Appartement La Cala

La Cala

1 review over Appartement La Cala in het Nederlands

mooi appartement slechte ligging

hein, 16-8-2008

la cala is een nieuw appartementen complex van 2007 proper met mooi binnenplein en zwembad. de ligging viel echter zeer tegen , in de brochure stond vermeld ligging aan zee wat niet het geval was ,het lag in een (welliswaar vrij rustige straat) maar tussen een drukke nationale weg en een gevaarlijke spoorweg en totaal niks van uitzicht behalve voor de bovenste verdiepingen maar die zijn enkel van eigenaars.wij hadden een appartement gehuurd voor 8 personen maar met uitzondering van het aantal slaapplaatsen was er niks voozien voor 8 maar voor 4 of 6 personen o.a .stoelen ,tuinmeubilair,borden, tassen,enz.. Bij aankomst hebben we 2uur moeten zoeken waar we juist logeerden het adres of sleuteladres was ons niet meegegeven van de touroperator zelfs na enkele telefoons konden zij ons het adres niet zeggen want ze wisten het zelf ook niet,alleen kregen we het telefoonnummer van het sleuteladres en hebben we het zo uiteindelijk gevonden.dus niet echt een aanrader.
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Cala in Miami Playa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Cala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Cala scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: