Hotel Tropic Park ****

8,1

184 reviews over Hotel Tropic Park in het Nederlands

Super verblijf

Wil Steunebrink, 24-9-2017

Mijn partner John kreeg een ongelukje en zat in een rolstoel. Er is dan geen mogelijkheid om met de rolstoel beneden bij de wc te komen. Dus dat zou even verbetert moeten worden. Verder hebben wij het prima bij Tropic en komen er al 25 jaar!! Het eten is grandioos, de mensen superlief. Dus tot volgend jaar en hopelijk zonder ongelukje.
Gereisd met partner in september 2017

Accomodatie voldoet niet aan verwachtingen.

Ellen en Math, 20-9-2017

Het ontbijt was goed.Het avondeten was vaak koud.Lege schalen werden later op de avond niet goed bijgevuld.En er was weinig keuze.Bovendien is er slechte communicatie over de dress code voor de mannen bij het diner.

Binnenbad is veel te klein.Net als t zwembad op t dak.

Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel

Susanne, 21-8-2017

Goed:kamer netjes schoon,perfecte locatie,eten genoeg keus,maar zoals elke vakantie naar een week wordt het eentonig.alles netjes verzorgd.vriendelijk personeel.

Minder goed naar onze smaak:

Zwembad tot 12 uur in de schaduw.zwembad is redelijk saai( voor 6 tieners)ook te klein.voordeel geen handdoekjes leggen.

Animatie? Weinig te beleven..

er was wel een disco op 100 meter afstand,frog genaamd. Waar de leeftijd 13/23 is.

Wel opletten,kinderen Van 13 jaar krijgen daar gewoon drank. Dus je eigen kids daarin opvoeden;)

Je loopt je hotel uit,meteen een goede supermarkt met heerlijke verse broodjes.

Veel herrie aan de zeezicht kamers,maar das redelijk te verwachten.

Al met al een goede vakantie gehad en niks te klagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

goed.

John, 14-8-2017

Goed: ligging, eten, vriendelijk, mooie suite en ruim.

Minder goed: weinig animatie in hotel, kleine standaard kamers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig

Michelle, 9-8-2017

Wij hebben twee weken doorgebracht in dit hotel, het was onze eerste keer hier.

Het personeel is erg aardig en erg behulpzaam.

Achter de receptie spreken ze meerdere talen waaronder ook Nederlands.

Wij hadden een kamer op de 5de verdieping met een geweldig uitzicht op zee!!

Ook is er nog een zwembad op het dat, het uitzicht is hier prachtig. Je kijkt op zee en de boulevard.

Het hotel ligt middenin het centrum. Je bent zo midden in het centrum van Malgrat de Mar en Santa Sussana.

Onze voorkeur gaat uit naar Santa Sussana, dit is net wat nieuwer en leukere winkels.

Ga zeker de Barcelona Panorama tour maken, deze kun je daar boeken bij een excursie bureautje. Zeker de moeite waard je ziet de hoogte punten van Barcelona en je krijgt ook nog genoeg vrije tijd daar.

fantastisch !!! dikke 10+

vittoria, johnny, bart en zoe, 4-8-2017

we ......mn partner en 2 oudere kids ( 12 en 13) waren aangenaam verrast over dit hotel al hadden we veel goeds al gehoord. we hadden een gerenoveerde kamer..super mooi en schoon... alle medewerkers waren ontzettend aardig en behulpzaam!!

het ontbijt en diner waren top!! heeeeeeeeeeel lekker en ontzettend veel keus bij beide...ikzelf en 1 van mn kids zijn lastige eters en fijnproevers maar wij waren meer dan tevreden. ook mijn complimenten voor de schoonmakers...alles werd keurig gepoetst waar dan ook.

de animatie was ook toppie.......vanalles te doen voor jong en oud....gratis kajakken voor de kids. disco... schuimparty, pappegaai show, muziek avond..etc... kortom.....wie heeft wat heeft aan te merken op dit hotel.......is echt gek !!!! een top hotel echt een aanrader.en je bent zo bij zee en bij de boulevaard

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig Hotel

Abel en Lieke, 31-7-2017

Het verblijf was prima en de medewerkers gastvriendelijk. Wij verbleven met ons gezin een weekje in halfpension in dit mooie hotel. Zeer goed gelegen, op 2 minuutjes van het strand. Wij hadden een gewone kamer aan de achterkant van het hotel met zicht op de bergen. Ontbijtbuffet is in orde, met elke dag een glaasje bubbels. Avondeten is het beste dat ik al voorgeschoteld heb gekregen: elke dag keuze tussen diverse soorten vis, vlees, kip,... De thema-avonden in het restaurant zijn ook een meerwaarde. De kids club is fantastisch en de avondactiviteiten zijn van een professioneel niveau.

Het hotel was netjes en voorzien van vele faciliteiten, de medewerkers waren enthousiast en vriendelijk. Een aanrader voor iedereen......

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel alleen het zwembadwater is mega koud!!!

Minoes, 24-7-2017

Mooi hotel, vriendelijk personeel, hygiëne is super goed. Alleen is het zwembadwater enorm koud en de bedden liggen verschrikkelijk. Iedere dag met rugpijn openstaan. De kamers zijn mooi en modern. Het eten is hmwa, qua keuze niet ons ding. De ligging is ideaal. Via het trapje voor de deur ga je zo onder de spoorlijn door en sta je meteen op het strand. Voor nu prima maar de volgende keer wordt het toch een ander hotel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk hotel

wesley, 23-7-2017

Zeer mooi en net hotel !!!

Ik was voor een weekje met mijn vrouw in Tropic park hotel.

wij hadden een mooie ruime nette en net vernieuwde superior room met ruime badkamer en balkon,mooi uitzicht op zwembad.

Zijn al 5 keer geweest en het is altijd een top vakantie gewoon super. Het eten is heel lekker en veel afwisseling . Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam . Wij gaan zeker nog terug

Perfect Vakantie Gehad !

Jebari, 20-7-2017

We verbleven hier met mijn familie en mijn vriendin tijdens een begeleide vakantie.

Het personeel aan het restaurant, receptie en de bar waren erg lief en behulpzaam.

Mooi zwembad en goed animatie. Het eten was lekker en goed verzorgd.

De centrale ligging is zeker een pluspunt.

De hotelkamers zijn mooi, goede bedden en goede schoonmaak.

We hebben een fijne tijd gehad in het hotel tijdens ons verblijf van 3-10 Juli

Bedankt lieve mensen!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tropic Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropic Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropic Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropic Park scoort een 8.07 uit 10 op basis van 192 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: