Villa Chalets Verdi & Romani ****

Onvoldoende

1 review over Villa Chalets Verdi & Romani in het Nederlands

nooit meer

damen, 15-7-2010

Wij zijn juist terug van een vakantie in Miami Playa. De Chalets Verdi zijn ronduit vies en vuil. Wij hebben 1 nacht in zulk een huisje doorgebracht (nr. 10). Wij zijn de volgende dag gaan reclameren en hebben 1 van de vier huisjes Romani toegewezen gekregen. Die waren proper, nieuw doch qua huishoudgerief niet proper, heel weinig aanwezig! Van de vier huisjes waren er slechts 2 bezet. De andere mensen had men 3 huisjes van Verdi aangeboden. Zij hebben gewoonweg geweigerd in die huisjes te gaan!

De huisjes zijn ook totaal niet beveiligd in tegenstelling tot de huisjes in de omgeving. De ander familie heeft dan ook bezoek gekregen van inbrekers.

Voor ons geen goede vakantie!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Chalets Verdi & Romani in Miami Playa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Chalets Verdi & Romani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Chalets Verdi & Romani scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: