Hotel NH Ciutat de Mataro ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Ciutat de Mataro bij:

2 reviews over Hotel NH Ciutat de Mataro in het Nederlands

Mooi fijn hotel.

Lisa, 7-1-2017

Hotel NH Ciutat de Mataró is een mooi, schoon hotel. Ik verbleef hier met mijn partner voor een danscongres in Mataró en wij zijn erg tevreden over het verblijf. De kamer was ruim en het bed lag erg lekker. De schoonmaakdames kwamen elke dag, ook als wij pas laat uit de kamer gingen.

Mataró zelf is een leuk plaatsje met een prachtig strand. Wel heel rustig, dus je hebt het plaatsje snel gezien. Wat wel ontzettend leuk was, was het vuur en water feest dat er in Mataró in juli plaatsvind. Als je de kans krijgt, is dit echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel

heer Soeterik, 23-8-2012

Prima hotel. De kamer die wij kregen was echter op de eerste verdieping waardoor we bij 1 van de conferentiezalen naar binnen keken en geen daglicht binnenkregen. Ontbijt lekker en goed. Sportzaaltje erbi, lekker om je dag te beginnen.

We hadden een huurauto voor de hele week en deze konden we buiten gratis parkeren. Op het begin vonden we dat een beetje eng omdat de buurt er niet echt verzorgd uitziet. Gelukkig ging het allemaal goed. Mataro zelf is helemaal niks. Alleen op het strand zit een super leuk tentje waar je heerlijke tapas kunt eten. Elke avond vanaf 21.30 uur helemaal vol dus even reserveren wel handig. Vanuit Mataro zit je binnen 25 minuten in hartje Barcelona.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Ciutat de Mataro in Mataro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Ciutat de Mataro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Ciutat de Mataro scoort een 8.6 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: