Hotel Tahiti Playa ****

7,9

604 reviews over Hotel Tahiti Playa in het Nederlands

Massatoerisme met bijbehorende herrie

Wilma, 13-8-2017

Als je van drukte, harde muziek tot middernacht en heel veel Russen houdt, dan is dit hotel iets voor u!

Eten in buffet vorm, en dit is óf net ontdooit óf komt uit het frituurvet. Mjam.

De kamers zijn ruim, maar helaas is ook hier de herrie van de disco tegenover ook goed te horen. Net als de trein trouwens.

Bij het zwembad ligt men als sardientjes in een blik, op het strand zijn er tegen betaling prima bedjes te huur.

Wij gaan hier niet meer heen, dat moge duidelijk zijn.

Gereisd familie in augustus 2017

De ligging van het hotel is geweldig!

Roy, 7-8-2017

Je loopt via de achteruitgang zo het strand op en via de hoofdingang ben je snel op de levendige boulevard.

Wij hadden half-pension geboekt. Ontbijt en avondeten was goed. Iedere dag een ander thema (land) bij het avondeten. Minpuntje hier is wel dat de lege borden al worden weggehaald van tafel voordat je de laatste hap in de mond duwt en de drankjes bij het avondeten zijn prijzig.

De kamers werden heel slecht gepoetst! Wel elke dag schone handdoeken.

Een bedje krijgen bij het zwembad was een ramp!!! Er staat in de informatie-folder dat je bedjes niet mag reserveren of als er een uur niemand is de handdoeken worden weggehaald. Dit gebeurd dus niet en wij gaan echt niet om 6 uur opstaan om handdoeken op bedjes te leggen. Dan maar naar het strand. Hier moet je wel €4,- per bedje en €6,- per parasol betalen. Dit vind ik ook niet normaal omdat deze ook gewoon van het hotel zijn.

De animatie was wel leuk voor (kleine) kinderen.

Ondanks de minpunten toch een leuke vakantie gehad.

Gereisd familie in augustus 2017

een aanrader

gerhard.norre, 4-8-2017

dit jaar eens een ander hotel genomen (vroeger Onabrava en Maritim zie ook mijn beoordelingen). Dit is ook een zeer goed hotel, eten was gevarieerd en lekker. Direct aan het strand is een troef. Mooi en aangenaam zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Voor wie gewend is om 4* te nemen in Spanje zijn er geen negatieve beoordelingen. Kamers ook ruim genoeg. Omgeving blijft een topper met de boulevard en wie met de auto is genoeg te doen in het ronde. 1 minpuntje is parkeren, parking in hotels zijn wat duur, ik kon wel alle dagen een plaatsje vinden in de buurt van het hotel.

Dus ik raad dit hotel zeker aan.

Gereisd familie in juli 2017

Prima

Jansen, 27-7-2017

Ontbijt heel goed, prima kamers. Alleen voor de kinderen van 11 en 16 niks te doen, mochten helemaal niks, niet met bal spelen, niet in zwembad met een band, niet op sokken door hotel. Je mocht ook niemand mee naar binnen meenemen vanuit buitenaf, zelfs niet tegen betaling. Personeel niet echt vriendelijk op een paar na. Betalen voor je parasol en bedjes bij het strand. En er is een tasje meegenomen vanaf onze kamer met spullen erin die we net gekocht hadden. Voor ons nooit meer naar dit hotel. Wat wel fijn was is dat je je hotel uitloopt onder het bruggetje door en je was op de strip waar je heerlijk kon shoppen en eten. Ons favoriete eetgelegenheid was toch zeker wel Kings.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Goed hotel, lekker aan het strand .

Gerda Van de Bunt, 23-6-2017

Alles prima, alleen het lawaai in de eetzaal was verschrikkelijk. Gekletter met borden en bestek.

2 afruim ruimtes in de zaal . Lijkt of het geluid niet weg kan.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima hotel en de Vipkamer een aanrader!!

Inkie, 11-6-2017

Vipkamer was netjes, schoon en een prachtig uitzicht op zee

Koelkastje, kluisje aanwezig super makkelijk

Behulpzaam , vriendelijk personeel , we zaten eerst op de 7de verdieping dit was toch erg hoog

Dit gemeld en kregen meteen een kamer op de 1st verdieping

Op mijn man zijn verjaardag kregen we een gratis cocktail aangeboden , het zijn allemaal kleine dingen maar wel leuk.

treinstation , boulevard winkels supermarkt restaurants dichtbij

Met de trein naar Barcelona geweest 9,00 retour per persoon

Een prachtige wandelpad van Malgrat tot aan Calella

Ontbijt was prima avondeten kan beter , smaken verschillen!!! en buffet vorm is prima als ze net eten hebben aangevuld was het gloeiend heet en er is altijd wel iets wat je lust

We hadden late outcheck, je betaald ervoor maar super handig

Wij gaan zeker weer terug volgend jaar!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

super!

Cootje, 25-5-2017

Fantastisch hotel. Goede ligging en een uitstekend buffet
Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch hotel

Margreet Kloeze-bleeker, 13-5-2017

Het eten is geweldig,en de kamers zijn prima,je kunt beter een kamer boeken aan zwembad zijde,want aan de achterkant van het hotel rijdt de trein,dat geeft veel geluids overlast!
Gereisd met partner in oktober 2016

lekker genieten van de zon

w. klum, 28-4-2017

lekker weer en goed verzorgd hotel.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super vakantie

Weyens Myriame, 23-4-2017

Heel mooi hotel, wel late cheque Inn.

Eten was heel verzorgd, veel tapas, veel keuze aan groenten, zeer gevarieerd, zelfs het ontbijt. Je kan eten met zicht op zee.

Bedden zijn heel erg groot, beetje te groot voor 2personen.

Spijtig dat er weinig animatie was 's avonds. Animatie was in de kelder. Daarom gingen wij naar de live optredens van hotel

Wij gaan toch zo vlug mogelijk terug naar hotel Tahiti Playa.

Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tahiti Playa**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tahiti Playa in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tahiti Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tahiti Playa scoort een 7.88 uit 10 op basis van 621 reviews.