Hotel SUMUS Monteplaya ****

SUMUS Monteplaya
7,7

7 tips over SUMUS Monteplaya

linda, 7-8-2015

mooi zwembad, alleen sluit te vroeg om 19,30 uur. zou wel wat langer open mogen zijn. vooral met deze warmte

en voor onze zoon die we bij ons hadden.

Jeroen, 2-8-2014
Vanuit hotel links en eerste straatje links de goedkoopste supermarkt in de buurt (supermercado 2002) en daarnaast in bodega 2002 de beste sangria in de regio!!!! Prepaidcard: je tegoed op de kaart word door het hotel met 20% verhoogd, mee te betalen in bar en restaurant.
A. van den Broek, 10-1-2014

Als je het hotel en hun terrein verlaat aan de kant van de boulevard, kun je links af en meteen weer links af. Achteraan aan de rechterkant zit een supermarktje die tegen een redelijke prijs gekoelde (fris)drank verkoopt.

De bodega die iets verder gelegen is als je 1x links af gaat heeft een verrukkelijk cappuccino en lekkere tussendoortjes voor een normale prijs.

jeroen, 30-7-2012
Grote pluspunt is het dakterras wat zich boven de twee zwembaden bevind. Er is een gewoon zwembad en een lekker ruim bubbelbad voor circa 15 personen. Het geheel zorgt er echt voor dat je een vakantiestemming hebt. We vlogen snachts om 12 uur terug, we hebben de vertrekdag de kamer tot 19:00 uur extra bijgeboekt. Normaal gesporken meot je om 10:00 uur je kamer verlaten. Voor 30 euro konden we de hele dag nog gebruiken van de kamer. Dit is omgerekend 3 euro per uur.
Claus,Tina,Wilma,Kelly,Kelly,Mitchel,Jeremy, 18-7-2012

Ga vanuit het hotel eens met de trein naar Blanes of Callela.

Spot goedkoop en de moeite waard.

Coen2, 18-7-2012

ga naar Beachrestaurant Camacho, vlakbij het tunneltje onder het spoor door.

Erg lekkere sangria, s'avonds lounche kussens op het strand...

Ineke, 6-7-2012
We hebben Gauditour Barcelona gedaan. Leuk om een indruk van Barcelona te krijgen. En we hebben met Peter een Safaritocht gemaakt in de bergen. Dat was spectaculair. En daarna een heerlijke Spaanse lunch gehad maar waar dat was weet ik niet.

Onze bezoekers bekeken ook: