Camping La Torre del Sol (Glamping) ****

Camping La Torre del Sol (Glamping)
La Torre del Sol (Glamping)
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Torre del Sol (Glamping) bij:

51 tips over La Torre del Sol (Glamping)

Henny Jansen, 30-4-2017
Vermijd de AP7 tolweg. De A7 en de N340 lopen parallel met deze weg
vansasv, 2-8-2016
Met een grote boog omheen rijden
Karel van Fruchten, 6-6-2016

Wij vliegen dit jaar weer naar Spanje, om daar weer te gaan genieten op de camping.

Daar waar we altijd een auto huurden,zijn wij te weten gekomen om el.fietsen te huren.

Voor een gering bedrag brengen zij de fietsen naar de camping,en deze worden ook weer gehaald.

Dit via Bim Bim Bike.

R.swinkels7, 9-8-2015
Wij hadden daar een staande waaier gekocht voor buiten en binnen en dat was goed bevallen ..lekker verkoeling.
merel_48, 23-7-2015
Restaurant Friends, hele leuke plek waar je heerlijk kan eten. Vraag de receptie voor meer informatie.
merel_48, 23-7-2015
Restaurant Friends, vraag hiernaar bij de receptie. Heerlijk gegeten voor een fijne prijs inclusief een toplocatie.

Fam. van der Brugge, 16-7-2015
Vraag om een plek ver van de weg en de trein (gaat door de camping heen!). Pharos heeft (nog altijd) op de website staan dat er ter plekke beddengoed te huur is. Dit is niet waar! Meenemen dus, let op: ze hebben langwerpige kussens. Hoewel de supermarkt op de camping niet duur is is er een Aldi in Cambrils die goedkoop en goed is. Reus, Salou en Barcelona zijn goed te doen voor dagtripjes. Wij zijn met het vliegtuig gegaan en hebben een auto gehuurd. Dit was goedkoper dan rijden!
S.Vroom, 15-7-2015
Cambrill ligt 10 km terug en leuk om heen te gaan.
l_feen, 5-6-2015
Een dag Barcelona is erg leuk om te doen. eigenlijk te kort, maar met de HoponHopoff bus krijg je een goede indruk.
vincent Schaap, 23-5-2015

barcelona is ruim een uur rijden maar geen aanrader met jonge kids.

parc sama is heel leuk omdat het een grote botanische tuin is met piratengrotten en een schilpadden vijver en ook een speeltuin, wel eten en drinken meenemem. de entree is 4.50 voor volwassenen en 2.50 voor kinderen.

woensdag is er een lokale markt in cambrills die zeer de moeite waard is.

in het voorseisoen was het strand van salou heel goed te doen omdat er speeltoestellen zijn en de strandbedden dan nog betaalbaar zijn.

Onze bezoekers bekeken ook: