

20-07-2012 Wij gezin met 4 kinderen hebben een perfekte tijd gehad op deze camping. We zaten in een chalet Miramar. De nieuwe glijbaan is helemaal top. Alleen voor kinderen van >1.40m. Je kan ten alle tijden eten bestellen om mee te nemen. Alles was heel schoon. Ook het toiletgebouw was erg schoon. 2 Wasmachines tegebruiken voor 3 euro is je was in 30min schoon. Het kan 's avonds wel flink afkoelen daar hadden wij niet op gerekend. Wel veel vliegen. De zee is wel wat verder weg 45km ong een uur rijden.

Met jonge kinderen, Aug. 2011
"Super kindvriendelijk, mooi gelegen park"vertalen
Fam. Idelenburg

12-09-2011 Mont Blanc Park geboekt omdat veel al vol zat. Bij aankomst waren we
niet enthousiast, maar dit veranderde snel. De meeste chalets liggen op
de berg dus mooi uitzicht vanaf de veranda. Accommodatie super schoon; geldt ook voor de gehele camping. Zwembad heerlijk, 2 mooie glijbanen en een mini-waterpark. Verder een sprookjesachtig kasteeltje om in te spelen voor de jongere kinderen en vele speeltuintjes. Onze kinderen van 6 & 8 jr hebben zich uitstekend vermaakt. Het terras was ook erg leuk gelegen. Jammer dat er pas na 20u wat gegeten kon worden en dat het tamelijk lang duurde voordat er iets op tafel stond. Niet super gegeten, maar dat is in het buitenland vaker het geval. De bediening was verder wel netjes en aardig. Jammer dat niet het hele terras werd gebruikt dus met de avondanimatie vaak geen zitplek.
In de buurt genoeg te zien; kloosters, stuwmeer (kanoverhuur), leuke dorpjes. Wij hebben ons prima vermaakt; huidige beoordeling van 5,5 is niet terecht.

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Echt op z'n Spaans"vertalen
Familie Otto
5,0

15-08-2011 We hebben pas na het boeken, de recenties gelezen en hadden er een hard hoofd in. Gelukkig viel alles mee en denk ik dat er de laatste tijd een hoop is veranderd.
's-ochtends was er niet altijd brood aanwezig of je moest er op wachten en er waren een hoop vliegen. Echter was het park verder van alle faceliteiten voorzien. Het animatieteam sprak gebrekkig engels en was soms moeilijk te verstaan, maar ze deden het erg leuk. Ik ben van mening dat het juist een uitdaging moet zijn om jezelf in een andere taal verstaanbaar te maken. Dit geldt ook voor onze kinderen van 7, 12 en 14 jaar. ondanks de taalbarriere hadden ze contact met het animatieteam en de vele fransen en spanjaarden. Waar wij als hollanders wel aan moesten wennen was dat de kinderdisco pas om 21.30 begon en dat de overige avondactiviteiten pas om 22.30 begonnen. Dus echt spaans. De ligging van het park en het huisje waren perfect. Mooi zwembad en alles uiterst verzorgd. Tevens goede controle bij het zwembad. Prima vakantie.

Met jonge kinderen, Juli 2011
"Mooi gelegen camping"vertalen
Damen
7,0

28-07-2011 Leuke vakantie gehad op deze camping.
Camping nog niet helemaal top, maar in het begin van deze zomer zijn al veel vernieuwingen aangebracht, dus we verwachten dat ook het sanitair (verouderd) en supermarkt (weinig aanbod) horeca (wel vriendelijk, maar het verloopt allemaal nog chaotisch) De camping is verder voor alle voorziening die geboden worden wel vriendelijk geprijsd, dat maakt veel goed. Tijdens ons veel overlast van vliegen, maar daar in tegen bijna geen muggen. Mooi zwembaden met glijbanen + erg mooi net geopend 2e kinderbad. Er zijn meerdere mooie speeltuinen en voldoende voetbal/sportvelden. de animatie organiseert van alles, echter spreken ze alleen Spaans en een klein beetje Frans. In de directe omgeving mooie dorpjes, kloosters en natuur te vinden. Voor meer vertier is Salou (20 min. rijden) in de buurt.

Met jonge kinderen, Juli 2011
"See the Hills"vertalen
Bernie Jones
10,0
10,0
1,0
9,0

12-08-2011 There is a HSL nearby(1km), but with just 14 trains (max) a day and the noise lasting less than 15 secs. it's not like your next to an airport, ahem. The plots are large and in the shade but can be a little bit sloping, (we were in a tent on a slope, without problems). It's busy at weekends with the Spanish but not unpleasantly so. The entertainment every night was great especially if you"ve got kids . The Restaurant is shit and always has been. I was here 2 years ago, and then the food and service was bad but cheap and laughable, now the food is just so bad and the personnel are rude and obnoxious, make the 1.5km walk to Mt Blanac.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?