Camping Capfun Montblanc Park ****

7,3

24 reviews over Camping Capfun Montblanc Park in het Nederlands

Nooit meer

M.W., 28-9-2016

De camping had super leuke glijbanen en de zwembaden waren redelijk OK. Hygiene op sommige plekken laat ik in het midden. Wel te weinig ligstoelen.

500 meter voor de camping raast er een hogesnelheidstrein, 400 meter van de camping is er een paarden manege, met overlast van vliegen en stank als gevolg.Het eten in het restaurant trekt op niet veel, personeel pro-actief en de deuren gaan véél te laat open( 21u). Als je met kleine kids zit en zelfs voor mezelf, vind ik dat niet ideaal.

Wat mij het allermeeste stoorde was elke avond loeiharde muziek tot na 1u 's nachts. Ben zelfs één nacht om 2.30u uit mijn bed geschoten en geëist dat ze het muziek uitzette ( ah snackbar, want wij sliepen helaas vooraan). Dat hebben ze ook gedaan, ook de volgende nachten was het beter, behalve aan het hoofd podium.

Sommige mensen willen excursies doen en de volgende ochtend fris zijn en dat is op deze camping niet aan de orde.

Dus, let maar op!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer goed

., 21-8-2016

Voor de kinderen was dit een zeer leuk park waar ze zich voldoende hebben vermaakt. Het huisje waar we in zaten was schoon(wat we zeer belangrijk vinden om nog eens terug te komen)De afstanden naar verschillende dorpen of naar het strand was goed te doen. Een leuk kinderspeeltuin voor niet alleen de allerkleinste maar ook voor de wat oudere. Wat meer live muziek in het avond programma. Het terras bij het restaurant zat wel erg snel vol en je moet vaak reserveren en dat is iets wat we niet willen. Een bezoek aan het restaurant gebeurt vaak spontaan.
        Gereisd anders in januari 2016

Leuke vakantie voor leuke prijs!

S-man, 10-8-2016

Vakantieperiode: 24 juli - 8 augustus 2016.

Gezelschap: gezin met 2 kinderen (5 en 3).

Gearriveerd op het park bleek het inderdaad een "Franse" camping te zijn. Want ook al het personeel is Frans. Gelukkig spreek ik zelf een klein woordje Frans, maar ook in het Engels en een beetje Spaans was ik gewoon verstaanbaar. Het jammere is wel dat er dan ook zoveel Fransen toeristen zijn (lees 90%). Ze zijn zo chauvinistisch als wat en denken dat de camping van "hun" is.

Het huisje (Habana) zag er erg leuk uit aan de buitenkant. Een beetje vergelijkbaar met een chalet. Mooi uitzicht ook. De binnenkant daarentegen was erg gedateerd. De wc en douchecabine waren aan de krappe kant. De eenpersoons matrassen waren niet voor mijn gewicht (ca. 90 kg) besteed. Goede airco aanwezig.

De zwemgelegenheid was perfect; leuk zwembad, 2 leuke glijbanen en een soort van waterkasteel met diverse glijbanen voor peuters. Hier zijn ook 3 "nieuwe" glijbanen bij gebouwd. Deze gingen lekker snel. Dit gedeelte ligt niet direct naast het zwembad, maar dat is in een waterpark ook niet het geval... De badmeesters zijn (gelukkig) streng. Mijn zoon is 5 jaar en heeft zwemdiploma A en B. Dit moet je bij het inchecken wel aangeven, anders krijg je een ander kleur polsbandje wat aangeeft dat je zwembandjes moet dragen. Het "reserveren" van ligbedjes en stoelen is toegestaan. Echter wanneer er binnen een paar uur geen gebruik van wordt gemaakt, worden de handdoeken verwijderd. Goed initiatief wat mij betreft!

Ook het animatie team tijdens het zwemmen was leuk en vriendelijk. Het was weliswaar in het Frans, maar mijn kinderen hebben zich vermaakt. Ook 's avonds ging de animatie vrolijk verder. Wij hebben er maar 2x van genoten, gezien onze kinderen op tijd naar bed gaan. Maar hier hebben wij (nog mijn kinderen) geen overlast van gehad.

In het restaurant hebben wij 2x gegeten. De pizza's zijn goed van smaak maar ook de zalm en steak waren lekker. De bediening laat wel een beetje te wensen over. Niet dat ze onaardig zijn, maar ze zijn verre van pro-actief.

We hebben tijdens ons verblijf 1 was gedraaid a 4 euro. Niks mis mee. Over het overige sanitair kan ik helaas geen beoordeling geven.

Wat overlast betreft; van het animatieteam dus niet. Van stank heb ik niks meegekregen. Vliegen heb ik nauwelijks gezien. Wel een paar bij het zwembad (muggen en wespen sowieso niet). De hoge snelheidstrein hoor je wel, maar last...nee.

Het plaatsje Montblanc zelf vonden we verre van spectaculair. Het fort is overigens wel mooi. Verder lig je binnen 45 minuten aan het strand van Salou. Tripjes naar Barcelona e.d. hebben we bewust niet gedaan gezien de leeftijd van onze kinderen en de hoge temperaturen op dat moment.

De laatste dag alles even netjes opruimen. Standaard schoonmaak wat je thuis ook doet.

Al met al hebben wij een hartstikke leuke vakantie gehad.

Ik heb in het verleden op diverse accommodaties gezeten (van een agri camping tot een zakelijk 5 sterren hotel), maar je moet geen appels met peren vergelijken. Dus al met al een leuke en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Montblanc Park bij:

Nooit meer. Te Frans ingesteld.

HCJ van der Wal, 1-8-2016

250 km in Spanje blijk je gewoon op een Franse camping te staan. Alles op de camping was Frans. Personeel sprak totaal niet of zeer gebrekkig Engels, uitgezonderd de medewerkers bij de receptie. Zelfs in de supermarkt in het bijgelegen dorp Mont Blanc stonden alle artikelen vermeld in het Frans en sprak het personeel je in het Frans aan. Het is gewoon een Franse enclave in Spanje. Het eten in het restaurant op de camping was niet slecht, maar ook niet om over naar huis te schrijven. En, zoals wel bekend bij iedereen, Fransen waren, zijn en blijven toch geen schoon volk. Op het eerste gezicht zag onze caravan die gehuurd was via de touroperator er schoon en netjes uit, maar bij de werkelijke schoonmaak kwam ik toch het volgende tegen; onder de keukenkast haalde ik een maandverband tevoorschijn met daarin nog de menselijke uitwerpselen, en onder de kast in de oudere slaapkamer haalde ik een paar sokken van waarschijnlijk de vorige verhuurder tevoorschijn.

Voor degenen die de Franse taal niet machtig zijn is dit geen camping waar ik ze naar toe zou sturen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Nooit meer

Elly, 21-9-2015

Wij zaten de derde week van september op deze camping in een stacaravan. Accomodatie was oké camping alleen compleet verlaten. Supermarkt en bar/restaurant waren niet meer open.

Camping ligt aan een spoorlijn, waarover de hoge snelheidstrein rijd gemiddeld 4 x per uur vanaf een uur of 5 tot na middernacht, maken het geluid van een overvliegende straaljager. Ook de snelweg geeft de nodige geluidsoverlast. De manege tegenover de camping zorgt voor stank en overlast van vliegen. Dus dat was eens maar nooit weer.

Gereisd met partner in september 2015

boek nooit!

waarschuwing, 23-8-2015

Wees gewaarschuwd! In het voor en na seizoen kan het een rustige camping zijn. In het hoogseizoen is er de hele dag vreselijke herrie, echt niet normaal. 's nachts is er geen bewaking, hierdoor ook 's nachts veel overlast. Als je gaat: neem oordoppen mee! Sanitair is oud, dat is geen probleem, het is echter ook vreselijk smerig! Nog nooit zo iets mee gemaakt! Restaurant is zeer slecht, het eten komt apart, vieze tafels, slechte bediening. Het plaatsje Mont Blanc maakt een hoop goed, dit is erg gezellig. Zwembad is ook oké, al is het niet al te schoon en ontzettend druk op sommige tijden.

Als je voor het animatieteam kiest: let op, men spreekt geen woord Engels! Daarnaast nog kleine ergernissen zoals 's morgens om 9 uur al geen brood meer enz

Dit is onze ervaring terwijl de camping nog niet eens vol was (het geen ook te denken geeft...)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Franse camping in Spanje

Pecheur, 19-8-2015

Montblanc park maakt deel uit van Franceloc en dat is dan ook aan alles te merken. Animatie, personeel en receptie spreekt voornamelijk Frans, tot grote ergenis van veel Spanjaarden.

Campingplek is mooi prive met haagjes.

Sanitairgebouw kent familiedouches. Een ruimte met douche, wc en wasbakje. Spiegel ontbrak in veel ruimtes. Schoonmaak kon beter.

Zwembad: op zich mooi, maar te klein voor het aantal mensen op de camping. De grasweide en zwembad is bomvol in het hoogseizoen. Ook werd er erg veel chloor in het zwembad gedaan. Zwemkleding had er flink onder te lijden. De spectaculaire glijbaan en kleuterspeelgedeelte ligt op 100 meter van het zwembad. Niet praktisch.

Animatie: erg enthousiast, maar niet gericht op Nederlanders. Elke avond wel wat te zien.

Er loopt een traject van een hoge snelheidstrein vlak langs de camping. Deze treinen maken erg veel lawaai! Maar het wende.

We hebben een leuke vakantie gehad, maar geen Franceloc Montblanc Park voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie omgeving en leuke camping

m_tekath, 25-12-2013

Zeer leuke camping met mooi zwembad en een super glijbaan voor de wat ouderen kinderen.

Montblanc op 3min met de auto , zeer leuk dorp met mooie restaurants waar je nog voor erg leuke prijs kunt eten ( 9,95 euro voor 3 gangen menu) .

Op half uurtje rijden van Tarragona heerlijk rustig strand en nog geen massa toerisme.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima camping

C.Kroes, 15-7-2013

Prachtige omgeving, alle faciliteiten aanwezig. Camping wordt gerund door Frans/Spaans stel, ze zijn inderdaad minder op overige gasten gericht, maar ze doen erg hun best en zijn flexibel als je zelf ook de nodige moeite toont.

Huisje nieuw ingericht, alles ruim voldoende. De bedden alleen zijn funest voor je rug. Relatief weinig vliegen, wel veel mieren en wespen. Wij hadden een wespennest ontdekt bij ons huisje, maar ze deden er alles aan om het direct te verhelpen. Zwembaden geweldig met de vele glijbanen. Op gebied van veiligheid doen ze hun best met badpersoneel, ze controleren streng. Glijbanen zelf zijn niet helemaal kindvriendelijk, de ondergronden zijn van stenen tegels en niet van rubber zoals bij veel andere Franceloc campings. Animatie in de avond luid, maar wij stonden ver genoeg om er echt last van te hebben. Stadje Montblanc is erg mooi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

redelijk

jonker, 14-7-2013

Chalet resort gehuurd voor 2 weken.Dit zijn de meest luxe, nr 14 hadden wij, liggen het hoogst met zicht over de camping en op de bergen. Vloer was heel vies, inventaris half aanwezig, airco werkt niet.Werd niks aan gedaan. Alleen airco gemaakt. het is een franse camping, alles in frans, op zijn frans, beetje Spaans, engels moeilijk. herrie bij zwembad, dreunmuziek tot laat om gek van te worden. Restaurant slecht, wat we bestelden was er niet. Heel veel overlast van vliegen, zowel binnen als buiten. Eindschoonmaak laten doen kost 90 euro, zelf doen kan, maar met een vieze buitenbezem en smerige dweil kom je niet ver.

Wasmachines, 1 voor de hele camping die elke dag stuk was, en weer werd opgelapt na veel gezeur.

Voor jonge kinderen tot 8 of 9 prima camping, voor oudere kinderen of jongeren is het niks. Alles met de auto, We kiezen volgend jaar toch voor een andere camping.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Montblanc Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Montblanc Park in Montblanc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Montblanc Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Montblanc Park scoort een 7.29 uit 10 op basis van 40 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: