Beoordelingen Camping La Torre del Sol****

La Torre del Sol****
497 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Torre del Sol****
Ctra. N-340, km 1136, E-43300, Mont-Roig del Camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torre del Sol**** in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torre del Sol**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Torre del Sol scoort een 7,7 uit 10, op basis van 497 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torre del Sol**** in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torre del Sol****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Torre del Sol**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 438 vakantiefoto's van Camping La Torre del Sol**** vinden. Je kunt 5 video's van Camping La Torre del Sol**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping La Torre del Sol**** met andere accommodaties in Mont-Roig del Camp.
Even geduld a.u.b.

7,3
6,7
7,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Voor 1 aug. naar de Camping."vertalen
K.v. Fruchten
8,0

12-08-2014 Vanaf 1 aug,loopt de camping vol met Fransvolk.Deze hebben weinig,tot geen normen en waarden. Doen maar wat,wat hun uit komt. Vooral het sanitair,(wat goed wordt onderhouden),laat men vies en goor achter.Denken dat de camping voor hen is.Dringen ook met alles voor.Niet dat wij een lief volkje zijn,maar toch.
Het personeel,(horeca) moet toch eens beter het boekje door nemen.Bediening onder de maat,snappen het vaak niet.Lopen div. keren heen en weer zonder iets te doen.Verder een goede camping prijs,kwalitijd verhouding is goed..Komen al div.jaren.

"Twitter beoordelingen"
16-07-2013 @Letticexo_ Hoi ja gewoon normala @ Camping La Torre Del Sol http://t.co/HauMkE3FEa --- Bron: https://twitter.com/Letticexo_/status/357123214100537346
met oudere kinderen, Juli 2014
"Familiecamping bij uitstek. Wij komen terug!"vertalen
ZooverT
5,0

09-08-2014 Deze camping bied voldoende faciliteiten om het een ieder naar zijn zin te maken. Zéker een aanrader voor een gezin met jonge en oudere kinderen!

De camping heeft een meertalige receptie, uitgebreide supermarkt, souvenir/krantenwinkel, pinapparaat, restaurant, afhaalmogelijkheid, patat en frikandellen in de strandbar, tot een dokterspost en acceptabele WiFi toe. Wat wil een Nederlander nog meer.

Overdag naar her zwembad, het strand of met een paar minuten rijden naar Cambrils of Salou uit eten of winkelen.
's Avonds naar het grote terras elke dag andere animatie, of naar de Beach Bar met drie keer per week een live band, en voor de nachtbrakers vanaf 16 jaar (legitimatie) tot 4:30 uur naar de Pub of discotheek RA. En de permanent aanwezige behulpzame bewaking houdt alles netjes in de gaten.

Paar nadelen:
Het zwembad is iets kleinschalig voor de grote camping.
Het strand is erg smal en heeft een branding vol pijnlijke kiezelstenen.
De schoonmakers werken soms met de Franse slag.

met partner, Juni 2014
"Help waar is het strand gebleven"vertalen
mariska
9,0

09-07-2014 Wij zijn in juni 2014 aangekomen met onze eigen caravan. Waren hier 19 jaar geleden 4 weken geweest. Toen schitterend strand. Maar toen wij nu naar het strand liepen zijn we ons rot geschrokken. Nog een klein strookje strand loopt er langs de camping. De rest is weggespoelt. De receptioniste zei dat ze er vd gemeente geen strekdammen mogen maken. Dus hoe dat met zijn allen in het hoogseizoen moet . Nu was het al vreselijk. Dus na 2 nachten vertrokken. Het zwembad is wel heel mooi.

met partner, 2014
"Eens en nooit meer met hond!!!!"vertalen
M Beune
3,0
4,0
7,0

19-05-2014 Fantastische ligging direkt aan het strand. In het voorseizoen gereserveerd met onze 2.5 jaar oude golden retriever.. We kregen een plek in een uithoek van de camping naast de vuilnisbakken in een speciaal hondenpad.
Helaas geen bewegingsvrijheid voor de hond ! ondanks dat deze was aangelijnd en zich netjes gedroeg Verder erg nors onvriendelijk personeel. verouderd sanitair. Ondanks dat het rustig was waren de wc vaak erg smerig.

alleenreizend, Apr. 2014
"Heerlijk met de pasen!"vertalen
paul
10,0

30-04-2014 Ben met de pasen een weekje naar deze camping geweest, het weer was heerlijk en het was zelfs redelijk druk op de camping. De Caravan werd door de camping weer uit de stalling gehaald en keurig op de plek gezet. Een aantal keer op de fiets naar cambrils geweest en verder heerlijk kunnen ontspannen van deze camping, gaan eind juni weer!

"Top camping"vertalen
erik
9,0

05-10-2013 5 oktober 2013 wij zijn net terug van camping la torre del sol met eigen caravan ,wij hebben daar 2 weken gestaan, geen lawaaihinder gehad van de disco, personeel zeer vriendelijk alsook de bewaking, wij stonden op de derde rij aan zee, in een woord prachtige camping, dat sommige mensen zo negatief reageren, nee dat snap ik niet, mischien is het in het hoogseizoen anders dat weet ik niet gaan zeker nog terug

"Leuke en goede camping!"vertalen
ingmar
8,0

29-09-2013 Hier 2 weken geweest in September! Prima camping en de lodgetent van touroperator was prima. Loopt wel spoorlijn over de camping, maar daar ben je snel aan gewend.

met vrienden, Sept. 2013
"Mooie camping en een mooie plek"vertalen
Cindy Krimp
8,0

24-09-2013 Mooie camping en een super plek van touroperator vriendelijk personeel alleen weinig tot geen animatie op de camping was erg jammer en het take away tentje was ook geen succes was vies eten en het strand was ook geen succes.Heel veel stenen en keien aan de rand . maar het restaurant aan de overkant van de camping die was super heerlijk eten voor weinig en leuk personeel

"Camping is TOP, Touroperator Caravan een FLOP"vertalen
Patrick VD
4,0
7,0

21-09-2013 Super campeerplaats, die prachtig gelegen is aan zee. met een wel heel top zwembad. Ook de sanitaire accommodatie van de camping is echt top en wordt top onderhouden. De restaurants serveren lekker eten met de glimlach.
Alleen was onze Bali 1 (nr. 11) van de Touroperator VVS (V=Vies, V=Vuil en S=Smerig). ZO erg dat we jammer genoeg eerder vertrokken zijn en een hotel hebben genomen. Wijzigen had volgens de lokale TO Leiding geen zin want alles was even vies. bah... Nooit meer met deze touroperator maar wel nog La Torre Del Sol

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super camping!!!!"vertalen
Stridzzz
10,0

09-09-2013 Ik ben met mijn 3 jarig dochtertje en een vriendin een week geweest en het was geweldig. De camping is groot opgezet, veel animatie en prachtig mooie zwembaden. Het is helemaal niet streng en alles goed verzorgd. supermarkt elke ochtend vers stokbrood, bij de receptie praten ze nederlands, wifi werkt perfect, wel 1 aparaat per wificode, wij hadden een mobile home, 6 pers, erg schoon en mooi, je heb ook oudere huisjes, die staan op Bali gedeeldte, wij zaten op la Fuentes, dus dat zou ik wel aangeven bij je boeking, de ligging van ons huisje was perfect, de huisjes van Bali liggen erg dicht bij waar savonds de animatie/disco is en dicht bij het spoor, dus daar heb je volgens mij wel last van, waar wij zaten hoorde je helemaal niets, echt perfect!! het strand is 2 min lopen, net als het zwembad, strand is geweldig, als je een stukje verder loopt is er een barretje waar je ligstoelen kan huren voor €5 per dag, ook daar spreken ze nederlands en lekker eten. Volgend jaar weer, elke dag zon !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?