Beoordelingen Camping La Torre del Sol****

La Torre del Sol****
482 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Torre del Sol****
Ctra. N-340, km 1136, E-43300, Mont-Roig del Camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torre del Sol**** in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torre del Sol**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Torre del Sol scoort een 7,7 uit 10, op basis van 482 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torre del Sol**** in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torre del Sol****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Torre del Sol**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 427 vakantiefoto's van Camping La Torre del Sol**** vinden. Je kunt 5 video's van Camping La Torre del Sol**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping La Torre del Sol**** met andere accommodaties in Mont-Roig del Camp.
Even geduld a.u.b.

7,3
6,7
7,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
"Top camping"vertalen
erik
9,0

5-10-2013 5 oktober 2013 wij zijn net terug van camping la torre del sol met eigen caravan ,wij hebben daar 2 weken gestaan, geen lawaaihinder gehad van de disco, personeel zeer vriendelijk alsook de bewaking, wij stonden op de derde rij aan zee, in een woord prachtige camping, dat sommige mensen zo negatief reageren, nee dat snap ik niet, mischien is het in het hoogseizoen anders dat weet ik niet gaan zeker nog terug

"Twitter beoordelingen"
16-7-2013 @Letticexo_ Hoi ja gewoon normala @ Camping La Torre Del Sol http://t.co/HauMkE3FEa --- Bron: https://twitter.com/Letticexo_/status/357123214100537346
"Leuke en goede camping!"vertalen
ingmar
8,0

29-9-2013 Hier 2 weken geweest in September! Prima camping en de lodgetent van touroperator was prima. Loopt wel spoorlijn over de camping, maar daar ben je snel aan gewend.

met vrienden, Sept. 2013
"Mooie camping en een mooie plek"vertalen
Cindy Krimp
8,0

24-9-2013 Mooie camping en een super plek van touroperator vriendelijk personeel alleen weinig tot geen animatie op de camping was erg jammer en het take away tentje was ook geen succes was vies eten en het strand was ook geen succes.Heel veel stenen en keien aan de rand . maar het restaurant aan de overkant van de camping die was super heerlijk eten voor weinig en leuk personeel

"Camping is TOP, Touroperator Caravan een FLOP"vertalen
Patrick VD
4,0
7,0

21-9-2013 Super campeerplaats, die prachtig gelegen is aan zee. met een wel heel top zwembad. Ook de sanitaire accommodatie van de camping is echt top en wordt top onderhouden. De restaurants serveren lekker eten met de glimlach.
Alleen was onze Bali 1 (nr. 11) van de Touroperator VVS (V=Vies, V=Vuil en S=Smerig). ZO erg dat we jammer genoeg eerder vertrokken zijn en een hotel hebben genomen. Wijzigen had volgens de lokale TO Leiding geen zin want alles was even vies. bah... Nooit meer met deze touroperator maar wel nog La Torre Del Sol

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super camping!!!!"vertalen
Stridzzz
10,0

9-9-2013 Ik ben met mijn 3 jarig dochtertje en een vriendin een week geweest en het was geweldig. De camping is groot opgezet, veel animatie en prachtig mooie zwembaden. Het is helemaal niet streng en alles goed verzorgd. supermarkt elke ochtend vers stokbrood, bij de receptie praten ze nederlands, wifi werkt perfect, wel 1 aparaat per wificode, wij hadden een mobile home, 6 pers, erg schoon en mooi, je heb ook oudere huisjes, die staan op Bali gedeeldte, wij zaten op la Fuentes, dus dat zou ik wel aangeven bij je boeking, de ligging van ons huisje was perfect, de huisjes van Bali liggen erg dicht bij waar savonds de animatie/disco is en dicht bij het spoor, dus daar heb je volgens mij wel last van, waar wij zaten hoorde je helemaal niets, echt perfect!! het strand is 2 min lopen, net als het zwembad, strand is geweldig, als je een stukje verder loopt is er een barretje waar je ligstoelen kan huren voor €5 per dag, ook daar spreken ze nederlands en lekker eten. Volgend jaar weer, elke dag zon !

met vrienden, Aug. 2013
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
elza
4,0
3,0

10-9-2013 camping ligt op een fantastische plek aan de zee, strand ligt op steen worp afstand.We zijn vreselijk geschrokken van het geluidsoverlast, we zaten op pad c :aan begin van het pad de disco & pub, einde van pad c de tropical bar met op ma woe vrij en za live band.we konden elkaar niet meer verstaan.Konden niet wisselen van tent. Aan te raden om aantegeven dat je niet op pad a, b , c, d, e wilt ziten als je kleine kinderen heb. vanaf pad f hoor je het geluid wel maar is niet meer storend. gelukkig is de live band alleen in het hoog seizoen, en stopte de tweede week. We zouden niet meer terug keren naar de camping omdat we bang zijn dat weer zoon herrie wordt. muziek stopte om 00.00 maar de pub pas om 05.00, geluid van de bas dreunde door de gesloten deuren heen. maar dat is ook weer alleen op pad b c d te horen.zwembad erg streng bij het bubbelbad. bubbelslang niet open geweest: kapot?kindersanitair: top en nieuw, overig erg oud en schimmel.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Geweldig!"vertalen
Rieneke
9,0

17-9-2013 Voor het eerst naar deze camping met twee dochters van 16 en 20. Prachtig park, met mooi aangelegde paadjes en huisjes. Goed onderhouden en schoon. Wij hadden een huisje van touroperator en was nieuw en ruim opgezet. Op de camping alle faciliteiten, voor jong en oud. Ook voldoende animatie voor jong en oud. Er is een pub op de camping en ook een discotheek (geen last van, staat iets verder weg). Direct aan strand gelegen. En de prijzen zijn vergeleken met Costa Brava laag!
's Avonds en 's nachts is de beveiliging streng. Iedereen die lawaai maakt, wordt direct verwijderd. Op de site staat gratis wifi, maar dat is niet zo. Er is een trein die langs de camping rijdt, maar daar hadden wij geen last van. Cambrils is een mooie badplaats.

met vrienden, Juli 2013
"Geweldige jaren gehad!"vertalen
Darrin
6,0

1-11-2013 Ik kom nu al een paar jaar op de camping la torre del sol. Het is een leuke en gezellige camping, alleen in de loop der jaren worden ze alleen maar strenger.. Ik ging met mijn vriendinnen op een eigen plek staan met een tent, normaal stond ik altijd met mijn ouders. We hadden al meteen gezeur met onze Franse Buurvrouw en is er ingebroken in onze tent. Als we van de discotheek of de RA afkwamen stonden er overal bewakers en zeiden dat we stiller moesten zijn, er is zelfs een paar keer voor gekomen dat ze met hun karretje ons achterna gingen tot aan de tent, vind dit allemaal nogal overdreven. Zwembad is ook te warm niet echt afkoelend, en het personeel bij het zwembad mag ook vriendelijker. De pizza's zijn lekker en goed te eten! We hebben echt een super vakantie gehad. Ik heb een leuke tijd gehad hier! En zal het zeker nooit vergeten!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuk camping."vertalen
M.
6,0

3-8-2013 De camping la torre del sol is een leuke camping wij waren met 4 personen en hadden een caravan voor 6 personen, maar goed dat we met ze 4 e waren want de caravan was veel te klein voor met ze 6e. Kleine douche en in de kamers bijna geen bergruimte voor je kleren. De buurt rondom de camping is verder wel goed. Op de camping voor 16 jaar en ouder was de disco of de pub dat is altijd wel heel leuk en ook niet heel duur. Alleen als je salou of naar pacha gaat waarvoor er proppers komen is het wel heel duur leuk voor 1 keertje. Verder bar Taraza was ook wel leuk om soms te zitten. De camping zelf heeft ook leuke activiteiten voor kleinere kinderen. Verder is het ook een mooi strand met een goed zwembad. Je hebt wel veel eetgelegenheden met een winkeltje op de camping eten is ook gewoon wel lekker soms alleen koud. Vriendelijk personeel op de camping zelf van de trein heb je verder geen last. Verder leuke camping.

met oudere kinderen, Juli 2013
"TOPVAKANTIE !!!!"vertalen
rene de neef
10,0

4-8-2013 Supervakantie gehad op La Torre Del Sol. We verbleven voor het eerst in een luxe lodgetent, dit is ons echt super bevallen, een ruime douche en toilet, goede bedden, gezellige veranda en alles superschoon, echt helemaal top. Heel, heel klein minpuntje van deze vakantie was toch wel dat sommige mensen ( buren) verwachten dat je op je verjaardag om tien uur savonds niet meer mag praten met elkaar omdat ze dan niet kunnen slapen waarna hun dochter om 4 uur snachts thuis komt uit de disco en het teveel aan genuttigde drank er met veel lawaai uitkotst naast onze tent, ik denk omdat ze thuis geen geluid mag maken hahaha. Kortom een fantastische tijd gehad en mede dankzij de mensen van Selectcamp, Sanne, Lorena, Barry en Geert , die zeker garant staan voor de personal touch, gaan we hier zeker terug komen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?