Hotel Tropic Park ****

8,1

181 reviews over Hotel Tropic Park in het Nederlands

goed.

John, 14-8-2017

Goed: ligging, eten, vriendelijk, mooie suite en ruim.

Minder goed: weinig animatie in hotel, kleine standaard kamers.

Geweldig

Michelle, 9-8-2017

Wij hebben twee weken doorgebracht in dit hotel, het was onze eerste keer hier.

Het personeel is erg aardig en erg behulpzaam.

Achter de receptie spreken ze meerdere talen waaronder ook Nederlands.

Wij hadden een kamer op de 5de verdieping met een geweldig uitzicht op zee!!

Ook is er nog een zwembad op het dat, het uitzicht is hier prachtig. Je kijkt op zee en de boulevard.

Het hotel ligt middenin het centrum. Je bent zo midden in het centrum van Malgrat de Mar en Santa Sussana.

Onze voorkeur gaat uit naar Santa Sussana, dit is net wat nieuwer en leukere winkels.

Ga zeker de Barcelona Panorama tour maken, deze kun je daar boeken bij een excursie bureautje. Zeker de moeite waard je ziet de hoogte punten van Barcelona en je krijgt ook nog genoeg vrije tijd daar.

fantastisch !!! dikke 10+

vittoria, johnny, bart en zoe, 4-8-2017

we ......mn partner en 2 oudere kids ( 12 en 13) waren aangenaam verrast over dit hotel al hadden we veel goeds al gehoord. we hadden een gerenoveerde kamer..super mooi en schoon... alle medewerkers waren ontzettend aardig en behulpzaam!!

het ontbijt en diner waren top!! heeeeeeeeeeel lekker en ontzettend veel keus bij beide...ikzelf en 1 van mn kids zijn lastige eters en fijnproevers maar wij waren meer dan tevreden. ook mijn complimenten voor de schoonmakers...alles werd keurig gepoetst waar dan ook.

de animatie was ook toppie.......vanalles te doen voor jong en oud....gratis kajakken voor de kids. disco... schuimparty, pappegaai show, muziek avond..etc... kortom.....wie heeft wat heeft aan te merken op dit hotel.......is echt gek !!!! een top hotel echt een aanrader.en je bent zo bij zee en bij de boulevaard

Geweldig Hotel

Abel en Lieke, 31-7-2017

Het verblijf was prima en de medewerkers gastvriendelijk. Wij verbleven met ons gezin een weekje in halfpension in dit mooie hotel. Zeer goed gelegen, op 2 minuutjes van het strand. Wij hadden een gewone kamer aan de achterkant van het hotel met zicht op de bergen. Ontbijtbuffet is in orde, met elke dag een glaasje bubbels. Avondeten is het beste dat ik al voorgeschoteld heb gekregen: elke dag keuze tussen diverse soorten vis, vlees, kip,... De thema-avonden in het restaurant zijn ook een meerwaarde. De kids club is fantastisch en de avondactiviteiten zijn van een professioneel niveau.

Het hotel was netjes en voorzien van vele faciliteiten, de medewerkers waren enthousiast en vriendelijk. Een aanrader voor iedereen......

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel alleen het zwembadwater is mega koud!!!

Minoes, 24-7-2017

Mooi hotel, vriendelijk personeel, hygiëne is super goed. Alleen is het zwembadwater enorm koud en de bedden liggen verschrikkelijk. Iedere dag met rugpijn openstaan. De kamers zijn mooi en modern. Het eten is hmwa, qua keuze niet ons ding. De ligging is ideaal. Via het trapje voor de deur ga je zo onder de spoorlijn door en sta je meteen op het strand. Voor nu prima maar de volgende keer wordt het toch een ander hotel.

Leuk hotel

wesley, 23-7-2017

Zeer mooi en net hotel !!!

Ik was voor een weekje met mijn vrouw in Tropic park hotel.

wij hadden een mooie ruime nette en net vernieuwde superior room met ruime badkamer en balkon,mooi uitzicht op zwembad.

Zijn al 5 keer geweest en het is altijd een top vakantie gewoon super. Het eten is heel lekker en veel afwisseling . Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam . Wij gaan zeker nog terug

Perfect Vakantie Gehad !

Jebari, 20-7-2017

We verbleven hier met mijn familie en mijn vriendin tijdens een begeleide vakantie.

Het personeel aan het restaurant, receptie en de bar waren erg lief en behulpzaam.

Mooi zwembad en goed animatie. Het eten was lekker en goed verzorgd.

De centrale ligging is zeker een pluspunt.

De hotelkamers zijn mooi, goede bedden en goede schoonmaak.

We hebben een fijne tijd gehad in het hotel tijdens ons verblijf van 3-10 Juli

Bedankt lieve mensen!!

Heel goed Hotel :p :p

TimVandenborre, 20-7-2017

Goed gelegen hotel,proper,vriendelijk personeel,heel uitgebreide keuze aan eten en bovendien heel lekker,animatie zowel overdag als s'avonds.

Mooi hotel

Fam. Dansak, 10-7-2017

Echt genoten, lieve mensen, behulpzaam, lekker gegeten, komen zeker nog een keer terug!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Positief voor herhaling zeker voor wat ouderen

Jan.joke jan, 24-6-2017

Mooie kamers mits gerenoveerd inloop douce met zeer grote sproeier goede beden groot balkon als er een nieuwe eieren bakker komt een fantastisch ontbijt diner veel hetzelfde maar goed van kwaliteit animatie kan beter de organist mag bij mij niet op de bruiloft komen aardig personeel en kijk door de oost Europeanen heen die vind je overal
Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tropic Park**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropic Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropic Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropic Park scoort een 8.11 uit 10 op basis van 189 reviews.