Villa La Polvareda

La Polvareda
9,4

13 reviews over Villa La Polvareda in het Nederlands

We hebben een geweldige vakantie gehad

Angelique Kloos, 13-10-2017

In augustus 2017 zijn wij met ons gezin 3 weken verbleven in La Polvereda. Het is een mooie villa met alles er op en aan. Een heerlijk zwembad, uitstekende wifi, dit is zeer belangrijk voor onze puber zonen, die geen één keer geklaagd hebben. Airco, rolluiken, een mooie BBQ het huis is van alles voorzien. De eigenaren Jan en Rita zijn heel erg aardig en behulpzaam. De supermarkt is op loopafstand en ideaal. De ligging is erg centraal t.o.v Salou, Cambrills, Tarragona, het pretpark Port Aventura, het binneland. Mooie stranden en baaitjes in Miami Playa zelf maar ook op 10 minuutjes rijden. Het is een echte aanrader!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Niets op aan te merken, gewoon prachtig.

Gerard Slootweg, 5-9-2017

Alles tip top in orde, het enige wat heel vervelend was en zal blijven is het vertrek. Het verblijf bevordert de "fernweh". In het gastenboek ter plaatse heb ik het verblijf al bejubeld. Een paar punten wil ik hier ook wel noemen:

- De aandacht en zorgzaamheid van de eigenaren (Rita en Jan) zelfs vanaf afstand in Nederland;

- Aan de Villa ontbreekt werkelijk niets;

- Al vier keer geweest, dat zegt genoeg denk ik;

- Omgeving heeft voldoende culinair genoegen, maar ook BBQ bij het huis is voor ons een feest;

- Een absolute aanrader is bar Popeye (onder het tunneltje door naar de baaitjes links) voor Tapas en vooral de Paëllla (blijft er wat aan je vingers zitten dan veeg je het niet af maar ......). Het ziet er niet modieus uit maar het eten is prima en prijswaardig. José en Maria krijgen van mij drie sterren.

- Rita en Jan krijgen van ons vijf sterren.

Gereisd met partner in juni 2017

Uitstekend verblijf!

Fam. Haverbeke-Provoost, 7-8-2017

We zijn juist terug van 2 weken Villa La Polvareda.Het was een prachtige vakantie in een rustige omgeving. Op wandelafstand van het huisje is er een supermarkt, pizzeria, restaurantjes,.... Het huis was kraaknet en niets ontbrak. De eigenaar was heel attent en via mail kregen we alle uitleg op voorhand toegestuurd. Er was heel veel kookgerief + basisingrediënten (olijfolie, kruiden,...) aanwezig, koffiezet en Senseo, goede oven, BBQ buiten, goede werkende airco in de slaapkamers en living, voldoende kleerkasten in de kamers, moderne badkamer met douche, lavabo, kasten en toilet, apart toilet met lavabo, veranda die volledig open kon zodat je 's avonds onder een overdekt terras kon genieten van het mooi verlicht zwembad, voldoende ligbedden/kussens en parasols, super goede WIFI en Nederlandstalige TV posten, vaatwas en wasmachine. Er waren meerdere terassen zodat je altijd de schaduw kon opzoeken. Het zwembad ligt aan de straatkant maar de buurt is heel rustig en je hebt er totaal geen last van. Het zwembad werd heel goed onderhouden en was voldoende groot voor mijn 2 zoons om in te ravotten. Het water was zelf zalig warm. Wij hebben heel veel uitstappen gemaakt nl Delta del l'Ebre (rijstvelden en flamingo's, zalige plek!), Markt in Bonavista, Tarragona, Barcelona, Montblanc, Poblet, Calafell Slide (grote glijbaan in de bergen, leuk voor de kids),Montserrat, Montsant gebergte + bergdorpen en het meer van Siurana (kanovaren). We hebben er ook een dag een fiets gehuurd en van Miami tot in Salou gereden. Heel leuk voor de kids omdat je vanaf Cambrils langs de kust kunt rijden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zalig genieten

Linda, Antwerpen, 3-9-2015

Miami Platja is een kleine badplaats met zowel kleine zandstrandjes in een baai als een breed zandstrand. De villa ligt in een aangename villawijk en 2 straten verder is er een supermarkt waar je alles kan kopen (uitgebreide vistoog). Wij hebben genoten van de uitstappen naar Tarragona en Barcelona en hebben ook een aantal kleinere bergdorpjes bezocht. Uiteraard hebben we ook vaak gewoon genoten van het zwembad. De villa is comfortabel ingericht en het terras achteraan onder de bomen is zalig om een siësta te houden. De beheerder spreekt vloeiend Engels, het zwembad wordt zeer regelmatig proper gemaakt en ook de tuin wordt wekelijks onderhouden. Het contact met de eigenaars verliep uitstekend.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldige vakantie!

Mireille en Michel, 17-8-2015

Heerlijke villa met alle luxe die je je kunt bedenken. We hebben een prachtige, zonnige week gehad, dus het zwembad was een zeer welkome verkoeling!

Miami is een rustig plaatsje, maar je kunt zeker de drukte en vertier opzoeken in Salou of Barcelona.

Wij komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke plek, zeker doen!

Andy, 20-7-2015

Een heerlijke villa met alle denkbare gemakken! Ales keurig schoon, netjes afgewerkt, alles dat werkt! De eigenaars besteden enorm veel tijd en moeite voor het gemak van hun bezoekers. Ik kan werkelijk niets verzinnen waar wat op aan te merken viel.

Op een paar minuutjes lopen een heerlijke supermarkt waar echt alles te krijgen is ( verse vis voor op de BBQ), iedere ochtend heerlijk warm brood en tegen on Nederlandse prijzen. De perfect werkende wifi en TV met Nederlandse zenders waren voor ons geen pré maar een zeer welkome meevaller.

Stadje Miami Platja heeft niet veel te bieden, maar in de directe omgeving kun je alles vinden dat je zoekt. Taragona op 25 min rijden is prachtig, Reus is leuk en voor wat meer actie is Cambrils een kwartiertje rijden.

Barcelona op een kleine 1,5 uur mag niet gemist worden!

Wij komen hier zeker terug, mede door het zeer aangename contact met de eigenaren, die werkelijk niets aan het toeval over laten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Een échte topper !!

Robert Kool, 4-5-2014

We hebben een fantastische vakantie gehad in Miami Playa.

la Polvareda voldeed aan al onze wensen en zelfs meer dan dat !!

Alles was tot in de puntjes geregeld. Bij oplevering alles brandschoon en

alle denkbare apparatuur was aanwezig. Geen gezeul met drinkwater, want

in de keuken is een speciaal kraantje voor consumptiewater. Een mooie achtertuin en voor een heerlijk zwembad. Dit alles in een rustige omgeving. ( niet of nauwelijks verkeer op straat ) Voor degenen die willen relaxen is dit een absolute aanrader !! Robert, Sylvia, Eline en Noalynn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Geweldig!!

Ralph, 23-9-2013

In 1 woord geweldig!! Een enorme mooie villa, met een zwembad wat bijna elke dag wordt schoon gemaakt. Op loop afstand van het strand, en de supermarkt. In de buurt van Tarragona, een schitterende Romeinse stad. Wie nog nooit in een rustig Spanje is geweest, is deze locatie een absolute aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Helemaal geweldig!

ednaloy2711, 9-9-2013

Alles is perfect aan La Polvareda, en er ontbreek ook niks! Ik vond zelfs de knoflookpers beter dan thuis!! ;-)

Uniek is ook dat kraantje met drinkwater. Scheelt zeker flessen sjouwen.

En een enorm groot voordeel is dat alles op loopafstand is, vorig jaar zaten we in de wijk Casalot, daar ben je toch wel afhankelijk van de auto.

Alleen op het weer heeft de villa geen invloed. Laatste week van ons verblijf was er regen. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Fantastische vakantie

kim, 23-7-2013

Villa La Polvareda ligt in een rustige, mooie omgeving, waar de supermarket en verse bakker op loopafstand liggen.

Binnen enkele minuten bevind je je op prachtige zandstranden. Mensen die van het nachtleven houden vinden deze omgeving minder geschikt, omdat er weinig uitgaansgelegenheden in de buurt zijn. Wél zijn er gezellige terrasjes in het dorp en op het strand. Tevens is er een ruime keuze aan betaalbare restaurants. Er zijn gezellige markten in Miami, Hospitalet en Cambrils te bezoeken.

Het huis wordt perfect en schoon opgeleverd. In huis is alles in ruime mate aanwezig. De villa is voorzien van ruime kamers voorzien van airco, alles is netjes afgewerkt en de benodigde faciliteiten voor een onvergetelijke tijd zijn er aanwezig. Bij het huis hoort een mooi zwembad en schaduwtuin. In de tuin staat een bbq waar wij vaak gebruik van hebben gemaakt. In het huis is een ruime keuze aan Nederlandstalige boeken. Kortom een aanrader..

Gereisd anders in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Polvareda in Miami Playa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Polvareda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa La Polvareda scoort een 9.38 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: