Camping Els Prats Village ****

8,4

133 reviews over Camping Els Prats Village in het Nederlands

Super camping!

Hofste, 9-10-2017

Wij verbleven in de village tent, deze zijn erg mooi en voorzien van een uitgebreide inventaris, o.a. een magnetron, koffieapparaat en barbecue. Het terras is ruim van opzet waardoor onze dochter van een jaar veel speelruimte had.

De ligging is mooi; rustig en toch bijna direct aan het strand.

De camping is super. Alles is erg schoon, vriendelijk personeel en de ligging aan zee is geweldig.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig

W.H, 7-10-2017

Kleine maar zeer complete camping. Alles op loopafstand.

Restaurant is matig maar in de omgeving erg leuke en voordelige restaurants. Wij zijn hier twee keer geweest en willen volgend jaar weer gaan 👍

Gereisd met partner in september 2017

Fijne ervaring

Roelie en Herman Snitjer, 25-9-2017

Zijn nu voor de vierde keer op deze camping geweest en ook deze keer hebben we ons verblijf als zeer aangenaam ervaren. Wel waren we verbaasd dat de camping in deze periode nog volledig vol was geboekt. Dat zegt ook iets over de populariteit, vooral bij de Nederlandse kampeerder.

Wel hebben we gemerkt dat de camping voor campers wat minder toegankelijk is geworden sinds we zeven jaar geleden hier voor het eerst verbleven. Laag hangende takken van palmbomen of bomen midden op de staanplaats zijn voor camperaars niet prettig. Verder viel op dat in tegenstelling tot voorgaande jaren de sfeer aan de ontvangstbalie zakelijker en afstandiger is geworden. Vooruitbetalen komt niet erg uitnodigend over, zeker niet als je gegevens al langer in het bestand staan.

Maar verder alle lof en tot een volgende keer.

Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Els Prats Village bij:

Lekker aan het strand, te kleine staanplaatsen...

Familie Schoemaker, 4-9-2017

Pluspunten waren toch wel het strand wat als een soort privé strand ervaren kan worden. Daarnaast wordt het sanitair goed schoongehouden. De bewaking doet heel goed zijn best om het uiterlijk 23:59uur muisstil te hebben op de camping wat heel prettig is. Betekent ook dat het tot die tijd nogal rumoerig kan zijn.

De badmeesters zijn heel streng. Ze letten op dat er niet ‘geklierd’ wordt in het zwembad en dat er geen gevaarlijke capriolen worden uitgehaald. Dit betekent ook dat je niet even lekker je kinderen in het bad kunt gooien, ook niet als je al in het zwembad staat… Dus ook geen inflatables mee, en ook geen balletjes overgooien…

Het is ook fijn dat er twee bescheiden strandrestaurantjes zijn.

De entree/ontvangst is ongelooflijk vriendelijk wat een heerlijke start is van je verblijf. Ook de campingwinkel is lekker uitgebreid vergeleken met andere campingwinkels.

Doordat de camping aan de zee ligt is het altijd rustig bij het zwembad. Althans, er zijn altijd bedjes zat. Dat voelt luxe aan.

Minpunten:

De staanplaatsen zijn bijzonder klein. Wij hebben met moeite onze 6 persoons tunneltent kunnen plaatsen. Je kon nog net om je tent heen lopen voor je was/scheerlijntjes. Het is onmogelijk je auto bij de tent te parkeren wat resulteert in dat bijna iedereen hem voor zijn tent/caravan parkeert. Dit is natuurlijk een heel ongezellig aangezicht. Wij hebben besloten hem gewoon op de parkeerplaats te parkeren, maar die is wel buiten de camping en dus heel eventjes lopen. Voor ons geen probleem, maar veel mensen vinden dat (blijkbaar) te ver.

In het zwembad mag je feitelijk niets anders dan zwemmen. Niet te wild spelen, geen balletje overgooien en niet te gek springen of duiken. De glijbaan wordt vaker dichtgedaan dan open… Ook erg jammer. (ongeveer drie keer een uurtje verspreidt over de dag).

Stel je niet teveel voor van de ‘fitnesszaal’. Oude, versleten apparaten en je kunt echt niet alle spiergroepen trainen. Er is niet eens een halterbank.

Het animatieteam doet echt wel zijn best, maar ‘de shows’ zijn echt lachwekkend zo slecht. Verder superlieve lui die het organiseren, maar je ziet dat ze het zelf niet allemaal kunnen organiseren vanwege de drukte. Ze schijnen erg hard te werken.

De keuze is om een soort ‘mini disco’ te houden om 19:30uur en vervolgens ‘de show’ om 22:00 uur te starten. Met het Spaanse klimaat verschuift je avond eten naar zo’n 19:30-20:00 uur (precies tijdens de mini disco) en met kleinere kinderen (die van ons 6 en 8) is 22:00uur (de show duurt een uur) nogal aan de late kant… Erg onhandig. By the way, de campingwinkel (brood halen) gaat pas om 8:30uur open. Dus het ontbijt begint wat later waardoor je dus al snel in het ‘latere eten’ rolt.

Het restaurant heeft prima afhaal eten (feitelijk alleen een halve kip, friet en pizza), maar om daar te gaan zitten en eten is niet aan te raden. Op de camping, maar sowieso aan de gehele kust, is al het eten/de menu’s nogal op toeristen afgestemd. Ze gaan ervan uit dat een hamburgertje, sla met veel mayonaise saus wat friet of calamari fritti wel goed genoeg is voor de toerist. Dus als je op zoek bent naar lekker Spaans eten moet je of het binnenland in, of heel goed zoeken! (buiten de camping).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima camping, waren daar met touroperator

Linda, 16-8-2017

nadelen het personeel is overdreven streng en snel gestrest.

keiharde ligbedden bij het zwembad en veel teweing parasols.

Ligt toch nog wel een stukje van cambrils af

voordelen modern sanitair.

Fijn strand met beach bar en heerlijke cappuccino.

rustige camping zeker s' avonds.wordt ook streng opgelet.

Wij zaten richting de zee en hebben de trein die achter het zwembad rijdt daardoor minimaal gehoord.

Het winkeltje heeft ook jumbo producten wel prijzig.

Ook heerlijke verse broodjes etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
    Els Prats Village, director, 30-8-2017

Bedankt voor uw commentaar, hoop je snel te zien onder ons.

een groet

Voors en tegens

Yoni Swinkels, 15-8-2017

Wij hebben in een Maui huisje gezeten op Els Prats. De camping bestaat voornamelijk uit vrije plaatsen. De huisjes en caravans staan apart en hoger dan de rest van de camping. Het huisje was op zich prima, voldoende ruimte en van genoeg gemakken voorzien. Gek was dat het stapelbed bovenin gewoon open was. De kinderen konden er in hun slaap gewoon uitvallen. Achter de huisjes loopt een spoorlijn. De trein hoor je op zich niet, maar hij toetert regelmatig. Wij zijn hier vaak wakker van geworden.

Om 12u 's nachts moet het stil zijn op de camping, maar tot die tijd is het erg rumoerig vooral met groepen kinderen die over de camping struinen. De camping is daarom naar onze mening wat meer geschikt voor gezinnen met oudere kinderen.

Het zwembad was prima, voldoende ligbedjes en een leuke glijbaan. Het strand is lekker dichtbij. Wel veel stenen in zee en het loopt snel af.

In de omgeving is niet heel veel te zien en te doen. Wij zullen niet terug gaan naar deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
    Els Prats Village, director, 30-8-2017
    Bedankt voor uw commentaar, ik voel dat ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, we proberen altijd om het te doen zo goed mogelijk. Dank u en als u wat die je best denkt hier we zijn.

Mooie kleine camping

Fam blokfijk, 13-8-2017

De camping is klein en overzichtelijk. Heel veel groen. Mooi zwembad en heerlijk aan het strand.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
    Els Prats Village, director, 30-8-2017

Heel hartelijk bedankt. Wij hopen u snel te zien onder ons.

Een groet

Beste camping tot nu toe

Sander, 2-8-2017

Dit jaar voor de 2e keer naar deze heerlijke camping geweest. Alle plaatsen max 200m vh strand. Sanitair en camping zelf word de hele dag door schoon gehouden. Zwembad is simpel maar netjes. Div stadjes en dorpjes waar je heerlijk kunt eten.

Volgend jaar gaan we proberen om ook in de mei vakantie te gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
    Els Prats Village, director, 30-8-2017

Heel hartelijk bedankt. Ik hou van dat de camping vond het zo leuk, wij proberen altijd te doen het beste wat die we weten.

Wij hopen u snel te zien onder ons.

Een groet

Leuke en goede camping

Janssen, 16-6-2017

Sanitair staanplaatsen alles perfect

Alleen wij misten een plaatsje kortbij waar je naar toe kon lopen/fietsen.

WiFi was ook niet vrij €.6.00 voor 10 uur maar ontvangst was prima.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

Rob Alberding, 5-6-2017

Geweldige camping voor jong en oud. Alles tot in de puntjes verzorgd. 2 x per dag worden de toiletten en douches schoongemaakt.

Klein minpuntje is slechts 6 Amp.stroom voor een 5 ***** camping.

Komen hier al 15 jaar. Aanrader !!

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Els Prats Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Els Prats Village in Miami Playa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Els Prats Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Els Prats Village scoort een 8.41 uit 10 op basis van 150 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: