Beoordelingen Camping La Torre del Sol****

La Torre del Sol****
503 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Torre del Sol****
Ctra. N-340, km 1136, E-43300, Mont-Roig del Camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torre del Sol**** in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torre del Sol**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Torre del Sol scoort een 7,7 uit 10, op basis van 503 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torre del Sol**** in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torre del Sol****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Torre del Sol**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 448 vakantiefoto's van Camping La Torre del Sol**** vinden. Je kunt 5 video's van Camping La Torre del Sol**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping La Torre del Sol**** met andere accommodaties in Mont-Roig del Camp.
Even geduld a.u.b.

7,3
6,7
7,4
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Okt. 2014
"Mooie grote camping"vertalen
trijn van den brink
10,0

19-10-2014 wij waren hier van 3 tot 18 okt, en hadden een waikiki caravan van touroperator gehuurd , deze liggen heel centraal op het park.la torre del sol is een grote mooie camping, ligt aan het strand, en een prachtig groot zwemparadijs , alleen jammer dat in deze periode zowat alles sluit. terwijl de camping tot eind okt open is.

"Twitter beoordelingen"
16-07-2013 @Letticexo_ Hoi ja gewoon normala @ Camping La Torre Del Sol http://t.co/HauMkE3FEa --- Bron: https://twitter.com/Letticexo_/status/357123214100537346
met partner, Sept. 2014
"Slecht / geen wifi"vertalen
rita
8,0

05-10-2014 voor € 30.= internet gekocht, maar ik kan daar van geen gebruik maken op mijn staanplaats omdat het bereik te zwak is, moet met de laptop naar een wifi point midden op de camping om te kunnen internetten, weggegooid geld dus.

met partner, Aug. 2014
"Strandcamping, helaas zonder strand"vertalen
Leen Netel
9,0

20-10-2014 Nu twee jaar op deze mooi aangelegde (strand)camping geweest. Goed onderhouden sanitair. Helaas wordt het strand steeds smaller en bedekt met stenen. Soms is het strand helemaal weg gespoeld. Mooie kampeerplekken, alleen met regen worden de paden bagger paden met plassen. De dure Wifi is erbarmelijk, geen of slechte verbinding. Men zegt al twee jaar toe dat het verbeterd zal worden, maar er is helaas niks verbeterd. Al met al heeft deze camping niet de accomodatie zoals in de mooie brochure wordt vermeld.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Beoordeling van kampeerders."vertalen
Flofem
8,0

03-09-2014 Door het slechte weer in Frankrijk op de gok doorgereden naar Spanje. Wij zijn tent kampeerders dus we moesten 'even wennen'. Wij stonden helemaal achteraan, in rij 'T', gelukkig! Ruime plek. Redelijk rustig, vanaf 00.00u was het altijd wel stil. Kei harde grond! Veel animatie, iets wat wij niet zo zoeken maar we hadden er geen last van op die plek. Sanitair werd prima onderhouden maar slordig gebruikt, vaak 'vies' achtergelaten. Zwembad leek wat te klein voor de maat camping maar in praktijk vaak meer dan genoeg ruimte, bediening was tranentrekkend... Er was maar een heel dun strookje strand aan onze kant maar wij waren er altijd redelijk vroeg en dan was er altijd plek. Heerlijke golven en ja, wat steentjes, ach... Grote camping supermarkt maar ook een Lidl en een andere (voordelige) supermarkt. (Uit)eten en drinken is t.o.v. Frankrijk zeer goedkoop! Een paar keer aan de andere kant van de straat gegeten, lekker en echt niet duur! Heel leuk kinder sanitair, goed voor zinnelijkheid.

met partner, Juli 2014
"Voor 1 aug. naar de Camping."vertalen
K.v. Fruchten
8,0

12-08-2014 Vanaf 1 aug,loopt de camping vol met Fransvolk.Deze hebben weinig,tot geen normen en waarden. Doen maar wat,wat hun uit komt. Vooral het sanitair,(wat goed wordt onderhouden),laat men vies en goor achter.Denken dat de camping voor hen is.Dringen ook met alles voor.Niet dat wij een lief volkje zijn,maar toch.
Het personeel,(horeca) moet toch eens beter het boekje door nemen.Bediening onder de maat,snappen het vaak niet.Lopen div. keren heen en weer zonder iets te doen.Verder een goede camping prijs,kwalitijd verhouding is goed..Komen al div.jaren.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Familiecamping bij uitstek. Wij komen terug!"vertalen
ZooverT
5,0

09-08-2014 Deze camping bied voldoende faciliteiten om het een ieder naar zijn zin te maken. Zéker een aanrader voor een gezin met jonge en oudere kinderen!

De camping heeft een meertalige receptie, uitgebreide supermarkt, souvenir/krantenwinkel, pinapparaat, restaurant, afhaalmogelijkheid, patat en frikandellen in de strandbar, tot een dokterspost en acceptabele WiFi toe. Wat wil een Nederlander nog meer.

Overdag naar her zwembad, het strand of met een paar minuten rijden naar Cambrils of Salou uit eten of winkelen.
's Avonds naar het grote terras elke dag andere animatie, of naar de Beach Bar met drie keer per week een live band, en voor de nachtbrakers vanaf 16 jaar (legitimatie) tot 4:30 uur naar de Pub of discotheek RA. En de permanent aanwezige behulpzame bewaking houdt alles netjes in de gaten.

Paar nadelen:
Het zwembad is iets kleinschalig voor de grote camping.
Het strand is erg smal en heeft een branding vol pijnlijke kiezelstenen.
De schoonmakers werken soms met de Franse slag.

met partner, Juni 2014
"Help waar is het strand gebleven"vertalen
mariska
9,0

09-07-2014 Wij zijn in juni 2014 aangekomen met onze eigen caravan. Waren hier 19 jaar geleden 4 weken geweest. Toen schitterend strand. Maar toen wij nu naar het strand liepen zijn we ons rot geschrokken. Nog een klein strookje strand loopt er langs de camping. De rest is weggespoelt. De receptioniste zei dat ze er vd gemeente geen strekdammen mogen maken. Dus hoe dat met zijn allen in het hoogseizoen moet . Nu was het al vreselijk. Dus na 2 nachten vertrokken. Het zwembad is wel heel mooi.

met partner, 2014
"Eens en nooit meer met hond!!!!"vertalen
M Beune
3,0
4,0
7,0

19-05-2014 Fantastische ligging direkt aan het strand. In het voorseizoen gereserveerd met onze 2.5 jaar oude golden retriever.. We kregen een plek in een uithoek van de camping naast de vuilnisbakken in een speciaal hondenpad.
Helaas geen bewegingsvrijheid voor de hond ! ondanks dat deze was aangelijnd en zich netjes gedroeg Verder erg nors onvriendelijk personeel. verouderd sanitair. Ondanks dat het rustig was waren de wc vaak erg smerig.

alleenreizend, Apr. 2014
"Heerlijk met de pasen!"vertalen
paul
10,0

30-04-2014 Ben met de pasen een weekje naar deze camping geweest, het weer was heerlijk en het was zelfs redelijk druk op de camping. De Caravan werd door de camping weer uit de stalling gehaald en keurig op de plek gezet. Een aantal keer op de fiets naar cambrils geweest en verder heerlijk kunnen ontspannen van deze camping, gaan eind juni weer!

met partner, Sept. 2013
"Top camping"vertalen
erik
9,0

05-10-2013 5 oktober 2013 wij zijn net terug van camping la torre del sol met eigen caravan ,wij hebben daar 2 weken gestaan, geen lawaaihinder gehad van de disco, personeel zeer vriendelijk alsook de bewaking, wij stonden op de derde rij aan zee, in een woord prachtige camping, dat sommige mensen zo negatief reageren, nee dat snap ik niet, mischien is het in het hoogseizoen anders dat weet ik niet gaan zeker nog terug

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?